AndroidHealthClinic

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat:

- op werk iedereen praat over B&F Isolaat.
- People get an erection from their Isolaat Perfection
- in de gym ga ik uit me plaat op B&F Isolaat
- Ik mensen zie bedelen op straat voor B&F Isolaat
- Hun perfecte Isolaat massa zet op je ruggengraat
- B&F zet zijn woord bij zijn daad en je bestelling arriveert nooit te laat

AND LAST BUT NOT LEAST

- Ik met mijn reclame praat een pot ontvang van de allerbeste whey Isolaat.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel omdat geen enkele andere winkel dezelfde service kan leveren tegen een betere prijs.

• Topic Starter Topic Starter
Hahah wat een berichten weer! Ik krijg het nog moeilijk! :D

-Leon

BenF is mijn winkel omdat jullie supplementen verkopen :)

pm me voor adres
:trollface:

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik extra een account heb moeten aanmaken voor dit zinnetje:D

Body en Fitshop.nl is wel mijn winkel vriend!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... Het mijn allereerste winkel was waar ik mijn supplementjes bestelde en dat zal ook altijd zo blijven!

Binnenkort studeer ik een jaar in Japan en aangezien ik al die japanse bodyshops niet vertrouw zal ik zelfs vanaf daar mijn producten bestellen via BODY en FITSHOP!

Wens iedereen veel geluk.

Body & Fitshop is mijn winkel, omdat hun 'no nonsense' het motto is waar wij mee groeien!

nuff said ;)

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik zo sneller proteïne binnen krijg dan Bear Grylls

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat niets hen te ver gaat, zelfs niet het gratis weggeven van potten vol whey isolaat! :trollface:

Hahaha! Whey Perfection Crunchy Insect? :D

Klinkt als een goede smaak voor Bear Grylls.

-Leon

Bear Grylls is volgens mij meer van z'n eigen smaakje.

sunisgoing.png

ik ga jou zo klap geven, body en fitshop.nl is mijn winkel vriend!

Body&Fitshop is mijn winkel, omdat de 'B' van Body&Fitshop eerder komt in mijn autosuggest (alfabetisch) van firefox dan de 'P' van Powersupplements, , de 'S' van Sportfood en de 'X' van XXLNutrition dus dat bespaart me weer wat kilojoules waardoor o.a. de weightgainers van B&F beter voor mij werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven