AndroidHealthClinic

Interesant gerucht over Dorian Yates

dikkechris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Ik was eens naar een intervieuw van Dorian Yates aan het kijken en hij vertelde over geruchten die over hem verspreid werden in de jaren 90 het was alles van extra zuurstof krijgen tijdens zijn slaap tot een gigantische kuur maar wat ik het raarste vond was het gerucht dat hij zijn bloed mixte met HGH poeder en dan injecteerde. Iemand hier van gehoort ? Is het effect van GH beter als je het zo doet of is dit gewoon onzin ?
Ik kan er niks van vinden op het internet dus ik vraag het hier maar :rolleyes:

Lijkt me echt onzin over dat hgh met bloedmixen. Sensatie zoeken enzo.

Lijkt me dikke bullshit man. MOCHT het al mogelijk zijn dan zou ik geen idee hebben hoe hij dit steriel zou mixen en dan weer injecteren zonder dat er bacterien, klontjes oid in zouden zitten. Lijkt me veel te risicovol, los van het feit dat ik niet zou weten wat dit uberhaupt voor voordeel zou hebben. Als je het injecteert mixt het ook snel genoeg met bloed op een wél steriele manier, ín je lichaam.

lijkt me dikke bullshit man. Mocht het al mogelijk zijn dan zou ik geen idee hebben hoe hij dit steriel zou mixen en dan weer injecteren zonder dat er bacterien, klontjes oid in zouden zitten. Lijkt me veel te risicovol, los van het feit dat ik niet zou weten wat dit uberhaupt voor voordeel zou hebben. Als je het injecteert mixt het ook snel genoeg met bloed op een wél steriele manier, ín je lichaam.

+1

Er gaan zoveel geruchten over Dorian Yates rond. Hij zou ook een keer inelkaar geslagen zijn door Free Fighters die ingehuurd waren door **** omdat hij een wedstrijd zonder hun toestemming in Nederland organiseerde.

Er gaan zoveel geruchten over Dorian Yates rond. Hij zou ook een keer inelkaar geslagen zijn door Free Fighters die ingehuurd waren door **** omdat hij een wedstrijd zonder hun toestemming in Nederland organiseerde.

Dit heb ik ook gelezen indd.

• Topic Starter Topic Starter

Niemand kan the shadow in mekaar trappen:cool:

"interessant" + "geruchten" ???

Heb liever feiten dan geruchten.

HGH IV injecteren zal een wat andere piek aan HGH geven, mengen met bloed is onzin. Het nut van IV injecteren heel twijfelachtig en niet waard voor een leek. (IV intraveneus is in een ader) daarnaast zou ik me dan echt een junk voelen.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Er gaan zoveel geruchten over Dorian Yates rond. Hij zou ook een keer inelkaar geslagen zijn door Free Fighters die ingehuurd waren door ******* omdat hij een wedstrijd zonder hun toestemming in Nederland organiseerde.

Ook in dit soort geruchten is het nog steeds een UG lab dat je niet moet bespreken hier. Zeker in dit soort geruchten verhalen! Verder is hier gewoon een topic over. Ging over d*ck Vrij en papa Mike http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/zomaar-info-over-amsterdam-gp-10915/ Vorig jaar ook weer in die suggestieve documentaire op de publieke omroep.

HGH IV injecteren zal een wat andere piek aan HGH geven, mengen met bloed is onzin. Het nut van IV injecteren heel twijfelachtig en niet waard voor een leek. (IV intraveneus is in een ader) daarnaast zou ik me dan echt een junk voelen.

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:25 ----------

Ook in dit soort geruchten is het nog steeds een UG lab dat je niet moet bespreken hier. Zeker in dit soort geruchten verhalen! Verder is hier gewoon een topic over. Ging over d*ck Vrij en papa Mike http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/zomaar-info-over-amsterdam-gp-10915/ Vorig jaar ook weer in die suggestieve documentaire op de publieke omroep.

Heb het inderdaad van die documentaire. Snap niet dat er meer docu's zijn over de UGs in Nederland. Is echt een geheime wereld waar geen journalist zich tot heden heeft begeven.

Heb het inderdaad van die documentaire. Snap niet dat er meer docu's zijn over de UGs in Nederland. Is echt een geheime wereld waar geen journalist zich tot heden heeft begeven.

Vind je dat raar? Zijn in principe gewoon grote criminelen hoor, of vind jij elke grote drugsdealer ook een schatje waar je graag mee rondhangt om vervolgens hun praktijken aan de grote klok te hangen :P

Vind je dat raar? Zijn in principe gewoon grote criminelen hoor, of vind jij elke grote drugsdealer ook een schatje waar je graag mee rondhangt om vervolgens hun praktijken aan de grote klok te hangen :P

Drug is niet AAS. Het UG lab is opgericht voor en door sporters, althans zo staat/stond het bekend. Natuurlijk is handel in niet legale producten geen normale handel maar een dealer in coke is iets heel anders als een UG dealer die gewoon goede test e wil brouwen. Dit alleen al omdat je coke niet met test moet vergelijken. Wat wel overeenkomstig is dat het kartelvorming is, een groep die eigen handel en afzet probeert te beheersen en daarbij fysiek geweld niet schuwt. Onder andere hierom bespreken we we geen UG labs en blijven we neutraal in het ene lab vs ander lab.

zo boeiend zeg

het schijnt trouwens ook dat ahnuld ze dbol niet slikte maar rectaal inbracht en dat hij daarom zo´n massive chest kreeg....dus...wie probeert het even uit?

damn mucho bullshitto hierow

Terug
Naar boven