XXL Nutrition

Iran: 9/11 was een inside job

Geef elkaar informatie en laat een ieder zelf z'n eigen conclusies trekken. Je hoeft de ander niet belachelijk proberen te maken om je eigen ego en opvatting kracht bij te zetten. Zo werken de hersenen blijkbaar, als iemand een andere opvatting heeft en dit niet past in het huidige sterke denkbeeld dan wordt dit afgestoten. Boosheid of irritatie om een ander z'n denkbeeld is niet nodig. (daarom reageer ik eigenlijk nooit op discussies hier)

Nineteen days after starting the Love Police, Veitch caught the attention of Alex Jones with a video of himself being confronted by police officers after trying to film the U.S. Embassy in London. Jones invited Veitch onto the show to discuss what they described as the U.K. police state, and Veitch became an occasional guest. Veitch's site gained a following, which in turn allowed him to solicit enough donations to afford to pay the rent. He also started appearing occasionally on Russia Today, the Russian-sponsored propaganda TV network that traffics heavily in conspiracy theories. In June 2010, Veitch was arrested while doing his provocateur thing at the G-20 summit in Toronto, and he was arrested again the day before the royal wedding in April on suspicion of "conspiracy to cause a public nuisance." He remained a relatively minor figure in the 9/11 conspiracy world.

Then he was selected as a subject in a documentary called 911 Conspiracy Road Trip, to be broadcast on the BBC this week. The documentary shows five British 9/11 conspiracy theorists as they travel to Ground Zero, the Pentagon, and Shanksville, Pa., where they meet people directly affected by the attacks. Veitch was given the chance to grill controlled-demolition experts, professors of metallurgy, some of the people who helped build the World Trade Center in the 1970s, retired CIA analysts, eyewitnesses, and aviation experts. In Pennsylvania they also spoke with Alice Hoagland, the mother of Mark Bingham, one of the passengers on Flight 93 who helped fight the hijackers.

By the third day of actually speaking with people he had believed responsible for covering up mass murder, Veitch was starting to believe he was wrong about 9/11. "After meeting all of these alleged conspirators that were supposed to be in on it, I realized they were normal family men," Veitch said. "There wasn't anything conspiratorial about them." It was when he questioned a demolitions expert atop the rebuilt World Trade Center 7 that he finally changed his mind about 9/11.

"It's not so much a matter of technical evidence, it's more of a change in mindset that I've had," Veitch said. "Going from a paranoid mindset to a less paranoid mindset."

I think because the government has lied about the weapons of mass destruction in Iraq and hundreds of thousands of innocent civilians have been killed, we do suspect foul play when other terrible events [happen] … and if governments can lie and kill half a million people, why wouldn't they lie about killing 3,000? It doesn't take an incredible leap of fantasy or faith or gullibility. We're not gullible, we're just truth seekers. And the 9/11 Truth movement is trying to find out the truth about what happened. … [But you should] not hold onto religious dogma. If you're presented with new evidence, take it on, even if it contradicts what you or your group might be believing or wanting to believe. You have to give the truth the greatest respect, and I do.

http://www.slate.com/id/2302852/

Aldus 1 van de kopstukken binnen de truth beweging, Charlie Veitch. Ook al voor een gedeelte gedraaid, net zoals Avery. Dat draaien kwam hem wel duur te staan, door de Truthers werd hij als ware afvallige bedreigd, beschimpt en gehacked.

Veitch geeft het zelf ook goed aan hoe die mindset van een complottheorist werkt, paranoide.

Maar nog ff trugkomend op het 'vliegtuig' in shanksville.
De 2 vliegtuigen die in het wtc vliegen branden zo ontzettend heet dat de twin towers de eerste 2 stalen gebouwen ter wereld worden die instorten doordat de structurele integriteit van de gebouwen dusdanig waren aangetast door de kerosine brand.

Maar desondanks veroorzaak het neergestorte vliegtuig in Shanksville nog geen 30cm van de krater waar het neerstort geen brand in oud droog gras?

Er was geen vliegtuig te bekennen in Pensylvania .. 1e vliegtuig in de historie waar je geen overblijfsels van ziet hahaa wat een grap
.

Een vliegtuig volgeladen met kerosine crashde nosedown met verschrikkelijk hoge snelheid (563mph), niet in droog gras, maar in harde grond van een coal strip mine. Hoe kan je dan verwachten dat er ook maar enige overblijfselen te vinden zijn? Bij normale crashes/engine malfunctions proberen piloten het vliegtuig nog altijd zo plat mogelijk te laten crashen/noodlanden maar dat was hier totaal niet het geval.

