Fitness Seller

Invloed prenyll op je spieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Ik heb een vraag je ik ben nu bezig met mijn kuur deca met sustanon en proviron over 5 dagen ga ik nog 24 dagen hierbij om de dag winstrol zetten 14 dagen voordat ik stop met de winstrol stop ik met de deca en 5 dagen later stop ik met de susta ik zat te denken om nu al te beginnen met pregnyll zetten en dan na de laatste injectie winstrol doorgaan met nolvadex maar heeft pregnyl invloed op je spiergroei in negatieve zin als je het tijdens je kuur neemt dus bedoel ik dan hey .

ik begrijp weinig van je verhaal maar als je jouw vraag is onderdrukt HCG je testosteronproductie dan is het antwoord ja. heb ik je dit niet al allemaal uitgelegd in een ander topic?

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt

• Topic Starter Topic Starter
maar ik dacht juist dat de reactie van je lichaam was na pregnyl om meer testosteron aan te maken maar aangezien het vrouwelijk hormoon is ben ik dus bang dat mijn spiergroei er minder door word

je gebruikt het (zeg het nu voor de derde keer geloof ik) om je ballen weer op grootte brengen, om zo snel mogelijk te herstellen en dus zoveel mogelijk van je spiermassa vast te houden. heeft dus niks met spiergroei te maken, eerder met spierbehoud

Herhaling van zetten dit.

Kerel, lees het nog eens goed door wat jou de afgelopen week aan info gegeven is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven