AndroidHealthClinic

Intimidate Log Peer

Haha ja vind t ook wel jammer. Had een meid al gesmst voordat ik aan t spul begon dat ze maar wat avondjes vrij moest gaan houden doordeweeks voor herhaaldelijke gezelligheid. Van dat herhaaldelijke komt niet elke week zoveel terecht=p

Hahaha ****ed up man.
Je zou er een libido opkrikker bij kunnen stacke.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja vind t ook wel jammer. Had een meid al gesmst voordat ik aan t spul begon dat ze maar wat avondjes vrij moest gaan houden doordeweeks voor herhaaldelijke gezelligheid. Van dat herhaaldelijke komt niet elke week zoveel terecht=p
ajoh dan moet je ook geen blauwe capsules slikken maar blauwe pillen van pfizer ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:37 ----------

Klinkt goed,

Heb je voor de rest het idee dat je spiergroei er wat sneller door is gegaan ?,
Is het een aanrader, of toch zonde van het geld ?
Kreeg van me meid te horen dat me borst wel lekker beetje bij is geshaped in die tijd :)

En ik vind het alsnog een aanrader :)

Alleen al voor de slaap en dromen een aanrader. Slapen is weer leuk. =D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 18:01 ----------

ajoh dan moet je ook geen blauwe capsules slikken maar blauwe pillen van pfizer ;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:37 ----------

Kreeg van me meid te horen dat me borst wel lekker beetje bij is geshaped in die tijd :)

En ik vind het alsnog een aanrader :)

Tegen mij zei ze dat ook al.
:D

Dus je hebt het gevoel dat je dieper slaapt door de Intimidate?

Hmm jammer bro.
Ik denk behoorlijk veel aan coïtus

Ik heb Reversitol gebruikt, Merkte ook halverwege de 3e week, begin 4e week.. dat ik meer zin had ik coïtus.. Geen idee of het door de Reversitol kwam, maar het was zo. Toppertje (Y)

Ik heb Reversitol gebruikt, Merkte ook halverwege de 3e week, begin 4e week.. dat ik meer zin had ik coïtus.. Geen idee of het door de Reversitol kwam, maar het was zo. Toppertje (Y)

Reversitol in combinatie met intimidate? En neem je dat reversitol ook direct voor t pitten?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 21:37 ----------

Slapen is echt fawking chill :cool:

Als ik weinig slaap ben ik nog volledig uitgerust met Intimidate!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 18:05 ----------

Betah :cool:

Resultaat is goed toch :D

Jouw meid bedoel ik. :D
<3 grapje bro

Reversitol in combinatie met intimidate? En neem je dat reversitol ook direct voor t pitten?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 21:37 ----------

Jouw meid bedoel ik. :D
<3 grapje bro

Nee niet in combinatie,

Maar volgens mij is Reversitol & Intimidate een product wat sterk op elkaar lijkt (correct me if i'm wrong)

Morgen begin ik met het proberen van Intimidate

Reversitol verhoogt je test door verlaging van de conversie naar oestrogeen. Intimidate verhoogt de algemene hormoon-produktie.. Heel goed te combineren!

Reversitol verhoogt je test door verlaging van de conversie naar oestrogeen. Intimidate verhoogt de algemene hormoon-produktie.. Heel goed te combineren!

ah oke,

ik ben benieuwd welk product beter werkt na 1 maand.

misschien toch maar een keer stacken deze 2

Dit is mijn geplande stack voor over een tijdje: Intimidate/Reversitol V2 + 2g ALCAR per dag

Gaat zoiets je hormoonhuishouding niet zodanig veranderen dat je er niet te lang "on" kan zijn of zelfs een of andere vorm van nakuur moet doen?

Het zal je eigen testosteron produktie juist versterken en dus niet stilvallen.. Het opnieuw opstarten van de eigen produktie is niet nodig volgens mij..

Het zal je eigen testosteron produktie juist versterken en dus niet stilvallen.. Het opnieuw opstarten van de eigen produktie is niet nodig volgens mij..
Klopt bro :)

Wat ik ervan begrijp ;) =
Intimidate is een test booster ( geen nakuur nodig want tis geen aas jongens...)
Reversitol V2 : Cortisol blocker en vermindert oestrogeen in je lichaam

Dus initimidate die boost je test en die reversitol downt je Oestrogeen = Dubbel bonus in mijn ogen :cool:

Zit ik btw goed of vergis ik mezelf nouw :P

Intimidate is een test booster ( geen nakuur nodig want tis geen aas jongens...)

