Fitness Seller

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik train met de supplementen van Body en Fit, heb ik een shitload aan eiwit.

Sinds ik train met de supplementen van Body en Fit, zijn het de bazen uit Heerenveen die ik aanbidt.

Dankzei de goede Whey & Pre-Work out van Body en Fit, is er niemand die meer stil zit.

Body en fitshop is mijn winkel omdat:

Ik net weer een pot Syntha 6 heb besteld ver onder de inkoopprijs!
Ik maak er zelfs reclame voor op een ander forum!

[Link niet meer beschikbaar] hier en [Link niet meer beschikbaar] hier

Greetz,

leuk
ik maak reclame in mijn gym !

Body en Fitshop is mijn winkel,
Bij elke bestelling die je doet ligt er een kadootje in verschiet,de supplementen die je neemt zijn van ongekende kwaliteit/prijsverhouding die je alleen bij hun ziet.
Daarbij betalen via Ideal,zeer goede begeleiding via mail, is het pakketje in een djippie bij je thuis afgeleverd.

Jetse

n4w01t.png

http://i56.tinypic.com/n4w01t.png

Ik vind dat jij een emmertje heb verdient. alleen is de beslissing niet aan mij. Waarschijnlijk ook beter, want ik had alles dan zelf gehouden :D

Body en fitshop is mijn winkel omdat ik sinds ik train alleen bij B&F bestel en niet te behoefte heb om bij andere shops te bestellen, want ze zijn gewoon zo gruwelijk goed! :D

Body en fitshop is mijn winkel, omdat; b( o Y o )bies.

Tja in elke poll hoort een optie: Boobies.

'Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ze in slechts 2 dagen 10 pagina's vol slijmerige berichten krijgen van mensen die hun leven zouden geven voor een gratis pot whey. Ik hoef niet te winnen, ik betaal graag voor kwaliteit!'

Laatst bewerkt:
Mag je meerdere inzenden?

Yaaay. :D. Tot wanneer kunnen we deelnemen Leon?En moeten we gewoon hier posten of via PM sturen? :p

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat:

Beste service ooit.
Ongelofelijk vriendelijk.
De allerbeste supplementen.
Yaaay weer een leuke actie.

Elke levering is een cadeau.
Nooit laten ze je in de steek.

Feilloos krijg ik elke bestelling aan.
Ik moet niks anders meer hebben.
The best by far.
Super team.
Handig zijn hun uren.
Overheerlijk zijn hun shakes.
Perfection!!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: vergeleken met Body en Fitshop zijn de andere winkels een flop. Want tegen Body en Fitshop kan gewoonweg niemand op. Kort gezegd Body en Fitshop is gewoonweg op en top :thumbs:

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: hun supplementen je training tot een hoger niveau brengen.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: once you're hooked you can't stop.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: ik deadlift met emmers whey aan mijn barbell.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: ik enkel het allerbeste wil.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: een whey hier een creatine daar B&F maakt al je stoute supplement dromen waar.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: bestellen tot een uur of tien prettig is om te zien.

Lekker bezig Heljen

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat...
het de producten levert voor mijn pit stop :)

''BodyenFitshop.nl is mijn winkel, omdat...''
-Ze steeds met nieuwe acties komen
-Ik iedere week de nieuwsbrief krijg met geweldige acties
-De prijs-kwaliteitverhouding enorm goed is
-Ze DBB zo goed sponseren
-Hun noxipro ook geweldig is
-Ze leuke dingen bedenken als dit topic
-De levering heel snel is!
-Je altijd mooie extra's krijgt bij de bestelling!
-Ik de wereld van supplementen heb leren kennen via DBB, en zo bij B&F uitkwam, waar ik trouw aan zal blijven, want het is de beste winkel!
-Ik niet mag bestellen via internet van mijn mama en hem daarom wil winnen!
-Er 5 potten worden weggegeven aan wij DBB-leden!
-Dit is niet mijn winkel, vriend
-De site heel handig in elkaar zit en een uitgebreide beschrijving geeft van het product
-Er vele samples worden weggegeven door B&F!
-Ik nu al 1 maaltijd heb gemist tijdens het schrijven hiervan omdat ik zo graag wil winnen
-Mijn oude pot whey bijna op is en ik een nieuwe nodig heb maar geen werk meer heb:(

Laatst bewerkt:
2wlzgqq.gif

http://i51.tinypic.com/2wlzgqq.gif

Body en Fitshop is niet mijn winkel vriend

Body en fitshop maakt mij met het tikken van de klok steeds wijzer
met de tijd maken hun suplementen mij een fitness-krijger.

grimson

Body en Fitshop.nl, wie is er nou niet groot mee geworden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven