Fitness Seller

Interview met een oplichter / TV predikant

Vleermuizen hebben geen sonar.

echolocatie dan?

2. Dit is geen tegenargument voor evolutie.. Dit is juist een argument voor evolutie.

wil je dat uitleggen? ik ben te dom om dat te begrijpen snap je.

Maar goed, 'missing' links bestaan, veel zelfs. Een recent gevonden link: [Link niet meer beschikbaar]

thnx, ik zal me er binnenkort in verdiepen, ik zie graag meer zulke links.
waarom beginnen mensen altijd te schelden als ik iets wil weten, ik help toch ook anderen als ze iets niet begrijpen? als ik ergens mee kom verweer het dan aub met argumenten en niet met gescheld over dat ik dom ben e.d. als jullie vinden dat ik niet goed discusieer dan zal ik dat aanpassen, mijn excuus voor mijn onbeleefdheid ???

@ 4myself.
wow man, je bent erin geslaagd om te reageren op 2 punten.
Ik zou je bijna beleeft noemen

• Topic Starter Topic Starter
Ohw lord. 4Myself... Ik heb m'n creatax even bereikt. Well done.

Als je eens je hoofd uit de creationistische blubber zou trekken en bijv. 'Darwin's gevaarlijke idee' gaat lezen.
Of doe eens gek, lees 'the origin' zelf. Je zal verbaasd zijn hoeveel van je vragen 150 jaar geleden al beantwoord zijn.

Maar goed, 'missing' links bestaan, veel zelfs. Een recent gevonden link: [Link niet meer beschikbaar]

Abiogenese en evolutie zijn twee aparte gebieden. Een post die beweert dat jij de evolutietheorie niet kent beantwoorden met een argument dat de abiogenese behelst komt daarom niet erg snugger over...

Hemoglobine van mens en aap vertoont inderdaad érg veel overeenkomsten (niet verwonderlijk natuurlijk). Ik ken de slijmworm niet, maar wat is de functie van hemoglobine in het organisme? En hoe verhoudt de gelijkenis van het schimmel DNA met het menselijke DNA voor hemoglobine zich tot dat van de chimp? Ik voorspel dat dat van apen en mensen véél meer overeenkomt dan mensen en slijmschimmels.

De handen van lucy waren trouwens vrij menselijk (al zijn deze niet alleen op de vondsten van Lucy gebaseerd). Al mag AiG (for crying out loud) beweren dat het allemaal enorm verschilt, the journal of human evolution denkt er bijv. anders over:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12662944?dopt=Abstract

bro, allemaal geen zin.. kerel is blijven haken op de een of andere creationisme site.. weerlegt zeer selectief en dramt verder maar door met zijn copy/paste.... :(

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/geloven-onderling-verschillen-gelijkheden-193567/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/even-visjes-uitgooien-193568/

2 nieuwe topics met VRIJE discussie!

dit topic lijkt te blijven ontsporen namelijk; volgens mij ging het starttopic nog over een interview tv predikant
;)

geen erg bro.. was sowieso oud nieuws met de bedoeling om aan te tonen wat een boerenkermis die hypocriete TV preachers voorstellen..

die heb je al gekregen, but no prob ofcourse :D

waarom beginnen mensen altijd te schelden als ik iets wil weten, ik help toch ook anderen als ze iets niet begrijpen? als ik ergens mee kom verweer het dan aub met argumenten en niet met gescheld over dat ik dom ben e.d. als jullie vinden dat ik niet goed discusieer dan zal ik dat aanpassen, mijn excuus voor mijn onbeleefdheid ???

Mensen beginnen niet altijd te schelden. Wel als je jezelf keer op keer blijft herhalen met dezelfde (eeuwenoude) foutieve argumenten. Als je je eenmaal hebt ingelezen in de standaardwerken der evolutie (en de planet.nl link die ik je heb gegeven biedt daar bijv. een heel goede leidraad in, de site zelf is ook een prachtige bron van informatie)

Het creationisme is een verzameling argumenten die constant op hetzelfde neerkomen, maar in verschillende vormen, gebaseerd op de ideologie dat de bijbel het onfeilbare woord van God is, dat letterlijk geïnterpreteerd dient te worden. Sommigen gaan zo ver om te claimen dat de aarde nog zeer jong is, op basis van de stambomen in de bijbel.

echolocatie dan?

wil je dat uitleggen? ik ben te dom om dat te begrijpen snap je.

bekijk ook die clips die ik had gepost.. daar krijg je ook antwoord op veel van je vragen en/of opmerkingen..

geen erg bro.. was sowieso oud nieuws met de bedoeling om aan te tonen wat een boerenkermis die hypocriete TV preachers voorstellen..
niet iedereen is zo!

zoals jij het brengt moeten de goeden onder de kwaden lijden, net als de discriminatie van allochtonen: 10% van de allochtonen is crimineel bijvoorbeeld..........maar voor de maatschappij zijn ze dat dan allemaal.

verbeter de wereld, begin bij jezelf.
;)

Laatst bewerkt:
www.tbn.org

geen oplichters maar hulpverlening!

miljoenen gaan naar kansarmen die PERSOONLIJK worden geholpen, enz.

