AndroidHealthClinic

Iphone 4 jailbreaken

Rob P

Huge Freak
Waardering
1.263
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
Zijn hier DBB'ers die hun Iphone 4 hebben gejailbreaked? Zo ja.. Kan je mij wat informatie hierover geven? Zo graag antwoord hebben op de volgende vragen..

Wat zijn de gevolgen? Garantie en eventuele updates e.d.?
Wat zijn de eventuele risico's?
Wat kan je nu extra? Heb je bijvoorbeeld navigatie gratis voor heel europa?
Wat is de beste manier om het te doen en de meest nuttige extra apps?

Bedankt.

Iphone is zo 2010, androidgsm's zijn beter.

Zijn hier DBB'ers die hun Iphone 4 hebben gejailbreaked? Zo ja.. Kan je mij wat informatie hierover geven? Zo graag antwoord hebben op de volgende vragen..

Wat zijn de gevolgen? Garantie en eventuele updates e.d.?
Wat zijn de eventuele risico's?
Wat kan je nu extra? Heb je bijvoorbeeld navigatie gratis voor heel europa?
Wat is de beste manier om het te doen en de meest nuttige extra apps?

Bedankt.

Heb Iphone 3gs iets anders voor te jailbreaken ( alleen het programmatje )

1. Overlaatst was er weer iets dat Apple het toestaat. Dus nu zou ik het niet weten. Garantie vervalt als het weer niet is goed gekeurd

2. Risico's? amper denk ik heb nog nooit problemen gehad door jailbreak.

3. Er zijn apps die je gratis kan downloaden van Cydia waarmee je alle betaalde apps gratis kunt downloaden :D. Ja hiermee kan je ook de TomTom van 100 euro mee downloaden.

4. Beste manier om het te doen? <- begrijp vraag niet echt Bedoel je welk programma? Want het is allemaal op de zelfde manier Iphone in DFU brengen daarna programmatje op pc laten lopen. Meest nuttige apps is tog wel Installous ( alles gratis ) en cydia ( niet echt een app ) , maar op cydia kan je allemaal leuke themes voor je iphone downloaden :D

• Topic Starter Topic Starter
Iphone is zo 2010, androidgsm's zijn beter.

Aha ik ben een iphone fanboy dus je gaat me niet overtuigen.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Heb Iphone 3gs iets anders voor te jailbreaken ( alleen het programmatje )

1. Overlaatst was er weer iets dat Apple het toestaat. Dus nu zou ik het niet weten. Garantie vervalt als het weer niet is goed gekeurd

2. Risico's? amper denk ik heb nog nooit problemen gehad door jailbreak.

3. Er zijn apps die je gratis kan downloaden van Cydia waarmee je alle betaalde apps gratis kunt downloaden :D. Ja hiermee kan je ook de TomTom van 100 euro mee downloaden.

4. Beste manier om het te doen? <- begrijp vraag niet echt Bedoel je welk programma? Want het is allemaal op de zelfde manier Iphone in DFU brengen daarna programmatje op pc laten lopen. Meest nuttige apps is tog wel Installous ( alles gratis ) en cydia ( niet echt een app ) , maar op cydia kan je allemaal leuke themes voor je iphone downloaden :D

Oke dat van die navigatie is wel nice!

Voor het jailbreaken maakt het niet uit welk programmatje je neem dus. Aha dan ga ik het eens proberen met Installous erop, vorige keer had ik Cydia erop gezet maar toen vond ik het allemaal niet zo boeiend.. Ik ga het eens proberen..

Zijn er mensen met andere ervaringen met problemen met jailbreaken?

Ik zie dat het voor mij dus nog niet mogelijk is.. Heb Ios 4,2 via itunes op windows.. Klopt dat dat het dan niet kan?

In before Big T.

Ik zou het risico niet nemen voor zo'n duur pokkedingetje.

Aha ik ben een iphone fanboy dus je gaat me niet overtuigen.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Oke dat van die navigatie is wel nice!

Voor het jailbreaken maakt het niet uit welk programmatje je neem dus. Aha dan ga ik het eens proberen met Installous erop, vorige keer had ik Cydia erop gezet maar toen vond ik het allemaal niet zo boeiend.. Ik ga het eens proberen..

Zijn er mensen met andere ervaringen met problemen met jailbreaken?

Je moet wel eens zien op youtube hoe je installous erop zet duurt ongeveer 5 minuutjes ( Want het is illegaal en je zou het dan niet mogen 'direct' vinden :P )

zie dat je firmare 4.1 hebt die is goed om te jailbreaken de firmware 4.2 is nog nog niet veiling...
ohja mijn iphone 4 is oog gejailbreakt en alles werkt;)

Ah oke.. Nog ff afwachten dan.

Jailbreak voor 4.2.1. is inmiddels uit hoor, voor zowel mac als windows.
[Link niet meer beschikbaar]

Heb gister ook weer mijn 4g gejailbreaked met greenpoison, dan instalous erop en klaar :D

Net mijn ipad ff gejailbreaked, ging binnen 1 min. Cydia erop, installous en huppekee de apps zijn allemaal weer gratis.

Heb hem gejailbreaked zeker wel de moeite waard.

Met iphone 4 heel eenvoudig te doen via stappenplan op www.greenpois0n.com, weet niet zeker of het werkt met versies na 4.1

voordelen: je kunt alles customizen, en apps gratis downloaden
gaat voornamelijk om hele kleine dingetjes die het gebruiksgemak vergroten. Toen ik hem net gejailbreaked had dacht ik, wtf moet ik er eigenlijk mee, maar als je ff gaat zoeken kom je zeker wat dingetjes tegen die heel handig blijken te zijn. Ik heb eigenlijk voornamelijk een paar kleine dingetjes zoals een snelmenuutje om terug te sms'en, meer icoontjes op het homescreen, cijferbar boven keyboard, ook een snelmenuutje om wifi/3g/landscape mode etc uit te zetten. En een snelkoppeling om ledlampje aan te zetten.
Je kunt ook allerlei thema's downloaden en allerlei apps die normaal niet teogestaan zijn om bijvoorbeeld je phone als modem te gebruiken, bepaalde browsers, bepaalde apps die je hele standaard message systeem veranderen etc... Eindeloos veel mogelijkheden, je moet er alleen wel ff naar op zoek gaan.

Nadelen: Als je wil upgraden naar een nieuwe versie OS moet je weer opnieuw beginnen. En apps die je illegaal hebt upgraden niet automatisch naar nieuwe versies
Maar verder geen nadelen tegengekomen eigenlijk. Alles werkt nog naar behoren.

Het best kun je ff naar 'top 10 jailbreak apps' zoeken, of op het macrumors.com forum binnen het jailbreak gedeelte naar de mogelijkheden kijken

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Je kunt ook iets installeren trouwens waarmee je via de computer kunt bladeren door alle mappen in je iphone om bijvoorbeeld muziek etc van je iphone op je computer te zetten :)

De cijferbar boven het keyboard en het snelmenuutje om 3g etc uit te zetten. Waar vind ik die?

Terug
Naar boven