AndroidHealthClinic

Intimidate Log Peer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb gisteren zelf voor het eerst intimidate bestelt en gebruikt. Ik had verwacht sneller in slaap te vallen, maar viel juist later in slaap. Ik was wel goed uitgerust. Ik had niet het gevoel dat ik 10 uur had geslapen, zoals sommige gebruikers op internet beweren, maar was lekker uitgerust met maar 6 uurtjes slaap en heb geen één keer hoeven te gapen van vermoeidheid. Heb geen nachtmerries gehad.

Ik voel me iets meer gefocust dan normaal. Normaal begin ik rond deze tijd in te kakken door een combinatie van honger en vermoeidheid wegens het werken.

Verder ben ik iets lichter in gewicht, maar dat komt omdat ik low-carb eet.

Qua libido en aggressie merk ik nog niks, maar het is te vroeg nog om echt een conclusie te trekken.
 
Vraagje: heb net mijn 2e pil achter de rug en er valt mij iets op.

Hebben jullie ook een soort jeukerige/branderige druk op je voorhoofd vlak voordat je in slaap valt? Ik merk dat ik dit de afgelopen 2 keer heb gehad. Koort daarvoor had ik zelfs even een evenwichtsprobleem leek wel. Alsof je duizelig wordt.

Verder heb ik goed geslapen met spannende dromen, maar geen nachtmerries. Het valt me op dat ik nu wel weet dat het 2 verschillende dromen waren. Normaal zou ik mijn dromen nooit uit elkaar kunnen halen.
 
Heb gisteren zelf voor het eerst intimidate bestelt en gebruikt. Ik had verwacht sneller in slaap te vallen, maar viel juist later in slaap. Ik was wel goed uitgerust. Ik had niet het gevoel dat ik 10 uur had geslapen, zoals sommige gebruikers op internet beweren, maar was lekker uitgerust met maar 6 uurtjes slaap en heb geen één keer hoeven te gapen van vermoeidheid. Heb geen nachtmerries gehad.

Ik voel me iets meer gefocust dan normaal. Normaal begin ik rond deze tijd in te kakken door een combinatie van honger en vermoeidheid wegens het werken.

Verder ben ik iets lichter in gewicht, maar dat komt omdat ik low-carb eet.

Qua libido en aggressie merk ik nog niks, maar het is te vroeg nog om echt een conclusie te trekken.
Denk dat dit het is maat ;)

tis tevens niet dat je er vroeger van in slaap valt :) je word wel uitgeruster wakker
 
Vraagje: heb net mijn 2e pil achter de rug en er valt mij iets op.

Hebben jullie ook een soort jeukerige/branderige druk op je voorhoofd vlak voordat je in slaap valt? Ik merk dat ik dit de afgelopen 2 keer heb gehad. Koort daarvoor had ik zelfs even een evenwichtsprobleem leek wel. Alsof je duizelig wordt.

Verder heb ik goed geslapen met spannende dromen, maar geen nachtmerries. Het valt me op dat ik nu wel weet dat het 2 verschillende dromen waren. Normaal zou ik mijn dromen nooit uit elkaar kunnen halen.
Mope geen ervaring mee, tevens dat met die dromen heb ik wel :)
 
Alles gaat wel, alleen moet ik zeggen dat ik nu inmiddels wat onverklaarbare steken in me maag krijg.... mayb omdat ik nu een beetje een vage stack heb : Intimidate! met Reversitol V2 en die TT-33 van Iforce Nutrition en moet zeggen dak inmiddels toch wel goede resultaat begin te voelen ( en me meid ziet het ) maar me maag uch...

Denk dat ik dit niet langer dan een maand allemaal tesamen moete stacken :P

Volgende maand ook een pauze van de supps ga dan alleen nog visolie, multivit, creatine en whey geen test booster of iets dergelijks ff maand weer geven om lichaam beetje te " reinigen"
 
Grappig dat je zegt dat je steken in je maag hebt. Ik heb ze bij mijn blaas gehad vandaag nog. Maar ik weet niet of het door de Intimidate komt.

Verder is het zo chill dat ik niet meer moe ben gedurende de dag en volkomen uitgerust. Ik vraag me af of het echt je testosteron verhoogt. Qua sportprestaties merk ik nog niks.
 
Ik heb nergens meer last van! Geen steken, duizeligheid etc. Kreeg zelfs een tijdje een paar puistjes door vettigheid op mijn gezicht.

