blackreds
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Bodyenfitshop is mijn winkel omdat ze de beste service hebben, kwaliteitsvolle producten leveren met een prijs/kwaliteit verhouding die nagenoeg perfect is. Had 1 keer een probleem met een pot peptopro (konden jullie niet veel aan doen, waren die verkeerde labels
), 1 belletje naar B&F en de volgende dag werd het al aangeboden
Door DPD. Had de dark energy besteld, was spijtig genoeg op en hoe maakten jullie dit goed? Jullie gaven me een duurdere pot in de plaats. Dus alles wordt steeds opgelost in het voordeel van de klant. Bestelde vroeger bij XXL en heb tot nu toe nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap
Ook is er geen enkele andere shop die zo veel acties doet, dit is nu denk ik al de 4de actie dit jaar! (noxipro, no370, protein perfection en nu isolaat) dit is zeker nog iets waar jullie je mee kunnen onderscheiden van de andere supplementenwebwinkels!
), 1 belletje naar B&F en de volgende dag werd het al aangebodenDoor DPD. Had de dark energy besteld, was spijtig genoeg op en hoe maakten jullie dit goed? Jullie gaven me een duurdere pot in de plaats. Dus alles wordt steeds opgelost in het voordeel van de klant. Bestelde vroeger bij XXL en heb tot nu toe nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap

Ook is er geen enkele andere shop die zo veel acties doet, dit is nu denk ik al de 4de actie dit jaar! (noxipro, no370, protein perfection en nu isolaat) dit is zeker nog iets waar jullie je mee kunnen onderscheiden van de andere supplementenwebwinkels!
Laatst bewerkt: