- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Enige die hier een grote facepalm verdiennen zijn de mensen die met geen enkel tegenbewijs komen maar mensen belachelijk maken omdat ze te bang zijn om te accepteren dat mensen, machtige mensen die in het land zelf dit op podium hebben gezet.
En als je een man bent en zo zeker van je zaak bent ga je dit dan ook meteen ontkrachten, want het zijn toch complotters of niet? Dus ontkracht die simpele argumenten.
Beste mensen ik kan nu al ze zeggen hoe er hierop gereageerd wordt:
A. Je toont gewoon dik bewijs en ze gaan je uitlachen en eromheen draaien.
B. Ze gaan zeggen dat ze hier geen tijd aan willen verspillen.
Klinkt zielig niet? Beetje mensen voor dom en idioot uitmaken die hoger opgeleid zijn en 20 jaar in hun vakgebied zitten en hen een beetje voor dwijl uitmaken omdat ze met onomstotelijk bewijs komen.
Maar goed. Big T en EricR noemen iedereen een idioot die twijfelt aan het officele verhaal.
[Youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SXD3bAbZCow&feature=related[/Youtube]
Deze RADIO van de brandweermannen die dag, waren zij toen al begonnen met maken van complotten? Je hoort duidelijk getuigenissen die explosies hebben horen afgaan.
Dit soort dingen waren allang al aan de gang dat mensen hierover vertelde alleen het is de corrupte media die het jou graag niet wil laten horen.
Men kwam op een gegeven moment met steeds meer bewijzen, of aanwijzingen die erop duiden dat het hele 9/11 verhaal een grote fraude was.
Ik zou graag antwoord hier op willen hebben, Big T.
- Waarom werd het WTC metaal meteen weggebracht en hebben zij geen onderzoekers hun werk laten doen?
- En het stukjes metaal wat er nog over was is door architecten en ingeneurs gevonden, GESMOLTEN metaal. En er zijn talloze nano thermiet daarin aangetroffen. Dat is een explosiev materiaal wat staal binnen enkele seconden kan laten smelten. Dit is geen stof wat een grot terrorist aan kan komen in afganistan.
- Waarom zijn de WTC stalen diagonaal afgesneden? Is dit niet wat ze bij controlled demolition doen? Bekijk het hier maar mensen.
http://911research.wtc7.net/mirrors/steven_jones/whyindeed_files/anglecutEx.jpg
Dit is hoe je controlled demolition aanbrengt:
Hoe je het aanbrengt (diagonaal)
ZIE HIER
http://911research.wtc7.net/mirrors/steven_jones/whyindeed_files/anglecutEx.jpg
Hoe de WTC staal eruit zag na afloop:
![]()
Vreemd? of weer een complotter die geshopt heeft?
Oke, nu komen we bij het gesmolten staal, wat weer de kant opwijst van nano thermiet:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sorry gast maar dat is dikke lava wat daar uit komt. Dit zijn temperaturen boven de 2000 graden dit kan een kantoorbrand of kerosine niet veroorzaken (google it)
En nogmaals voorbeelden van WTC staal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Waarom liet de media dit destijds niet zien? Waarom waren ze niet kritisch en gingen ze als een idioot speculeren?
Oh en verwijder mijn post niet a.u.b. ik heb niks fouts hierin gezegt, slechts goede argumenten.
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel vaak moet vaststellen. Je aangehaalde argumenten werden nog niet aangepakt. Het enige wet men doet is zeggen dat je gelooft in een complottheorie en daar mee is de kous af. Ik dacht het niet.
Ik weet niet wat er gebeurd is. Maar het zaakje stinkt!
Ik moet wel zeggen dat de link van benchmark overtuigend lijkt. Geen tijd om er dieper op in te gaan. Ooit zal het wel eens uitgeklaard worden.