Fitness Seller

Intimidate Log Peer

• Topic Starter Topic Starter
Weer lekkere slaap en fit gevoel denk dat het vandaag in begint te knallen :D

Felheid en energie over :D ( maybe door die goede nachtrust ) na 1,5 uur trainen nog halfuurtje staan boksen :D ( dit doe ik normaal nooit ivm energietekort )

Weer me log weer niet netjes bijgehouden tuttutut :p

Igg nogmaals ik slaap als een roosje door de intimidate en ben daardoor overdag gewoon 10x zo fit :D gister ook weer ff netjes pr gebroken ( 4x140 op bankdruk wel met spotter overigens alhoewel ik voor de 5x140 ging )

Denk dat dit wel het max effect is van de intimidate ik ben nog ongeveer op een half potje ( + heb er nog 1 staan :D ) en zeggen dat je pas op 3 weken pas wat merkt dusja ben benieuwd :D

heb tot nu toe dan ook geen spijt dat ik dit product heb aangeschaft :D

keep u guys updated ( probeer het gewoon elke dag bij te houden :) )

had je hiervoor dat je ook goed sliep of toch "slaapproblemen"?

had je hiervoor dat je ook goed sliep of toch "slaapproblemen"?

Ik ben van mezelf een lichte slaper en word nog weleens wakker maar slaap nu als een blok en word frisser en fruitiger wakker :D

Tevens geen veranderingen maar wel weer knaltraining neergezet!:D
En meen toch te menen dat mijn libido wat omhoog gaat :p

Trouwe log..

working on it :D

Vanavond echt verrot geslapen... maar wel echt een heerlijke training gehad lekker me schouders vol gemaakt en dat terwijl ik gisteravond 4 x ben wakker geworden tijdens het slapen... tot dusver dus de lekkere slaap...

die bepaalde kenmerken van intimidate zullen met pieken zitten zeker :rolleyes:
of ze wisselen af kan ook

Abbo, heb hier ook interesse in dus wacht mooi ns ff af of het echt goed is, zou je het aanraden bij anderen? Voor de prijs?

abbo.. zeker de resultaten over een week ofzo, en het tweede potje is interessant :)

ben benieuwd..geloof er niet zo in dit soort producten..maar als het aanslaat zal ik het ook eens proberen

Nee ben ook beetje synisch indd..

'Intimidate, 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid maakt je een bodybuilding monster! 100x (10.000%!) sterker en effectiever dan D-Aspartic Acid, het tot nu toe best verkochte spiermassa & bodybuilding supplement ooit!' :roflol:

'Intimidate, 99% Pure N-Methyl-D-Aspartic Acid maakt je een bodybuilding monster! 100x (10.000%!) sterker en effectiever dan D-Aspartic Acid, het tot nu toe best verkochte spiermassa & bodybuilding supplement ooit!' :roflol:
Het is fantastisch, vertel ons meer Mike!

Beschrijving van je review doet me een beetje aan dat product van alri denken, comatose oid, zelfde werking: vaag dromen en fris voor de dag komen.

Ja 100x sterker, maar ook 1/100ste van de dosis LOL :D
Desalniettemin vindt ik het een interessant product, en zou het best eens beter kunnen werken dan DAA,,

Weer dieper geslapen, bizarre droom gehad btw wtf ??? Licht ik morgen wel toe , libido lijkt nogsteeds wat verhoogt en heerlijke training gehad weet niet of het aan de intimidate ligt but i like it :cool:

Ja daar ga ik ook niet van uit ;):roflol:

maar vond reversitol V2 van Iforce een goed product dus dacht probeer het eens :)

Ja daar ga ik ook niet van uit ;):roflol:

maar vond reversitol V2 van Iforce een goed product dus dacht probeer het eens :)

Ik heb nu 15 pilletjes over maar kan niet echt zeggen dat ik er wat van merk. Had in het begin wel dat ik dacht dat k wat vaster sliep maar ik slaap nuextreem slecht dus als ik nu elke ochtend om 5 uur in slaap val denk ik eerder dat ik gewoon echt moe ben. Ik lees ook vaak dat mensen energiek wakker worden etc en dat heb ik echt totaal niet, zelfs met 8 uur voel ik me nog extreem moe. Ik heb een potje gekocht en onlangs d-aspartic acid los aangeschaft omdat ik las dat t bij de 3e week pas echt ging werken maar ik me niet gelijk aan 2 potjes wilde wagen.

Edit: moet wel zeggen dat ik vaker slecht op supps reageer en van mezelf al hoge test heb.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 14:15 ----------

Lijkt me sterk het bestaat pas een paar maanden toch :p

Ik heb nu 15 pilletjes over maar kan niet echt zeggen dat ik er wat van merk. Had in het begin wel dat ik dacht dat k wat vaster sliep maar ik slaap nuextreem slecht dus als ik nu elke ochtend om 5 uur in slaap val denk ik eerder dat ik gewoon echt moe ben. Ik lees ook vaak dat mensen energiek wakker worden etc en dat heb ik echt totaal niet, zelfs met 8 uur voel ik me nog extreem moe. Ik heb een potje gekocht en onlangs d-aspartic acid los aangeschaft omdat ik las dat t bij de 3e week pas echt ging werken maar ik me niet gelijk aan 2 potjes wilde wagen.

Edit: moet wel zeggen dat ik vaker slecht op supps reageer en van mezelf al hoge test heb.

Lijkt me sterk het bestaat pas een paar maanden toch :p
Nog niet eens een paar maanden volgens mij :roflol:

Weer lekker geslapen maar kort! Wel energiek wakker weer :D

Test merk ik niks extra vandaag, libido ook weer normaal ( afgelopen dagen was het ff skyhigh :p )

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:05 ----------

Nee ben ook beetje synisch indd..

Cynisch mag je best wezen maar wel goed spellen dan he ;)

Inb4 grammar nazi :)

Laatst bewerkt:
Sorry meester, krijg ik nu geen stikkertje meer?
Nope geen sticker en ik wil een gesprek met je ouders ;)

Overigens niks bijzonders weer goede slaap en energiek wakker :)
Vage dromen beginnen wel te komen want droomde dat ik in Amsterdam was waar ik nevah nooit kom :S...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven