Fitness Seller

Intimidate Log Peer

Bezoekers in dit topic

Ik ben erg tevreden over Dexaprine dus besloten om eens wat meer producten van Iforce te kopen, afgelopen woensdag Reversitol en Intimidate gekocht en begonnen met de Reversitol.

Ik wil ze ook gaan stacken maar op de potjes staat duidelijk dat Iforce de volgende stacks aanbeveelt:
Reversitol : met Testabolan (deze van Iforce verkoopt body en fitshop helaas niet...)
Intimidate : met Tropinol ,wel te koop maar niet gekocht :-(

M.a.w. Iforce beveelt de stack Reversitol en Intimidate niet aan, ik kan er helaas ook nergens iets op het internet over vinden, ook niet op hun site. Als deze producten net zo heftig zijn als Dexaprine dan zou ik ze niet zo maar stacken, maar een proefkonijn die een log wilt bijhouden is altijd welkom!
Ik ben wel proefkonijn :D

Testabolan en Tropinol dus... mmm Intradasting :D

Ik post wel als ik verschil voel tussen nu alleen Intimidate en straks met Reversitol V2 erbij
 
M.a.w. Iforce beveelt de stack Reversitol en Intimidate niet aan, ik kan er helaas ook nergens iets op het internet over vinden, ook niet op hun site. Als deze producten net zo heftig zijn als Dexaprine dan zou ik ze niet zo maar stacken, maar een proefkonijn die een log wilt bijhouden is altijd welkom!

Ze sponsoren op anabolicminds.com een aantal Intimidate + Reversitol v2 logs, en de resultaten zijn erg positief, ik zou die stack gewoon toch nemen..

Veel positieve reviews zie ik trouwens niet over Tropinol, die zou ik persoonlijk niet kopen..
 
Ze sponsoren op anabolicminds.com een aantal Intimidate + Reversitol v2 logs, en de resultaten zijn erg positief, ik zou die stack gewoon toch nemen..

Veel positieve reviews zie ik trouwens niet over Tropinol, die zou ik persoonlijk niet kopen..

Hey bedankt die site kende ik niet, logs spreken voor zich ik ga ze ook stacken, gisteren avond eigenlijk al mee begonnen voordat ik dit las;-)

Tja als je het verkooppraatje van Tropinol leest dan wil je nooit meer zonder...ik zal het wel eens gaan proberen, just in case
 
Hey bedankt die site kende ik niet, logs spreken voor zich ik ga ze ook stacken, gisteren avond eigenlijk al mee begonnen voordat ik dit las;-)

Tja als je het verkooppraatje van Tropinol leest dan wil je nooit meer zonder...ik zal het wel eens gaan proberen, just in case

Een paar intimidate/reversitol logs:
http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/203072-mrmarc-gettin-greek.html
http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/203328-time-pack-mass.html
http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/203183-jump-starting-i.html
http://anabolicminds.com/forum/i-force-nutrition/203616-bluntphunks-intimidate-reversitol.html

Succes met je stack! :D
 

Bedankt gaat wel lukken denk ik, ik heb zojuist nog ff een potje intimidate & reversitol erbij gekocht zodat ik 8 weken kan gaan stacken, als ik het zo lees beginnen de gains na 3 weken dus zonde om dan na 4 weken al te stoppen.
 
Ik ga behoorlijk hard met de combo GLPC er bij.

Mijn agressie is ook behoorlijk gestege. Ben veel sterker geworden. En ik train zelf 3x 10/15.
 
Ik ga behoorlijk hard met de combo GLPC er bij.

Mijn agressie is ook behoorlijk gestege. Ben veel sterker geworden. En ik train zelf 3x 10/15.

Nice! Wat is precies je stack dan brah?


And u back? :D
 
Ik slik dit er bij
[Link niet meer beschikbaar]

1 in de ochtend en 1 een half uur voor trainen.
Ook nog 2 caps agmantine voor traine. Ook half uurtje.

Samen met imtimidate:D
 
Ik ben nu een weekje van de intimidate af, heb 2 potjes opgemaakt.
Merk ZEKER dat ik weer meer slaap nodig heb, en het dromen is ook afgelopen.
Afgelopen 2 trainingen gingen wel redelijk, had geen inkakmoment.
 
Ik ben nu een weekje van de intimidate af, heb 2 potjes opgemaakt.
Merk ZEKER dat ik weer meer slaap nodig heb, en het dromen is ook afgelopen.
Afgelopen 2 trainingen gingen wel redelijk, had geen inkakmoment.
Dat vind ik ook het verknetterde die goede korte slaap went :D

Als je dan van de intimidate afstapt lijkt het net alsof je 10 uur per dag moet slapen anders kom je gewoon niet goed aan je rust??? ( met intimidate had ik genoeg aan 4 a 5 uur slaap per nacht om goed te kunnen functioneren :D )

iemand anders hetzelfde?
 
