XXL Nutrition

Invloed anabolen op intelligentie

ee was wel tijdje geleden topic op ergo dat AS je ruimtelijk denkvermogen doet toenemen...

en toch blijf ik erbij dat AS me geheuge opfokt...tsja moet toch iets de schuld geven, kan moeilijk zeggen dat ik gewoon van nature dom ben..

klaas zei:
ee was wel tijdje geleden topic op ergo dat AS je ruimtelijk denkvermogen doet toenemen...

Kan je dat stuk voor me vinden?

Hormonen hebben invloed op je hersenen. Testosteron maakt je hersenen 'mannelijk'. Dus misschien dat daardoor ook je ruimtelijk denkvermogen toeneemt?

Testo zei:
Mooi voorbeeld in dit topic over intelligentie,gab.:p

Treffend voorbeeld hoe mensen met roidrage reageren op de intelligente medemens die wel eens een joint roken.:D

Kan hier niet goed op reageren lieverd, want ik moet het netjes houden. :D

Lauw zei:
Happymar misschien niet, maar mij wel. :D

wat is excact het probleem aan het feit dat happymar een joint rookt waar haar kind bij is?

Het enige wat ik tricky vind is het risico op passief meeblowen. Het zal allemaal wel meevallen, wiet is geen crack, maar toch (ik blow sinds mn 13de en ben er 1,95 mee geworden, en volgens de verschillende iq test zit het met de baal stro tussen mn oren ook wel snor, hoewel ik zonder blowen misschien dus wel een 2,50 meter lang genie was geworden :D ).

Ik denk dat we verschillend zijn opgevoed Lauw.
Kunnen we beide niets aan doen...gewoon andere waarden en normen.

Glenn GX zei:
Kan je dat stuk voor me vinden?

Hormonen hebben invloed op je hersenen. Testosteron maakt je hersenen 'mannelijk'. Dus misschien dat daardoor ook je ruimtelijk denkvermogen toeneemt?
2 0 - 0 7 - 2 0 0 1

Testosteron verbetert geheugen

Mannen die wekelijks een injectie van 100 milligram testosteron krijgen hebben een beter geheugen. Dat blijkt uit onderzoek van de University of Washington Medical School in Seattle. De studie is gepubliceerd in Neurology.

Het hormoon verbeterde vooral het ruimtelijk geheugen - waarmee je je bijvoorbeeld de weg in een doolhof herinneren - en het woordelijk geheugen. Het concentratievermogen bleef echter gelijk.

Het is niet helemaal duidelijk wat nu precies het effect van het testosteron is en wat wordt veroorzaakt door het vrouwelijk geslachtshormoon estradiol. Enzymen in het lichaam zetten testosteron om in estradiol. De mannen hadden na drie weken 130 procent meer testosteron in hun bloed, en na zes weken 116 procent. De concentratie estradiol steeg in die periode met respectievelijk 77 en 73 procent.

Het bijzondere van deze studie is dat de onderzochte mannen van nature geen abnormaal lage hormoonwaarden hadden.

De 25 proefpersonen waren tussen de 50 en de 80 jaar. Ze kregen het hormoon zes weken lang.

Het ruikt heir naar MULTIE GEBRUIKERS!!!!!!!!!! :D

whoa van 100mg word je dus al slimmer.. i wonder how i would do in a maze :D

Als je veel gaat spuiten word je erg dom dan noemen mensen je oplaatst "spuit 11":p

CU2 zei:

In de buitenlucht was mar een jointje aan het roken .
OOOOOOOOh ik ben slecht .........

En er zijn dus hier geen ouders die jointjes roken of nog slechter aan de aas zitten , een k*tkarakter krijgen van de aas is erger denk ik .
Hey is dit nu mijn pappa of mamma hij / zij deed vorige week nog zo lief ... was niet zo snel aangebrand .
Ik veroordeel niemans op zijn gebruik van aas , maar aub kom op .
HET WAS BUITEN .
En lets keep it nice .....
We zijn allemaal mensen , ieder zijn meug .

Laatst bewerkt:
CU2 zei:
Ja?

ik denk zelf alleen het risico op passief meeblowen. Dus in de buitenlucht met de wind de goede kant op vind ik geen probleem. In afgesloten ruimtes niet.

Het risico is wel weer dat je misschien op een gegeven moment te stoned bent om in de gaten te hebben dat het bootje is gedraaid en dat je kind al 10 minuten in de walm van je joint hangt :o

Lauw zei:
Ja?

ik denk zelf alleen het risico op passief meeblowen. Dus in de buitenlucht met de wind de goede kant op vind ik geen probleem. In afgesloten ruimtes niet.

Het risico is wel weer dat je misschien op een gegeven moment te stoned bent om in de gaten te hebben dat het bootje is gedraaid en dat je kind al 10 minuten in de walm van je joint hangt :o

Het klote ding lag na 2 sukken in het water omdat ik moest peddelen , nou peddelen met de spetters om je oren hou niemand dat ding droog .
Maar ja lezen kunnen mensen niet ....

klaas zei:
2 0 - 0 7 - 2 0 0 1

Testosteron verbetert geheugen

Mannen die wekelijks een injectie van 100 milligram testosteron krijgen hebben een beter geheugen. Dat blijkt uit onderzoek van de University of Washington Medical School in Seattle. De studie is gepubliceerd in Neurology.

Het hormoon verbeterde vooral het ruimtelijk geheugen - waarmee je je bijvoorbeeld de weg in een doolhof herinneren - en het woordelijk geheugen. Het concentratievermogen bleef echter gelijk.

Het is niet helemaal duidelijk wat nu precies het effect van het testosteron is en wat wordt veroorzaakt door het vrouwelijk geslachtshormoon estradiol. Enzymen in het lichaam zetten testosteron om in estradiol. De mannen hadden na drie weken 130 procent meer testosteron in hun bloed, en na zes weken 116 procent. De concentratie estradiol steeg in die periode met respectievelijk 77 en 73 procent.

Het bijzondere van deze studie is dat de onderzochte mannen van nature geen abnormaal lage hormoonwaarden hadden.

De 25 proefpersonen waren tussen de 50 en de 80 jaar. Ze kregen het hormoon zes weken lang.

die klaas is echt een encyclopedie van de a.s theorie, goede toevoeging aan het board zeg ik ;)

Idd,laten we niet persoonlijk gaan worden hier.

Wat Testo zegt dus.

Kappen nu met die persoonlijk aanvallen of men mag de komende 24 uur eens gedwongen buiten van 't weer genieten ipv op DBB te posten. :thumbup:

Ik zeg tegen iemand laat het rusten...blijk van goede wil...maar ook die post is ineens weg :rolleyes:

Ja vaag,gab.....ik reageerde namelijk op jouw post...

ik poste ook iets heel nuttigs, en het is ook weg ??? t zal de warmte wel zijn...

Lijkt de sensuur van het nederlands dagblad wel.

Terug
Naar boven