AndroidHealthClinic

Hostingprovider haalt fitnathemovie.com offline

"bij een man als hem"......
:rolleyes:
Die halfgare imbiciel bedoel je? :D

Een man die we jaren miste in de politiek en een man die de waarheid zegt of hij nou in een bunker moet leven of niet.Een man waar jij wel een beetje respect voor mag hebben.

Een man die we jaren miste in de politiek en een man die de waarheid zegt of hij nou in een bunker moet leven of niet.Een man waar jij wel een beetje respect voor mag hebben.

Hij lult veel, dat is iets anders dan waarheid vertellen.Maar hij heeft jou al mooi ingepakt zie ik:)

Kan het ook niet zo zijn dat Wilders zelf de webiste heeft laten verwijderen en dat dit bij het plan hoort van 1 april?

:yawn: .......pffff wat een gedoe allemaal om een "filmpje".

Niet verwonderlijk.

Ik denk dat Russell het hier over had toen hij sprak over 'cultivating courage to fight fear'. :D

Wilders heeft de macht om de film uit te zenden zoals ik al zei.Maakt niet uit of de site plat word gegooid.

PRAAG (ANP/AFP) - Een uiterst conservatieve Tsjechische partij wil de anti-Koranfilm Fitna van Wilders op haar website tonen. De Nationale Partij komt met het aanbod omdat een Amerikaans bedrijf de site voor de nog niet verschenen film uit de lucht heeft gehaald.

De Nationale Partij noemde het aanbod „een reactie op de lafheid van Nederlandse en Europese politici” die niet in staat zijn Wilders te steunen „in zijn strijd tegen de islam”.
:D

• Topic Starter Topic Starter
PRAAG (ANP/AFP) - Een uiterst conservatieve Tsjechische partij wil de anti-Koranfilm Fitna van Wilders op haar website tonen. De Nationale Partij komt met het aanbod omdat een Amerikaans bedrijf de site voor de nog niet verschenen film uit de lucht heeft gehaald.

De Nationale Partij noemde het aanbod „een reactie op de lafheid van Nederlandse en Europese politici” die niet in staat zijn Wilders te steunen „in zijn strijd tegen de islam”.
:D

heb jij nu ook al familie in Tjechie zitten?
:thumbs::roflol:

Een islamitische generaal tegen een Romeinse generaal op het slagveld nadat zijn regio is geplunderd en uitgemoord door die romeinse generaal

Rodrigosantoro300xerxes.jpg

Ja die baas had wel meer straffe uitspraken.

Wilders heeft aangegeven dat zijn film binnen de normen van de wet blijft. Totaal ongegrond dus om de site op offline te zetten. Volgens mij heeft deze film meer publiciteit opgeleverd dan dat Geert Wilders ooit had durven dromen, en hij hoeft er zelf helemaal niets voor te doen. Als hij gewoon aangekondigt had dat hij een film ging maken, en de media en het kabinet hem genegeerd hadden, was er lang niet zoveel aan de hand geweest. Dan was er, zeker op internationaal vlak, een stuk minder onrust geweest.

Het lijkt me sterk dat dit de echte reden is. De film is niet uit en de hoster kan precies zien wat er op de server staat en dit nakijken. Normaal gesproken worden website pas uit de lucht gehaald als er ook daadwerkelijk wat illegaals op staat.

Misschien een boze Islamitische medewerker?

Als er echt een film is, zal deze heus wel te zien zijn. Genoeg websites die wel het lef hebben om de film te hosten. Het zal alleen een aantal dagen duren voordat die website toegankelijk is, aangezien de hele wereld op hetzelfde moment die film gaat kijken.
Als hij op de Dam dvd'tjes gaat uitdelen zou ik wel weer wat respect voor 'm krijgen :D

Ik vind dat iedereen een dvdtje thuis moet ontvangen.

Terug
Naar boven