Fitness Seller

Nieuws iPhone maakt man aantrekkelijker volgens Brits onderzoek

• Topic Starter Topic Starter
onderzoek gedaan door apple zeker

Het is een vreemd verhaal, dit vond ik nog:

"We’ve now established that Phones 4u’s Digital Marketing agency, StickyEyes, this morning issued a press release on behalf of Phones 4u without Phones 4u’s knowledge, consent or approval. StickyEyes conducted research via a third party, again without prior consent from Phones 4u and issued a press release detailing its findings without Phones 4u’s knowledge."

Het bewijst overigens niet dat de studie niet klopt, alleen dat de shop niet op de hoogte was van het persbericht. Sommige sites proberen dit nieuws nu te gebruiken om de studie als een leugen te omschrijven, maar dat lijkt me geen juiste conclusie. Maar vreemde zet dat ze die shop niet eerst op de hoogte gebracht hebben???

Heb een iphone maar merk d'r niet veel van..:D

niets gaat op tegen een dikke blackberry met computerkeyboard knopjes
veel knopjes = more p*ssy

Als zwerver met altijd dezelfde kleding en schoenen en verder niets op zak heb ik inderdaad geen toegang tot coïtus op normale wijze. Onderzoek klopt zeer accuraat.

Vrouwen zijn materialistisch. Nieuws?

ben ik blij dat ik een iphone heb gehaald:D

Overigens...veel vrouwen vallen gewoon op geld en status, dat straal je gewoon met een zo'n tel denk ik.

Vrouwen zijn ook debielen he.

Mannen met blackberry in pak, die verdienen geld.

Vrouwen zijn ook debielen he.

Mannen met blackberry in pak, die verdienen geld.
Er zijn natuurlijk ook genoeg zakelijke gebruikers met iphone. En verder ging het ook over:

"Ook zouden iPhone-bezitters volgens de vrouwen een beter gevoel voor humor hebben en communicatiever zijn."

Gaat niet louter over geld maar ook karakter.

Er zijn natuurlijk ook genoeg zakelijke gebruikers met iphone. En verder ging het ook over:

"Ook zouden iPhone-bezitters volgens de vrouwen een beter gevoel voor humor hebben en communicatiever zijn."

Gaat niet louter over geld maar ook karakter.

Ja, want gevoel voor humor en communicatief zijn is natuurlijk een voorwaarde. Kijk maar naar al die rijke stinkerds met lelijke vrouwen, oh wacht?

Blackberry = banking = money. Blackberry > Iphone

Ja, want gevoel voor humor en communicatief zijn is natuurlijk een voorwaarde. Kijk maar naar al die rijke stinkerds met lelijke vrouwen, oh wacht?
Dat zijn dan ook gewoon echte h**ren, vaak duren die relaties ook niet lang. Nu is geld voor de mens natuurlijk vrij vaak prioriteit, maar het staat vast dat vrouwen ook kicken op een man waar ze "fun" mee kunnen hebben. Anders is de lol van zo'n relatie er snel af.

Blackberry = banking = money. Blackberry > Iphone
Blijkbaar zegt het onderzoek wat anders. Vrouwen zijn op technologisch vlak over het algemeen niet sterk genoeg om de connectie Blackberry -> zakelijk persoon -> veel geld te maken.

Dat zijn dan ook gewoon echte h**ren, vaak duren die relaties ook niet lang. Nu is geld voor de mens natuurlijk vrij vaak prioriteit, maar het staat vast dat vrouwen ook kicken op een man waar ze "fun" mee kunnen hebben. Anders is de lol van zo'n relatie er snel af.

Blijkbaar zegt het onderzoek wat anders. Vrouwen zijn op technologisch vlak over het algemeen niet sterk genoeg om de connectie Blackberry -> zakelijk persoon -> veel geld te maken.

Conclusie: wat ik eerder al zei.

Wel wel, pussymagnets die applefanaten.

Ideaal voor een bodybuilder dus dat de lol eraf gaat. h**ren die op fun uit zijn en uit zichzelf ook weer vertrekken, het kan lastiger.

Tot nader order verklaard tot bogus. Dergelijke getallen zeggen mij iig geen **** zolang ik geen zicht heb op hoe er onderzocht is. En zoals altijd; goede referenties zijn natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen. Spitten tot je iets zinnigs hebt gevonden duurt vaak lang en levert in 99% van de gevallen mafketel onderzoek op. Als de vermelde bron dan ook nog een FOX derivaat is, kan je het met een gerust hart direct voorbij skippen.

Terug
Naar boven