MuscleMeat

Iran: 9/11 was een inside job

1500+ architecten zijn dan ook allemaal lunatics en mensen zoals jij die geen bachelor of masters degree in bouwkunde hebben weten dan natuurlijk ook beter hoe het zit.

Zegt me helemaal niks die support van 1500+ architecten of wie dan ook. Er zijn ook miljarden mensen die in een god geloven. Lunatics te over in deze wereld.

Zegt me helemaal niks die support van 1500+ architecten of wie dan ook. Er zijn ook miljarden mensen die in een god geloven. Lunatics te over in deze wereld.
Wat een slap argument.
Dus mensen die totaal geen expertise in dat vakgebied hebben neem jij meer serieus dan mensen die hiervoor een zware opleiding hebben gevolgd en al meerdere jaren in dit vak werken, zolang ze maar dezelfde mening als jou hebben. Immers is iedereen gelooft dat het een inside job was, onafhankelijk van hun ervaringen, expertises en achtergrond, gewoon een lunatic.

Laatst bewerkt:
Wat een slap argument.
Dus mensen die totaal geen expertise in dat vakgebied hebben neem jij meer serieus dan mensen die hiervoor een zware opleiding hebben gevolgd en al meerdere jaren in dit vak werken, zolang ze maar dezelfde mening als jou hebben.
Ook slap als je die 1500 mensen gelooft, je moet niet vergeten dat er zo'n 233000 architecten en 1.5 miljoen engineers zijn in de US. (volgens google in iig)

Toen ik die complotdocu's zag dacht ik eerst ook dat het wel eens waar zou kunnen zijn, maar als je toch is beter gaat nadenken en je verdiept in de andere kant van het verhaal dan blijft er werkelijk niks over van al die complottheorieën.

Ook slap als je die 1500 mensen gelooft, je moet niet vergeten dat er zo'n 233000 architecten en 1.5 miljoen engineers zijn in de US. (volgens google in iig)

Toen ik die complotdocu's zag dacht ik eerst ook dat het wel eens waar zou kunnen zijn, maar als je toch is beter gaat nadenken en je verdiept in de andere kant van het verhaal dan blijft er werkelijk niks over van al die complottheorieën.
Je bedoelt verdiepen als in kijken naar gebouw nummer 7 en geloven dat een stalen gebouw ook echt daadwerkelijkheid zo kan instorten?

Als je je daarin had verdiept was je op een andere conclusie gekomen.

vooral de aanslag op het Pentagon vind ik niet overtuigend. Overal bewakingscamera's en direct na de inslag worden alle beelden in beslag genomen en ze geven maar 4 frames ofzo uit en zeggen dat dit het enige beeldmateriaal is. Daarnaast is het bijna onmogelijk om een vliegtuig onder die hoek in het pentagon te vliegen en de schade aan het gebouw laten dit ook zien: geen schade door de vleugels of motoren. Het lijkt meer op een raketinslag wat ook de woorden zijn van een woordvoerder die zich verspreekt.

Je kan het oneens zijn met de conclusies die sommige complottheoristen trekken maar je kan niet ontkennen dat het onderzoek naar 9/11 ernstige gebreken vertoond waardoor de waarheid nooit naar boven zal komen.

Ik denk eerder dat de waarheid in het midden ligt. Dat de regering wist dat het ging gebeuren, maar het heeft laten begaan omdat het hen goed uitkwam?

http://www.youtube.com/watch?v=etHgmhstd6g

Over Richard Gage en dus ook over Architects and Engineers for Truth.
Haha de maker van dat filmpje heeft wel echt het meeste onzinnige debunk filmpje wat er op het web rondgaat samengesteld.

Dat hij het probeert te debunken, ok, blijf immers altijd skeptisch. Maar als je dan zulke onzinnige tegenargumenten neerzit kan je beter gewoon geen filmpje maken.

Maja het verbaast me dan ook niet dat zo'n filmpje als dit, waarin alleen de andere partij belachelijk gemaakt word, gebruikt word als 'tegenbewijs'. Op de man inspelen is immers ook velen malen makkelijker dan ergens inhoudelijk op in gaan.

Laatst bewerkt:
De waarheid is vrij simpel, een stel terroristen kaapt meerdere vliegtuigen, ramt die vliegtuigen in enkele landmark gebouwen in de USA en twee van die geramde gebouwen storten volledig. Daarnaast crashed nog 1 vliegtuig in een veldje in Pennsylvania waarbij alle inzittenden om het leven komen.

De waarheid is in ieder geval vele malen simpeler dan de whacky complottheorieen die inhouden dat vele duizenden mensen wisten wat er ging gebeuren op 11 september 2011, die mensen tot nu toe allemaal hun mond hebben gehouden en dat er vele mensen spoorloos zijn verdwenen zonder ooit maar 1 teken van leven te geven.

De waarheid is vrij simpel, een stel terroristen kaapt meerdere vliegtuigen, ramt die vliegtuigen in enkele landmark gebouwen in de USA en twee van die geramde gebouwen storten volledig. Daarnaast crashed nog 1 vliegtuig in een veldje in Pennsylvania waarbij alle inzittenden om het leven komen.

De waarheid is in ieder geval vele malen simpeler dan de whacky complottheorieen die inhouden dat vele duizenden mensen wisten wat er ging gebeuren op 11 september 2011, die mensen tot nu toe allemaal hun mond hebben gehouden en dat er vele mensen spoorloos zijn verdwenen zonder ooit maar 1 teken van leven te geven.
Lol de echte waarheid hoeft niet zo moeilijk te zijn. Er hoeven geen duizenden mensen zulke info te hebben. Een handje vol is meer dan genoeg.

Lol de echte waarheid hoeft niet zo moeilijk te zijn. Er hoeven geen duizenden mensen zulke info te hebben. Een handje vol is meer dan genoeg.

Ja echte LOL is dat inderdaad. Een handje vol mensen dat wist dat het WTC ging opgeblazen worden, dat het Pentagon met een raket werd aangevallen, dat tientallen mensen spoorloos laat verdwijnen. Echt een complot dat je met een man of tien wel voor elkaar krijgt.

Volgens jou had je dus nog minder mensen nodig voor een vele malen grotere operatie dan de echte aanvallen zelf, waarvoor al minimaal 20 man benodigd waren.

Klinkt verder ook wel logisch, een handje vol machtige personen die zo'n complot beramen en dan zelf ook nog grotendeels uitvoeren zonder dat ook maar 1 ander machtig persoon in de nabijheid er iets van merkt.

Mohamed Atta en trawanten waren dus eigenlijk in dienst van de CIA of zo en aangestuurd door een handjevol hotshots in de Amerikaanse regering? Klinkt heel logisch inderdaad.

Ik zie het al voor me. 1 persoon die alle springladingen aanbrengt in het WTC 1+2 en nooit wordt opgemerkt. 1 persoon die razendsnel alle springladingen aanbrengt in WTC-7. Enkele personen die er voor zorgen dat een raket wordt afgevuurd op het Pentagon en stukken vliegtuig achterlaten rond en in het Pentagon. Enkele personen die de kapers aansturen en er voor zorgen dat er geen enkel spoor kan leiden naar de leiding zelf. Enkele personen die alle inzittenden van Flight 93 laten verdwijnen. Een soort van Men In Black geheugenverlies-actie om alle getuigen van een overvliegende raket in Washington te laten geloven dat het een vliegtuig was. Yep lukt wel met een handjevol personen, heel plausibel allemaal.

Dan ben ik nog niet eens begonnen aan het faken van beelden waarop Bin Laden toegeeft achter de aanslagen te zitten en ander bewijs dat het ging om een stel moslim terroristen die de aanslagen hebben gepleegd. Het plaatsen van lichaamsdelen in zowel New York en Washington gaat voorbij het bizarre, als je dan nog gelooft dat het een vooropgezet plan was volgens theorieen van o.a. Loose Change dan ben je echt reddeloos verloren.

Laatst bewerkt:
Misschien is dat dan ook wel het beste excuus. Niemand kan geloven dat een handje vol mensen met een oneindig budget iets als dit kan en wil bereiken. Helaas is de persoonlijke agenda van sommigen mensen anders dan wat mensen graag zouden willen geloven.

Maar ik neem aan dat je wel weet dat er bepaalde units zijn die hier perfect voor zouden zijn zoals o.a. grey fox.

En hey laten we eerlijk zijn, het is ook niet de eerste keer dat Amerika zulke plannen had
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus alle opruimers na 11 september waren Gray Fox-leden? Want als je duidelijk identificeerbare menselijke resten aantreft en deze kunnen gelinked worden aan inzittenden van de vliegtuigen dan heb je toch wel iets meer dan een handjevol mensen nodig. Zowel bij het Pentagon als bij de WTC-gebouwen. In Pennsylvania is vooral DNA-materiaal gevonden maar genoeg om alle inzittenden te identificeren. Maar ik zie het al voor me, Gray Fox-leden die stukjes DNA-materiaal in de grond verstoppen zodat anderen het kunnen vinden. Soort paaseieren zoeken voor gevorderden.

Ik ontken niet dat er 2 vliegtuigen in de torens zijn gevlogen.. Ik geloof gewoon niet dat de twin towers de eerste 2 steelframe wolkenkrabbers ter wereld zijn die ingestort zijn door vuur.
Ik zeg ook nergens dat alle opruimers covert werkten. Zoals ik zeg heb je er niet zoveel nodig.