Dat vind ik ook het verknetterde die goede korte slaap went :D

Als je dan van de intimidate afstapt lijkt het net alsof je 10 uur per dag moet slapen anders kom je gewoon niet goed aan je rust??? ( met intimidate had ik genoeg aan 4 a 5 uur slaap per nacht om goed te kunnen functioneren :D )

iemand anders hetzelfde?

Neen, dat niet bijzonder. Ik heb aan 7 uurtjes ofzo wel genoeg :)
 
ff een update ben nu reversitol V2 erbij aan het stacken en meld het wel even als ik verschil voel :)
 
ben zelf nu ook nu ook intimidate & reversitol aan het stacken bro (zit vandaag aan 13e capsule) ik voel wel dat ik iets uitgeruster ben maar echt iets merken doe ik nog niet, hopelijk volgende week maybe
 
ben zelf nu ook nu ook intimidate & reversitol aan het stacken bro (zit vandaag aan 13e capsule) ik voel wel dat ik iets uitgeruster ben maar echt iets merken doe ik nog niet, hopelijk volgende week maybe
Zit nu op dag 7 ( van dat ik beide stack ) maar merk alleen dat ik "strakker" in me vel zit :)
 
ik voel me enkel fitter en energieker tot nu toe maar de effecten verschillen bij iedereen & bij de ene iets sneller dan bij de ander waarschijnlijk, zal wel 2e potje aanschaffen denk ik maar dan zonder reversitol. had het beter eerst andersom gedaan :rolleyes:
 
Ik ben erg tevreden over Dexaprine dus besloten om eens wat meer producten van Iforce te kopen, afgelopen woensdag Reversitol en Intimidate gekocht en begonnen met de Reversitol.

Ik wil ze ook gaan stacken maar op de potjes staat duidelijk dat Iforce de volgende stacks aanbeveelt:
Reversitol : met Testabolan (deze van Iforce verkoopt body en fitshop helaas niet...)
Intimidate : met Tropinol ,wel te koop maar niet gekocht :-(
Maat ik kan nergens in NL die Testabolan kopen :S heb jij mischien een linkje?
 
Maat ik kan nergens in NL die Testabolan kopen :S heb jij mischien een linkje?
bro, als je een link hebt kan je die dan eens pm'en ofzo ?
wil die testabolan ook wel eens stacken :)
 
bro, als je een link hebt kan je die dan eens pm'en ofzo ?
wil die testabolan ook wel eens stacken :)
Ben ff aant rondneuzen ernaar maar lijkt er een beetje op dat Testabolan een PH is en daar ben ik niet echt naar op zoek :D
 
Maat ik kan nergens in NL die Testabolan kopen :S heb jij mischien een linkje?

Helaas niet in nederland te koop volgens mij, ik zag die Testabolan staan op de website van Iforce. Ik denk dat Body en Fitshop het niet interessant genoeg vind om het in hun assortiment op te nemen, ze kunnen ook niet alles verkopen maar als importeur van Iforce zou dat eigenlijk wel moeten;-)

Kleine update over mezelf, ik zit nu 13 dagen aan de Reversitol en 11 dagen aan de Intimidate. Ik val niet sneller in slaap maar ik ben wel veel beter uitgerust in de ochtend. Ik kan mijn dromen iets beter herinneren maar geen levendige nachtmerries, voor de rest merk ik nog niets maar deze producten hebben ook meer tijd nodig dus ik had dat ook nog niet verwacht.
 
Helaas niet in nederland te koop volgens mij, ik zag die Testabolan staan op de website van Iforce. Ik denk dat Body en Fitshop het niet interessant genoeg vind om het in hun assortiment op te nemen, ze kunnen ook niet alles verkopen maar als importeur van Iforce zou dat eigenlijk wel moeten;-)

Kleine update over mezelf, ik zit nu 13 dagen aan de Reversitol en 11 dagen aan de Intimidate. Ik val niet sneller in slaap maar ik ben wel veel beter uitgerust in de ochtend. Ik kan mijn dromen iets beter herinneren maar geen levendige nachtmerries, voor de rest merk ik nog niets maar deze producten hebben ook meer tijd nodig dus ik had dat ook nog niet verwacht.
Ben benieuwd hoe deze stack jou bevalt, jij zit meer in mijn leefdtijd-zone. Ik zou verwachten dat jij er meer van zou voelen dan iemand van in de 20. :)
 
Back
Naar boven