- Waardering
- 563
Vandaag voor de verandering echt k*t geslapen... ook nie fris wakker.... wel echt rare dromen gehad... Maar daarintegen zo'n kleine 3 uur na wakker te zijn geworden energie teveel! Best raar
dit kan echter ook komen dat ik gister ben begonnen met Oxyelite van USP Labs ( een soort fatburner )en voel me alsnog vrij strijdbaar ( bedoel er een test piekje mee
) libido merk ik nu weer niks van... ik wacht echt nogsteeds dat die Intimidate goed inslaat, want ik verwacht eigenlijk wel meer van dit product 
Keep u guys posted
dit kan echter ook komen dat ik gister ben begonnen met Oxyelite van USP Labs ( een soort fatburner )en voel me alsnog vrij strijdbaar ( bedoel er een test piekje mee
) libido merk ik nu weer niks van... ik wacht echt nogsteeds dat die Intimidate goed inslaat, want ik verwacht eigenlijk wel meer van dit product 
Keep u guys posted

alleen tijdelijk even gestopt om het weer ff op " eigen kracht/energie " te doen, overigens heb ik tal van PWO geprobeerd : Hell NO van stacker 2, NO explode, Crack v2, Maximiz en dan vergeet ik er nog een paar ik edit dat wel zodra ik weer thuis ben
zodoende dus