1illusionist kan tienduizenden mensen tegelijk voor de gek houden en iets laten geloven dat niet zo is. 1 'illusionist' heb je dus maar nodig om vervolgens tienduizenden mensen aan het werk te zetten zonder ze iets door te late hebben.
Catch my drift?

En hey laten we eerlijk zijn, het is ook niet de eerste keer dat Amerika zulke plannen had

Was een kwestie van tijd voordat Operation Northwoods voorbij kwam, soort van Godwin voor de echte complotters.

Een false flag-operatie uit het verleden maakt 9/11 nog niet tot een zelfde soort false flag-operatie.

En al was het een inside job, wat hebben wij aan die info? Alsof we dan ineens iets kunnen betekenen ofzo.

10 characteristics of conspiracy theorists
A useful guide by Donna Ferentes

1. Arrogance. They are always fact-seekers, questioners, people who are trying to discover the truth: sceptics are always "sheep", patsies for Messrs Bush and Blair etc.

2. Relentlessness. They will always go on and on about a conspiracy no matter how little evidence they have to go on or how much of what they have is simply discredited. (Moreover, as per 1. above, even if you listen to them ninety-eight times, the ninety-ninth time, when you say "no thanks", you'll be called a "sheep" again.) Additionally, they have no capacity for precis whatsoever. They go on and on at enormous length.

3. Inability to answer questions. For people who loudly advertise their determination to the principle of questioning everything, they're pretty poor at answering direct questions from sceptics about the claims that they make.

4. Fondness for certain stock phrases. These include Cicero's "cui bono?" (of which it can be said that Cicero understood the importance of having evidence to back it up) and Conan Doyle's "once we have eliminated the impossible, whatever remains, however unlikely, must be the truth". What these phrases have in common is that they are attempts to absolve themselves from any responsibility to produce positive, hard evidence themselves: you simply "eliminate the impossible" (i.e. say the official account can't stand scrutiny) which means that the wild allegation of your choice, based on "cui bono?" (which is always the government) is therefore the truth.

5. Inability to employ or understand Occam's Razor. Aided by the principle in 4. above, conspiracy theorists never notice that the small inconsistencies in the accounts which they reject are dwarfed by the enormous, gaping holes in logic, likelihood and evidence in any alternative account.

6. Inability to tell good evidence from bad. Conspiracy theorists have no place for peer-review, for scientific knowledge, for the respectability of sources. The fact that a claim has been made by anybody, anywhere, is enough for them to reproduce it and demand that the questions it raises be answered, as if intellectual enquiry were a matter of responding to every rumour. While they do this, of course, they will claim to have "open minds" and abuse the sceptics for apparently lacking same.

7. Inability to withdraw. It's a rare day indeed when a conspiracy theorist admits that a claim they have made has turned out to be without foundation, whether it be the overall claim itself or any of the evidence produced to support it. Moreover they have a liking (see 3. above) for the technique of avoiding discussion of their claims by "swamping" - piling on a whole lot more material rather than respond to the objections sceptics make to the previous lot.

8. Leaping to conclusions. Conspiracy theorists are very keen indeed to declare the "official" account totally discredited without having remotely enough cause so to do. Of course this enables them to wheel on the Conan Doyle quote as in 4. above. Small inconsistencies in the account of an event, small unanswered questions, small problems in timing of differences in procedure from previous events of the same kind are all more than adequate to declare the "official" account clearly and definitively discredited. It goes without saying that it is not necessary to prove that these inconsistencies are either relevant, or that they even definitely exist.

9. Using previous conspiracies as evidence to support their claims. This argument invokes scandals like the Birmingham Six, the Bologna station bombings, the Zinoviev letter and so on in order to try and demonstrate that their conspiracy theory should be accorded some weight (because it's “happened before”.) They do not pause to reflect that the conspiracies they are touting are almost always far more unlikely and complicated than the real-life conspiracies with which they make comparison, or that the fact that something might potentially happen does not, in and of itself, make it anything other than extremely unlikely.

10. It's always a conspiracy. And it is, isn't it? No sooner has the body been discovered, the bomb gone off, than the same people are producing the same old stuff, demanding that there are questions which need to be answered, at the same unbearable length. Because the most important thing about these people is that they are people entirely lacking in discrimination. They cannot tell a good theory from a bad one, they cannot tell good evidence from bad evidence and they cannot tell a good source from a bad one. And for that reason, they always come up with the same answer when they ask the same question.

A person who always says the same thing, and says it over and over again is, of course, commonly considered to be, if not a monomaniac, then at very least, a bore
http://www.urban75.org/info/conspiraloons.html

Terug
Naar boven