AndroidHealthClinic

Intimidate Log Peer

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag voor de verandering echt k*t geslapen... ook nie fris wakker.... wel echt rare dromen gehad... Maar daarintegen zo'n kleine 3 uur na wakker te zijn geworden energie teveel! Best raar :p dit kan echter ook komen dat ik gister ben begonnen met Oxyelite van USP Labs ( een soort fatburner )en voel me alsnog vrij strijdbaar ( bedoel er een test piekje mee ;) ) libido merk ik nu weer niks van... ik wacht echt nogsteeds dat die Intimidate goed inslaat, want ik verwacht eigenlijk wel meer van dit product :)

Keep u guys posted :)

Fatburners werken ook weer op je libio. In negatieve zin.
Zou het niet samen stacke bro.

Fatburners werken ook weer op je libio. In negatieve zin.
Zou het niet samen stacke bro.
Thx dat je het even vermeld bro! :D
Ja dit zou dag 2 worden ( en ben toch nog nog aant "opladen" dus neem was van plan de 1e 5 dagen cap te nemen en dan uppen naar 3 en dan kijken hoe dat ging maar fhk dat! dat stel ik dus even uit :D

ik heb ergens gelezen dat Pre-workouts en Intimidate wel gecombineerd konden worden.. Volgens mij was dit advies van een iForce rep.

Misschien dat je er nog even aan moest wennen? Heb je al eens eerder een fatburner of preworkout gebruikt?

ik heb ergens gelezen dat Pre-workouts en Intimidate wel gecombineerd konden worden.. Volgens mij was dit advies van een iForce rep.

Misschien dat je er nog even aan moest wennen? Heb je al eens eerder een fatburner of preworkout gebruikt?
Pre-workout kan je er goed mee combineren weet ik uit ervaring dusja heb zeker ervaring met PWO :P alleen tijdelijk even gestopt om het weer ff op " eigen kracht/energie " te doen, overigens heb ik tal van PWO geprobeerd : Hell NO van stacker 2, NO explode, Crack v2, Maximiz en dan vergeet ik er nog een paar ik edit dat wel zodra ik weer thuis ben :P

Fatburners daarintegen heb ik nog nooit gebruikt dus ben ook erg benieuwd of er wel een werking is... beetje skeptisch over die dingen maarja had weereens wat geld over en was knetter dus denk bestel die dingen en kijk dan wel een x...:rolleyes: zodoende dus :P

Pre-workout kan je er goed mee combineren weet ik uit ervaring dusja heb zeker ervaring met PWO :P alleen tijdelijk even gestopt om het weer ff op " eigen kracht/energie " te doen, overigens heb ik tal van PWO geprobeerd : Hell NO van stacker 2, NO explode, Crack v2, Maximiz en dan vergeet ik er nog een paar ik edit dat wel zodra ik weer thuis ben :P

Fatburners daarintegen heb ik nog nooit gebruikt dus ben ook erg benieuwd of er wel een werking is... beetje skeptisch over die dingen maarja had weereens wat geld over en was knetter dus denk bestel die dingen en kijk dan wel een x...:rolleyes: zodoende dus :P
Oh ok, dus het stimulerende effect ken je wel,, Hoe laat had je die oxy elite pro genomen?
Misschien reageer je er gewoon slecht op.. Dat kan natuurlijk ook.. :eek2:

Oh ok, dus het stimulerende effect ken je wel,, Hoe laat had je die oxy elite pro genomen?
Misschien reageer je er gewoon slecht op.. Dat kan natuurlijk ook.. :eek2:
Op lege maag s'ochtends :)

Echter eet ik een half uurtje daarna me havermoutpapje ( met soja of water )

Ja was pas op dag 2 dus ik laat het nu wel even achterwege... was pas 2 capsules verder dusja beter nu stoppen dan verdergaan als ik klaar ben met de Intimidate.

Wel jammer though want werd best actief van die Oxyelite en dat al in 2 dagen ( dat ik effect voelde ) maarja dat schorten we even op :)

Ja als je het smorgens neemt, en dan de nacht erna niet goed kan slapen is het wel een extreem effect..
Mijn vrouw heeft (meer dan een jaar geleden) ook een paar potjes OEP gebruikt maar die heeft nooit dat soort problemen met slapen gehad. (Zij gebruikt nu trouwens Dexaprine, die vindt ze beter werken..)

Ik lees veel dat het in week 5 op Intimidate heel hard gaat, spannend..

Ja als je het smorgens neemt, en dan de nacht erna niet goed kan slapen is het wel een extreem effect..
Mijn vrouw heeft (meer dan een jaar geleden) ook een paar potjes OEP gebruikt maar die heeft nooit dat soort problemen met slapen gehad. (Zij gebruikt nu trouwens Dexaprine, die vindt ze beter werken..)

Ik lees veel dat het in week 5 op Intimidate heel hard gaat, spannend..