;)

Jezus zou ALLES geven en deze heren 'geven' wel maar zorgen dat ze veel rijkdom voor zichzelf kunnen houden.
Zo goed als al die profiteurs rijden in limousines, wonen in immense villa's, leven weelderig, sommige hebben zelfs een privé jet.
Dit is het leven van een ster niet van een vroom christen!! Denk je dat de heer zo zou leven?

dit is een site die je zal aanstaan:
http://weeswaakzaam.punt.nl/?id=427129&r=1&tbl_archief=&

andere christen site:

$$ MONEY $$ How Much Should Jesus Have Charged For His Teachings?
Can you imagine? Jesus preaching in the temple ~ his disciples guarding the entrance ~ charging admission to hear the word of God?
Listen ~ can't you just hear Peter hollering out? "If you have not the price of admission, you can not come in!"
Hope I'm Not Out Of Line...
I just have to air this out.....
To be "Christian" is to be "Christ-Like" and it seems to me that many of these multi billionaire TV Preachers ain't actin' too Christian! Seems like after they bank the first billion $$ they ought to be a little kinder about sendin' the messages and lessons out that God gave them for the spiritually needy... If it is from God, is it right for them to sell his messages? When someone may need the teaching but can't afford it ~ they don't have the money ~ should you deny them the wisdom of God?
How much is enough? Will multi millionaire TV Preachers ever preach the word of God and get it into the hands of the Needy without charging for it?

hoe kan het dat alle planeten zo enorm uniek zijn?
Als de zon planeten en manen uit hetzelfde materiaal evalueerden dan moeten ze veel overeenkomsten hebben maar elke planeet is enorm uniek.
de bijbel legt zelfs entropie uit. is het niet geweldig? open julie ogen jongens. kansen op leven hee kom op! onze planeet kent meer dan 5000 factoren die de kans op leven mogelijk maken. als 1 niet zou kloppen zou dat leven onmogelijk maken.

en beetje per beetje eet de wetenschap ook jouw sprookjesboekargumenten op.. tot er niets meer overblijft...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/hubble-ziet-co2-op-planeet-193694/

Laatst bewerkt:
Dat was een goeie van Dr. Muntz :D

gelukkig zijn er ook nog priesters met enig rationeel verstand:

+1 !! zeer interessante toevoeging! zijn 7 delen...

man met zoveel gezond verstand en toch blijft vast houden aan een geloof in een soort van superwezen.. hij is door de wetenschappelijke inzichten die hij erkend verplicht om zijn god steeds vager en abstracter voor te stellen...

Laatst bewerkt:
apocalyptisch denken zit in de meeste religies.. de strijd tussen goed en kwaad zie je terug komen in de ganse wereldcultuur..
Of bedoel je iets specifiek? De profetieën? De 'rapture'... ?

ik ben momenteel druk bezig met mijn hardware/software en andere zaken die mijn aandacht nodig hebben.

momenteel reageer ik dan ook niet zoveel meer in dit soort religie-topics.

TIP: ga op zoek naar een andere pop waarmee je kunt spelen, want je geeft me info die ik allang weet ( gemaakt door mensen die zelf niets voorstellen)
;)

ik ben momenteel druk bezig met mijn hardware/software en andere zaken die mijn aandacht nodig hebben.

momenteel reageer ik dan ook niet zoveel meer in dit soort religie-topics.

TIP: ga op zoek naar een andere pop waarmee je kunt spelen, want je geeft me info die ik allang weet ( gemaakt door mensen die zelf niets voorstellen)
;)

:cool: bro, ik ken je ondertussen zo een beetje.. straks trek je weet je harnas aan en sta je er weer met je religieusstrijdbijl..

En egh ik speel niet met je (ook niet je voeten of ...:D) Als ik BS zie dan weet ik dat er steeds mensen zijn die dat gaan doorslikken.. ik zou me niet goedvoelen als ik dat zomaar zou laten gebeuren.. Religie, politiek... het gerecht.. het barst van het onrecht doorheen onze ghanse maatschappij.. :mad:

Terug
Naar boven