AndroidHealthClinic

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bodyenfitshop is mijn winkel omdat ze de beste service hebben, kwaliteitsvolle producten leveren met een prijs/kwaliteit verhouding die nagenoeg perfect is. Had 1 keer een probleem met een pot peptopro (konden jullie niet veel aan doen, waren die verkeerde labels:D), 1 belletje naar B&F en de volgende dag werd het al aangeboden
Door DPD. Had de dark energy besteld, was spijtig genoeg op en hoe maakten jullie dit goed? Jullie gaven me een duurdere pot in de plaats. Dus alles wordt steeds opgelost in het voordeel van de klant. Bestelde vroeger bij XXL en heb tot nu toe nog geen seconde spijt gehad van mijn overstap ;)
Ook is er geen enkele andere shop die zo veel acties doet, dit is nu denk ik al de 4de actie dit jaar! (noxipro, no370, protein perfection en nu isolaat) dit is zeker nog iets waar jullie je mee kunnen onderscheiden van de andere supplementenwebwinkels!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ...

HIER ALLES TE KRIJGEN IS VOOR EEN MOOIE BODY en FITHEID

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat;

In mijn doel om een krachtpatser te worden 'Body' en 'Fit' centraal staan. Goede supps 'fits' a 'body' en zorgt voor een 'Body' welke 'Fits' in een droom van beginnende bodybuilders. Isolaat Perfection 'fits' Shefkee's 'body', mooie prijsje 'fits' Shefkee's portemonnee welke zijn 'body' behoudt. Vandaar BodyenFit; Kwaliteit/Prijs welke 'fits' voor every'body'.

Hopelijk kom je er een beetje uit ;)

Body en Fitshop.nl is mijn winkel want door de goede PWO squat ik met een extra plate aan iedere kant.

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik het mijn lichaam gun

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat eiwits jewait

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ze verkopen waar ik voor leef!!

BodyenFitshop.nl is mijn winkel, omdat ze gewoon DE BESTE zijn PUNT !

Alle andere zinnetjes hier draaien alleen maar rond de pot :D

:zuip:

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ze uniek zijn in wat ze doen!:cool::p

BodyenFitshop.nl is mijn winkel, omdat die andere niet mijn winkel is, vriend! ;)

Al veel deelnemers. :D

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat het niet mijn winkel is vriend!

Body en Fitshop.nl is mijn winkel omdat their products are helping me getting me the p*ssy I've always been waiting for ... :eek:

Body en fitshop is mijn winkel omdat het de enige winkel is waar de shop-a-holic in mij naar boven komt ! :D

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat je een nare ecto bent als je er niet besteld.
1 keer hier bestellen en je bent verslaafd :D
Punt!

Wie wil er nou niet snel z'n spullen thuis hebben?

Body en Fitshop.nl is mijn winkel omdat, ik geen andere winkel ken.:trollface:

Laatst bewerkt:
BODY EN FITSHOP IS NIET MIJN WINKEL OMDAT IK GEEN WINKEL HEB.. maar bestel wel graag bij body en fitshop.. altijd de whey perfection! omdat die gewoon top is.. verder is het een hele nette webwinkel met kwaliteit en een goede service :D

-body en fitshop is mijn winkel omdat nonkel arnold het mij heeft aangeraden.

-body en fitshop is mijn winkel omdat Skinnie het zegt

geen inspiratie

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, .....

omdat ik soms word gevraagd, maar ook wel uitgedaagd,
of een winkel in deze tijd zou bestaan
zonder gierigheid, oplichterij en eigenwaan
een winkel met service, vriendelijkheid en een prijs
dat meer klinkt als iets uit het paradijs.

Dan zeg ik met openheid en een gerust hart,
Body en fitshop.nl was mijn winkel vanaf de start,
Het is een winkel wat ik zelf heb ervaren,
geen dagen, geen maanden maar jaren
Een winkel die niet voor je geld gaat,
maar een team die je "droom gains" mogelijk maakt!

En nu wil ik iedereen bedanken, vooral B&F en hun dierbare klanten.
Voor hun tijd, passie en veelzijdige kanten....
Nou geef me snel de Whey Perfection Isolaten, voordat ik weer een andere order bij jullie ga plaatsen,
want dat is toch iets wat je niet kan laten ;)

Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat mmmm!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven