domiqo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan loopt hij vast en krijg je hem niet meer aan en dan moet je restoren, en dan ben je wel even bezig...Die eerste melding geeft ie denk ik als ie geen goed internetbereik heeft...Ik krijg met Installous problemen.. Hij geeft als ik wil updaten telkens de melding: Unexpected content en als ik hem wil updaten: API ERROR. Wat betekent dit allemaal?
Ik snap trouwens ook neit hoe je met winterboard je eigen thema kan maken. Op internet staat overal dat je het via WIFI moet doen maar ik heb geen WIFI thuis.. Kan het ook op een andere manier?
Verder nog goede en interessante tips of programma's?
Die eerste melding geeft ie denk ik als ie geen goed internetbereik heeft...
En winterboard is meer een app om thema's te kunnen gebruiken. Je download dan bijvoorbeeld een thema via cydia, en via winterboard kun je hem dan laden.
En verder zou ik op dit forum kijken: http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=105
Kom je vanzelf dingetjes handige tweaks tegen en tegelijk de info hoe je het moet installeren.
Verder paar gratis games gedownload allen hij blijft veel foutmeldingen geven, soms doet ie het wel. Denk dat het inderdaad aan het internet ligt..