AndroidHealthClinic

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat zij numero uno zijn!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat al die andere winkels niet zulke mooie acties hebben!

Body en Fit shop is mijn winkel, omdat mijn winkel, mijn body, helpt fit te houden.

Body en Fit shop is mijn winkel, omdat ik mijn body fit kan houden met die punt NL.

Body and fit is top, they make my biceps pop.

body en fitshop is mijn winkel, omdat chuck norris zijn supps hier koopt

Body en fitshop is niet mijn winkel vriend.

Body en fitshop is mijn winkel omdat, het een overzichtelijke webwinkel heeft en het gemakkelijk besteld.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ...

ik hou van goede producten, snelle service en geen gekinkel

Maarruh MediaMarkt is ook mijn winkel hoor Arie Coomen, ouwe lieverd van me!

Body&Fitshop is mijn winkel omdat, mooi weer, slecht weer, trainen kan altijd, bij de Body en fitshop bieden ze elke keer (opnieuw) super kwaliteit.

of

Body&Fitshop is mijn winkel omdat, het gewoon kwaliteit tot in Perfectie is. Je traint hard, je groeit hard en de Body&Fitshop geeft het perfecte steuntje in de rug. Pure Perfection :D

it's never gonna give me up, never gonna let me down ..

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat...

Ik een gratis pot Isolaat Perfection wil, want ik ben en blijf een goedkope rat :D

Voor de rest natuurlijk een top winkel, maar moest toch wat origineels verzinnen haha!

Laatst bewerkt:
Omdat ik door mijn dwangneurose niet kan stoppen met bestellen.. supps kopen bij B&F brengt me mentale rust.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat hun massa aan producten mij aan mijn massa helpt!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... Ik mijn supplementen alleen bij BodyenFitshop haal, een échte Vaste klant!

Laatst bewerkt:

Ik al verschillende subs heb getest.
En door de werking en hoge kwaliteit, vind ik bodyenfitshop het best.:rolleyes:
Binnenkort ga ik met de training, weer wat uitproberen.
Ik heb er zin in !, ik hoef mijzelf niet meer te motiveren.:D

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat:
sinds ik bij B&F bestel, hang ik schijven van 25kg niet meer op mijn bar, maar leg ze tussen mijn boterham om meer ijzer in mijn voeding te krijgen!

:D

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... ze blijven innoveren , mee zijn met de huidige markt en sterk luisteren naar wat de klant wil , zo behouden ze hun sterke marktpositie en zullen ze alleen maar blijven groeien .

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik daar bestel.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat i can shop 'till i drop there!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat Body en Fitshop.be nog niet bestaat.

Body en Fitshop.nl is mijn winkel omdat er voor de prijsbewuste en kwaliteitseisende buffel maar één de beste is :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven