- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:ee was wel tijdje geleden topic op ergo dat AS je ruimtelijk denkvermogen doet toenemen...
Testo zei:Mooi voorbeeld in dit topic over intelligentie,gab.![]()
Treffend voorbeeld hoe mensen met roidrage reageren op de intelligente medemens die wel eens een joint roken.![]()

Lauw zei:Happymar misschien niet, maar mij wel.
wat is excact het probleem aan het feit dat happymar een joint rookt waar haar kind bij is?
Het enige wat ik tricky vind is het risico op passief meeblowen. Het zal allemaal wel meevallen, wiet is geen crack, maar toch (ik blow sinds mn 13de en ben er 1,95 mee geworden, en volgens de verschillende iq test zit het met de baal stro tussen mn oren ook wel snor, hoewel ik zonder blowen misschien dus wel een 2,50 meter lang genie was geworden).
2 0 - 0 7 - 2 0 0 1Glenn GX zei:Kan je dat stuk voor me vinden?
Hormonen hebben invloed op je hersenen. Testosteron maakt je hersenen 'mannelijk'. Dus misschien dat daardoor ook je ruimtelijk denkvermogen toeneemt?
Lauw zei:wat is excact het probleem aan het feit dat happymar een joint rookt waar haar kind bij is?

CU2 zei:
Ja?CU2 zei:

Lauw zei:Ja?
ik denk zelf alleen het risico op passief meeblowen. Dus in de buitenlucht met de wind de goede kant op vind ik geen probleem. In afgesloten ruimtes niet.
Het risico is wel weer dat je misschien op een gegeven moment te stoned bent om in de gaten te hebben dat het bootje is gedraaid en dat je kind al 10 minuten in de walm van je joint hangt![]()
klaas zei:2 0 - 0 7 - 2 0 0 1
Testosteron verbetert geheugen
Mannen die wekelijks een injectie van 100 milligram testosteron krijgen hebben een beter geheugen. Dat blijkt uit onderzoek van de University of Washington Medical School in Seattle. De studie is gepubliceerd in Neurology.
Het hormoon verbeterde vooral het ruimtelijk geheugen - waarmee je je bijvoorbeeld de weg in een doolhof herinneren - en het woordelijk geheugen. Het concentratievermogen bleef echter gelijk.
Het is niet helemaal duidelijk wat nu precies het effect van het testosteron is en wat wordt veroorzaakt door het vrouwelijk geslachtshormoon estradiol. Enzymen in het lichaam zetten testosteron om in estradiol. De mannen hadden na drie weken 130 procent meer testosteron in hun bloed, en na zes weken 116 procent. De concentratie estradiol steeg in die periode met respectievelijk 77 en 73 procent.
Het bijzondere van deze studie is dat de onderzochte mannen van nature geen abnormaal lage hormoonwaarden hadden.
De 25 proefpersonen waren tussen de 50 en de 80 jaar. Ze kregen het hormoon zes weken lang.

Rebel85 zei:Als je veel gaat spuiten word je erg dom dan noemen mensen je oplaatst "spuit 11"![]()