Dus initimidate die boost je test en die reversitol downt je Oestrogeen = Dubbel bonus in mijn ogen :cool:

Volgens mij klopt wat je zegt, behalve misschien over cortisol blokkeren, daar heb ik nog niets over gelezen..

Wat zijn de eventuele nadelen hiervan?
Naar mijn weten zorgt veel test voor een slechtere synthese van peesweefsel. Of is dit alleen het geval bij kuurtjes?

Wat zijn de eventuele nadelen hiervan?
Naar mijn weten zorgt veel test voor een slechtere synthese van peesweefsel. Of is dit alleen het geval bij kuurtjes?
Waar jij het over hebt is het verschijnsel dat je spieren harder groeien dan je pezen en/of aanhechtingen kunnen waardoor er een gevaar ontstaat op blessures aan de pezen of aanhechtingen.
Dit is voor zover ik weet een mogelijk probleem bij kuurtjes, ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken met natuurlijke test-boosters..

Door een laag oestrogeen-niveau zou je pijnlijke gewrichten kunnen krijgen, dit zou dan door de reversitol kunnen komen, dan moet je dosis verlagen.. Gewrichtspijn gaat dan vaak samen met een laag libido.. Ik lees het meest dat mensen deze bijverschijnselen hebben als ze de wat minder natuurlijke anti-oestrogenen gebruiken zoals Erase bijvoorbeeld.

Waar jij het over hebt is het verschijnsel dat je spieren harder groeien dan je pezen en/of aanhechtingen kunnen waardoor er een gevaar ontstaat op blessures aan de pezen of aanhechtingen.
Dit is voor zover ik weet een mogelijk probleem bij kuurtjes, ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken met natuurlijke test-boosters..

Door een laag oestrogeen-niveau zou je pijnlijke gewrichten kunnen krijgen, dit zou dan door de reversitol kunnen komen, dan moet je dosis verlagen.. Gewrichtspijn gaat dan vaak samen met een laag libido.. Ik lees het meest dat mensen deze bijverschijnselen hebben als ze de wat minder natuurlijke anti-oestrogenen gebruiken zoals Erase bijvoorbeeld.

Ah ok thanks. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso wat pijnlijke gewrichten heb, rn mn libido knalt nou ook niet de pan uit. Zou natuurlijk duizend en een reden voor kunnem zijn, maar hoe kan ik te weten komen of dit te maken heeft met te laag oestrogeen, en wat zou ik hier op natuurlijke wijze san kunnen doen?

Ah ok thanks. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso wat pijnlijke gewrichten heb, rn mn libido knalt nou ook niet de pan uit. Zou natuurlijk duizend en een reden voor kunnem zijn, maar hoe kan ik te weten komen of dit te maken heeft met te laag oestrogeen, en wat zou ik hier op natuurlijke wijze san kunnen doen?
Als je geen oestrogeen verlagende middelen gebruikt is het hoogstwaarschijnlijk door een adere reden.. Als je het zeker wilt weten kun je het beste je hormoonwaardes laten testen bij de huisarts..
Maar het zou goed kunnen dat je testosteron gewoon wat aan de lage kant is, dat verlaagt je libido ook..
Gewrichtspijn hoeft niet veroorzaakt te worden door een laag oestrogeen-niveau..

Ik ben erg tevreden over Dexaprine dus besloten om eens wat meer producten van Iforce te kopen, afgelopen woensdag Reversitol en Intimidate gekocht en begonnen met de Reversitol.

Ik wil ze ook gaan stacken maar op de potjes staat duidelijk dat Iforce de volgende stacks aanbeveelt:
Reversitol : met Testabolan (deze van Iforce verkoopt body en fitshop helaas niet...)
Intimidate : met Tropinol ,wel te koop maar niet gekocht :-(

M.a.w. Iforce beveelt de stack Reversitol en Intimidate niet aan, ik kan er helaas ook nergens iets op het internet over vinden, ook niet op hun site. Als deze producten net zo heftig zijn als Dexaprine dan zou ik ze niet zo maar stacken, maar een proefkonijn die een log wilt bijhouden is altijd welkom!

Terug
Naar boven