Ik slaap als een oss en voel me de hele dag door fit. Ik ben amper moe te krijgen terwijl ik normaal niet wakker te krijgen ben.

Ik zou bijna zeggen dat dit product wel doet wat het belooft. Qua testosteron zou ik het niet kunnen bewijzen helaas, maar tot nu toe heeft het alles gedaan wat het beloofd: goede nachtrust, fitheid gedurende de dag en vetverlies.

Ik heb zeker vet verloren. Ik zit op een low-carb dieëet, maar ik heb nooit onder de 12% gezeten. Vandaag dus voor het eerst daar onder. Natuurlijk kan ik niet garanderen dat dit door intimidate komt, maar ik merk gewoon dat ik hard kan trainen (omdat ik niet meer moe ben), terwijl vermoeidheid en low-carb normaal gesproken niet uit te houden zijn voor mij. Om goed te kunnen trainen gebruikte ik altijd pre-workouts.

Onlangs het vetverlies, toch gisteren mijn deadlift record (1 rm) gebroken. Ik denk dat dit echt komt omdat je heel diep slaapt. Het is zeker geen placebo, want ik realiseer dit alles vandaag pas. Het is niet zo dat ik tijdens mijn trainingen aan intimidate denk.

Hoe zit het met jou peerebaum?
 
Ik heb nergens meer last van! Geen steken, duizeligheid etc. Kreeg zelfs een tijdje een paar puistjes door vettigheid op mijn gezicht.

Ik slaap als een oss en voel me de hele dag door fit. Ik ben amper moe te krijgen terwijl ik normaal niet wakker te krijgen ben.

Ik zou bijna zeggen dat dit product wel doet wat het belooft. Qua testosteron zou ik het niet kunnen bewijzen helaas, maar tot nu toe heeft het alles gedaan wat het beloofd: goede nachtrust, fitheid gedurende de dag en vetverlies.

Ik heb zeker vet verloren. Ik zit op een low-carb dieëet, maar ik heb nooit onder de 12% gezeten. Vandaag dus voor het eerst daar onder. Natuurlijk kan ik niet garanderen dat dit door intimidate komt, maar ik merk gewoon dat ik hard kan trainen (omdat ik niet meer moe ben), terwijl vermoeidheid en low-carb normaal gesproken niet uit te houden zijn voor mij. Om goed te kunnen trainen gebruikte ik altijd pre-workouts.

Onlangs het vetverlies, toch gisteren mijn deadlift record (1 rm) gebroken. Ik denk dat dit echt komt omdat je heel diep slaapt. Het is zeker geen placebo, want ik realiseer dit alles vandaag pas. Het is niet zo dat ik tijdens mijn trainingen aan intimidate denk.

Hoe zit het met jou peerebaum?
Goed om te horen dat je resultaat boekt :D!

Ja ik zit met me schouder en ben op advies van leden van DBB gaan cutten maar moet zeggen dat ik geen last heb van dalende gewichten :D

Slapen gaat... sliep eerst als een os maar omdat ik soms wakker word door last van me schouder gingen me sportprestaties eronder lijden, nu ben ik melatonine erbij gaan slikken en moet zeggen dat dit toch wel een dikke aanrader is :D

Overigens me reversitol nu bijna op nieuwe pot maar snel bestellen :D

Moet zeggen die steken in me maag heb ik geen last meer van dikke pre!

Helaas door slecht eten (A) ben ik maar slecht 1% gezakt in VP maarja liever 1% dan niks :D

deze maand even alles op alles zetten :)
 
Goed om te horen dat je resultaat boekt :D!

Ja ik zit met me schouder en ben op advies van leden van DBB gaan cutten maar moet zeggen dat ik geen last heb van dalende gewichten :D

Slapen gaat... sliep eerst als een os maar omdat ik soms wakker word door last van me schouder gingen me sportprestaties eronder lijden, nu ben ik melatonine erbij gaan slikken en moet zeggen dat dit toch wel een dikke aanrader is :D

Overigens me reversitol nu bijna op nieuwe pot maar snel bestellen :D

Moet zeggen die steken in me maag heb ik geen last meer van dikke pre!

Helaas door slecht eten (A) ben ik maar slecht 1% gezakt in VP maarja liever 1% dan niks :D

deze maand even alles op alles zetten :)

Verbeterd het ook je diepe slaap? (melatonine) Zo ja heb je misschien een linkje / goede site ervoor.

