fernandes11
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 10%
Geen zorgen. Dat heeft inderdaad geen invloed op mijn eind beslissing.
-Leon

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen zorgen. Dat heeft inderdaad geen invloed op mijn eind beslissing.
-Leon

Was een foutje. Ilco wou meer potten weggeven aan de DBB Leden. Dus nu kies ik zelf gewoon de top 5!
-Leon
Yaaay.. Tot wanneer kunnen we deelnemen Leon?En moeten we gewoon hier posten of via PM sturen?
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat:
Beste service ooit.
Ongelofelijk vriendelijk.
De allerbeste supplementen.
Yaaay weer een leuke actie.
Elke levering is een cadeau.
Nooit laten ze je in de steek.
Feilloos krijg ik elke bestelling aan.
Ik moet niks anders meer hebben.
The best by far.
Super team.
Handig zijn hun uren.
Overheerlijk zijn hun shakes.
Perfection!!
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: vergeleken met Body en Fitshop zijn de andere winkels een flop. Want tegen Body en Fitshop kan gewoonweg niemand op. Kort gezegd Body en Fitshop is gewoonweg op en top
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: hun supplementen je training tot een hoger niveau brengen.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: once you're hooked you can't stop.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: ik deadlift met emmers whey aan mijn barbell.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: ik enkel het allerbeste wil.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: een whey hier een creatine daar B&F maakt al je stoute supplement dromen waar.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat: bestellen tot een uur of tien prettig is om te zien.

'Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ze in slechts 2 dagen 10 pagina's vol slijmerige berichten krijgen van mensen die hun leven zouden geven voor een gratis pot whey. Ik hoef niet te winnen, ik betaal graag voor kwaliteit!'