Fitness Seller

Nieuws iPhone maakt man aantrekkelijker volgens Brits onderzoek

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
'Mannen met iPhone aantrekkelijker'
Uitgegeven: 21 april 2010 20:05
Laatst gewijzigd: 21 april 2010 20:05
AMSTERDAM – Mannen die een iPhone bezitten zijn aantrekkelijker dan mannen zonder deze Apple-telefoon.

© ANP
Dat blijkt uit Brits onderzoek onder 1500 vrouwen.
Meer dan de helft van alle vrouwen gaf in het onderzoek aan eerder met een man uit te gaan wanneer hij een iPhone bezit. De respondenten gaven aan dat ze mannen met een iPhone als intelligent en rijk zien.

Humor
Ook zouden iPhone-bezitters volgens de vrouwen een beter gevoel voor humor hebben en communicatiever zijn. 37 procent van de ondervraagden gaf aan dat mannen met een iPhone meer betrouwbaar zijn, wat voor bijna alle vrouwen vereiste is voor een tweede afspraakje.
De vrouwen gaven aan dat mannen met een iPhone in hun ogen niet alleen vaak meer verdienen, maar dat het toestel ook betekent dat de man in kwestie hun werk goed doen.
Bron: nu.nl

:cool:

Stomme vrouwen :roflol:

Maar ben er niet triestig om :cool:

Dit wist ik al lang uit empirisch onderzoek.

Kan veroorloven :roflol:

Abbo'tje nemen met gratis telefoon erbij die je je met rente afbetaald bedoel je.

De iPhone is dus voor metrocoïtusuelen.

dus de iphone compenseert ook al voor een gebrek ergens anders :p

Het is dus eigenlijk een wijvenphone, altijd al gedacht.

bewijst weer hoe oppervlakkig vrouwen zijn :(

• Topic Starter Topic Starter
Het is dus eigenlijk een wijvenphone, altijd al gedacht.
Wijven aantrekken is wat anders dan tel voor wijven :D

Maar vrouwen denken hier natuurlijk wat te kort door de bocht aangezien een ander onderzoek niet kon aantonen dat iphone bezitters meer verdienden, maar who cares het blijft een chick magnet ;)

dat hele gedoe om die mobieltjes...dit is wel het ALLERLAATSTE materiaal waarmee ik mijn status zou willen verwerven

Wijven aantrekken is wat anders dan tel voor wijven :D

Maar vrouwen denken hier natuurlijk wat te kort door de bocht aangezien een ander onderzoek niet kon aantonen dat iphone bezitters meer verdienden, maar who cares het blijft een chick magnet ;)

Gedegen onderzoek ook, uitgevoerd door een bedrijf dat er baat bij heeft dat ze zoveel mogelijk Iphones verkopen.

Moet de Iphone van mijn vriendin maar eens jailbreaken, die Ituneszut komt mij al gelijk weer de strot uit.

wijven zijn toch altijd al notoire trendvolgers? Niets verbazends, dus.

• Topic Starter Topic Starter
Gedegen onderzoek ook, uitgevoerd door een bedrijf dat er baat bij heeft dat ze zoveel mogelijk Iphones verkopen.
Ze verkopen niet alleen iphones, en de iphone heeft geen onderzoek nodig om goed te verkopen, ze hebben al een groot marktaandeel. Dan zou die shop banden hebben met Apple, wat al helemaal onzin is natuurlijk.

Ze zullen dit onderzoek echter gedaan hebben zodat hun shopnaam in tig nieuwsartikels komt te staan.

Moet de Iphone van mijn vriendin maar eens jailbreaken, die Ituneszut komt mij al gelijk weer de strot uit.
Itunes werkt toch prima, waar hebben al die Windowsgebruikers toch een probleem mee? :D

Maar jailbreaken is idd wel ideaal voor de gebruiker die net wat meer wil halen uit zijn toestel.

• Like
Waarderingen: Obeb
Ook laat 35% van de vrouwen een date afhangen van het werk dat de man doet. Slechts voor 7% van de ondervraagde vrouwen maakt dit niks uit.

Dat beperkt mijn kansen aanzienlijk. :(

Bitches.

Laatst bewerkt:
Kan z'n ding bellen ?

betrouwbaar...

Dus als ik dit onderzoek mag geloven zeg ik bij het versieren beter dat ik advocaat of dokter ben ipv student. Ook is mijn iphone bij de herstel service en heb ik nu een vervanger mee ... Ik ben ook nog superheld part-time.

haha hoorde dit gister ook op de radio.. nog meer mensen die het gehoord hebben? Toen super Ap in de uitzending kwam? :roflol:

Terug
Naar boven