En zouden jullie intimidate écht aanraden aan anderen? Mij bijv.
 
Op je 18e heb je niks aan dit soort producten. Melatonine maakt jouw lichaam gewoon goed aan. Ik ben 28, nog jong natuurlijk :D, maar na je 26e begin je minder te produceren.
Je valt met melatonin niet in een diepere slaap, ik niet in ieder geval. Je valt gewoon wat sneller in slaap.

Initmidate zou ik nog niet doen. Jij zit in een hormonale piek met je leeftijd(hetzelfde geldt voor Peerebaum :D). Je kan je beter focussen op je eiwitten en gezonde voeding. Het is ook geen wonder product of aas. Daarnaast kost het aardig wat.

Ik heb dit product gewoon genomen omdat ik merkte dat mijn training achteruit ging door weinig rust. Ik ben best druk de laatste tijd.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 02:25 ----------

Goed om te horen dat je resultaat boekt :D!

Ja ik zit met me schouder en ben op advies van leden van DBB gaan cutten maar moet zeggen dat ik geen last heb van dalende gewichten :D

Slapen gaat... sliep eerst als een os maar omdat ik soms wakker word door last van me schouder gingen me sportprestaties eronder lijden, nu ben ik melatonine erbij gaan slikken en moet zeggen dat dit toch wel een dikke aanrader is :D

Overigens me reversitol nu bijna op nieuwe pot maar snel bestellen :D

Moet zeggen die steken in me maag heb ik geen last meer van dikke pre!

Helaas door slecht eten (A) ben ik maar slecht 1% gezakt in VP maarja liever 1% dan niks :D

deze maand even alles op alles zetten :)

Veel succes man! Shit happens.
 
Dus een afrader op mijn age?
 
Ik slaap de laatste dagen erg slecht op Intimidate!
iForce Nutrition!
Steeds wakker rare dromen,en veel te veel energie,s'morgens erg moe en meer spierpijn.
Me potje is nu bijna leeg...

ik heb nu maar Anabolic ZMA
Body & Fit Sportsnutrition besteld ik ga maar eens proberen hoe die werkt.
Ik hoor er veel veel goeds over..

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/

Je zult er waarschijnlijk allemaal niet zoveel van merken..

De ZMA helpt wel erg tegen puistjes mocht je daar last van hebben, ik had er eerst regelmatig lasti van maar nu bijna niet meer. En het is ook goed om groeistriemen te voorkomen (Maakt huid flexibeler geloof ik.) Dus overal wel een goed product.
 
Zit nu op dag 7 ( van dat ik beide stack ) maar merk alleen dat ik "strakker" in me vel zit :)

Dat klinkt goed!! Ik wil ook met deze 2 suplementen beginnen en combineren.
Mag ik vragen wat jou schema met de iname? Dan kan ik deze ook aanhouden en ze gaan bestellen:)
 
Dat klinkt goed!! Ik wil ook met deze 2 suplementen beginnen en combineren.
Mag ik vragen wat jou schema met de iname? Dan kan ik deze ook aanhouden en ze gaan bestellen:)
haal ze gewoon en intimidate voor het slapen gaan ( liefst nog met wat zink )

en reversitol gewoon tijdens maaltijden zal de exacte tijden nog ff voor je nakijken en posten :)
 
Vraagje: heb net mijn 2e pil achter de rug en er valt mij iets op.

Hebben jullie ook een soort jeukerige/branderige druk op je voorhoofd vlak voordat je in slaap valt? Ik merk dat ik dit de afgelopen 2 keer heb gehad. Koort daarvoor had ik zelfs even een evenwichtsprobleem leek wel. Alsof je duizelig wordt.

Verder heb ik goed geslapen met spannende dromen, maar geen nachtmerries. Het valt me op dat ik nu wel weet dat het 2 verschillende dromen waren. Normaal zou ik mijn dromen nooit uit elkaar kunnen halen.
Ik zit nu al bijna een week met zelfde probleem.. Heel de dag door duizelig en druk in mijn voorhoofd. Dacht dat ik ziek aant worden ben, maar nu stel ik mij toch ook al de vraag of het niet door intimidate komt.
 
Is Intimidate ook goed te gebruiken als je aan het droog trainen bent? Ik hoor hier en daar dat het je vetverlies bevordert.

Iemand hier ervaring mee?
 
Back
Naar boven