Belovend nieuws, waar heb je dit gelezen ?

Laatst bewerkt:
Leuk laten we de logs door elkaar lopen waarom niet :)

Doe het dan aub duidelijker dan ik dus nummer de dagen wil je?

Neem momenteel geen PWO maar ga volgende week weer eraan beginnen :)

OT : Diepe slaap ( alweer ) met echt gare dromen :roflol:
libido is echt skyhigh vandaag en begin toch echt wel een test-piek te voelen :P

@ The jizz op hoeveel dagen zit je nu dan en alles trouw geslikt? want las ergens dat je ook nog weleens een capsule wil vergeten ;)
1x een pilletje vergeten maar voelde daarvoor ook totaal al geen effect. Alleen dat ik wat vaster sliep (maar kwam niet makkelijker in slaap). Heb 9 pilletjes over en geen tweede potje. Een vriend van me heeft wel twee potjes gekocht en hij zei dat die er weinig van merkte, alleen dat die wat lekkerder in zn vel zat. Omdat ik 60 euro te duur vond (2 potjes) voor een product waarvan ik nog niet wist of het werkte heb ik er 1 gehaald, en laatst apart d-aspartic-acid gekocht. Ik hoop dat ik daarmee een beetje voort kan bouwen op die intimidate.

Wil niet haten maar ben wel een beetje kritisch hier. Iedereen doet alsof die mega progress gemaakt heeft maar hij heeft gewoon in de eerste foto een k*tfoto gemaakt met k*tbelichting en misschien zn buik uitgestoken. Op de laatste zie ik sowieso al weinig verschil maar hij staat ook met goede belichting en misschien van tevoren nog wat pushups. Ook schrijf ik die 1 of 2% die die is afgevallen eerder toe aan de groene thee en yohimbe :P.

Overigens kan ik zelf weinig zeggen over droger worden omdat ik ben begonnen met crea één of twee weken geleden.

Wil niet haten maar ben wel een beetje kritisch hier. Iedereen doet alsof die mega progress gemaakt heeft maar hij heeft gewoon in de eerste foto een k*tfoto gemaakt met k*tbelichting en misschien zn buik uitgestoken. Op de laatste zie ik sowieso al weinig verschil maar hij staat ook met goede belichting en misschien van tevoren nog wat pushups. Ook schrijf ik die 1 of 2% die die is afgevallen eerder toe aan de groene thee en yohimbe :P.

Overigens kan ik zelf weinig zeggen over droger worden omdat ik ben begonnen met crea één of twee weken geleden.

Kritisch zijn kan zeker geen kwaad met internet-reviews daar heb je helemaal gelijk in! :)

Isso kritsch zijn mag altijd!:)

maar krijg van me meid te horen dat me borst positief begint te veranderen dit effect schrijf ik echter niet volledig toe aan intimidate heeft ook veel te maken met training, voeding etc uiteraard maar toch hoop ik dat de intimidate hier ook deel aan heeft uitgemaakt :)

Ot : goede slaap , libido top! ( was ook zwaar mooie dag ), test piek aanwezig! Heb ook al 3 dagen zware knaltrainingen gehad van anderhalf uur, echt heeerlijke trainingen :D

Laatst bewerkt:
Isso kritsch zijn mag altijd!:)

maar krijg van me meid te horen dat me borst positief begint te veranderen dit effect schrijf ik echter niet volledig toe aan intimidate heeft ook veel te maken met training, voeding etc uiteraard maar toch hoop ik dat de intimidate hier ook deel aan heeft uitgemaakt :)

Ot : goede slaap , libido top! ( was ook zwaar mooie dag ), test piek aanwezig! Heb ook al 3 dagen zware knaltrainingen gehad van anderhalf uur, echt heeerlijke trainingen :D
Dat gaat voorspoedig! :)

interessant logje. Ik geloofde vroeger niets van al die testo boosters, maar moet zeggen dat ik er nu wel over te spreken ben, zelf ook al wel een aantal geprobeerd.

Oxyelite ben ik ook net mee begonnen :D

Was 1 dag vergeten weer te loggen maar was precies hetzelfde als vandaag :P dus goede slaap merkbare verhoogd libido en een test piekje

Ik heb gister toch besloten om Oxyelite te gaan gebruiken ( zomerseizoen komt eraan fat b gone! ) Door die Oxyelite zweet je jezelf wel kapot btw :P

OT : heerlijke slaap, libido piekJE vandaag, test nogmaals merkbaar ietsje hoger!
Nogsteeds bezig met die zwaar knallende trainingen! lijkt wel alsof ik langer uithoudingsvermogen heb en qua gewicht gaat het ook wel lekker :D

maar om dit nou allemaal toe te schrijven aan de intimidate... ik weet het niet moet wel zeggen dat sinds week 3 die trainingen echt keihard gaan :D

Terug
Naar boven