tzijn godv vuile dieven allemaal en ik denk dat de internetproviders eens op een avondje gezellig zijn samengekomen en de gemeenschappelijke prijs hebben besproken
als je snapt wat ik bedoel...
Als je naar die hulplijn belt ( die btw een 070 lijn is - zwaar betalend ) hang je eerst tien minuten aan de lijn voordat je geholpen wordt door een onbekwame idioot.
Je duwt vooraf je klantennummer in ( tijdens die hele gerobotiseerde computerstem-menu ) en toch vragen de telefonisten er altijd naar. Wat dan weer 2 minuten tijd bekostigd.
Om dan nog maar te zwijgen van die hele rotmenu die je door moet voordat je wordt geholpen.
Dan komen ze nog af met een enquete ( waar 5 zinnen uitleg aanvast hangen - niet te versnellen ) van ongeveer 1 minuut.
Tegen dan ( minstens 10 minuten verder ) verschijnt er al een rode gezwollen spatader op mijn voorhoofd ...
die 12 gig is veel te weinig als je ziet hoe het internet geëvolueerd is. Alles is groter dankzij de opkomst van youtube en consoorten.
De verhoudingen zijn totaal uit de realiteit gebracht dus..
+ 42 euro is gewoon waanzinnig duur voor een maandje internetten..
een fitnisabonnement is belange nog niet zoveel
maar jah belgie is nu eenmaal een heel heel duur land qua telefonie internetten, media etc.
Je moet maar eens vanuit het buitenland bellen..
blijkbaar wilt niemand er iets aan doen vanuit de politiek
Logisch want de eerste ( nu ) ex-minister van dit apenland zit in de raad van beheer van één van de grootste telefonie businesses in belgie.