The plane crashed into a reclaimed coal strip mine in Stonycreek Township at 10:03:11.[61] The National Transportation Safety Board reported that the flight impacted at 563 miles per hour (906 km/h) at a 40-degree nose-down, inverted attitude.

Een vliegtuig volgeladen met kerosine crashde nosedown met verschrikkelijk hoge snelheid (563mph), niet in droog gras, maar in harde grond van een coal strip mine. Hoe kan je dan verwachten dat er ook maar enige overblijfselen te vinden zijn? Bij normale crashes/engine malfunctions proberen piloten het vliegtuig nog altijd zo plat mogelijk te laten crashen/noodlanden maar dat was hier totaal niet het geval.
En jij denkt dat titanium en bepaalde legeringen verdampen onder die druk?

Volgens mij zit je gewoon te trollen, of anders ben je wel heel kortzichtig. ???
Als je wat verder kijkt dan complot websites zie je dat er wel brokstukken van het vliegtuig zijn gevonden, deuren, engines en zelfs de flightrecorder...

Ik weet het gewoon niet. wel weet ik dat de officiële versie vol gaten zit waar de overheid nog steeds geen antwoord op gegeven heeft. Er zijn te veel onzinnige complottheorieën die er voor zorgen dat ook de geloofwaardige theorieën niet meer geloofd worden; Mss was dat de bedoeling. HA, weer een andere complottheorie bedacht. :)

Dat betekent niet dat een hele vliegtuig verdwijnt met mensen erin

Enige wat je kon zien was een zwarte vlek .. grap van het jaar.

Titanium, nikkel e.d zijn natuurlijk verschrikkelijk warmte bestendig, maar wat er gebeurt met deze metalen als het te pletter slaat met daaropvolgend een inmense explosie weet ik niet.

Er zijn trouwens ook theorieën en zelfs getuige verklaringen over flight93, dat mensen een jet in de buurt hebben gezien, en dat er wordt aangenomen dat het toestel uit voorzorg uit de lucht is geschoten.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 15:12 ----------

Dat betekent niet dat een hele vliegtuig verdwijnt met mensen erin

Jij denkt dat je na een crash met 960 kilometer per uur, nog mensenlichamen zult vinden? :roflol:

WAt ik vreemd vind is dat men de turbines niet terugvond want die waren gesmolten, doch was het mogelijk iedereen via dna te identificeren.

Nu ben ik geen voorstander van generaliseren maar vaak zijn complottheoristen wel afkomstig uit bepaalde groepen.

- De notoire antisemiet die meent dat Joden hun macht gebruiken om tot dit soort complotten komen
- De al dan niet radicale moslim die misschien zelfs wel sympathie heeft voor degenen die deze actie uitvoerden maar liever de schuld in de schoenen schuiven van de voor hun oh zo kwade USA
-De paranoide die meent dat alles een complot is. Mosanto, 9/11, De Holocaust, UFO's etc

Of een combi van bovenstaande groepen.

Het zou de Truthbeweging goed doen als ze vertegenwoordigd zouden worden door personen die enige geloofwaardigheid zouden hebben. Maar helaas kan je op figuren als Alex Jones, Ahmadinejad, Richard Gage, Charlie Sheen, David Griffin etc toch niet echt bouwen.

Ben trouwens wel benieuwd hoe die complottheoristen aankijken tegen het draaien van een Dylan Avery of een Charlie Veitch.

Nu ben ik geen voorstander van generaliseren maar vaak zijn complottheoristen wel afkomstig uit bepaalde groepen.

- De notoire antisemiet die meent dat Joden hun macht gebruiken om tot dit soort complotten komen
- De al dan niet radicale moslim die misschien zelfs wel sympathie heeft voor degenen die deze actie uitvoerden maar liever de schuld in de schoenen schuiven van de voor hun oh zo kwade USA
-De paranoide die meent dat alles een complot is. Mosanto, 9/11, De Holocaust, UFO's etc

Of een combi van bovenstaande groepen.

Het zou de Truthbeweging goed doen als ze vertegenwoordigd zouden worden door personen die enige geloofwaardigheid zouden hebben. Maar helaas kan je op figuren als Alex Jones, Ahmadinejad, Richard Gage, Charlie Sheen, David Griffin etc toch niet echt bouwen.

Ben trouwens wel benieuwd hoe die complottheoristen aankijken tegen het draaien van een Dylan Avery of een Charlie Veitch.
Tim robbins, Susan Surandon, Sean Penn stellen de officiele versie ook in vraag.
MAar wat ik vreemd vind is dat er 1500 architecten, waaronder een ingenieur van PIT (wat niet niks is want als die zijn nek uitsteekt zonder basis dan is dat echt slecht voor zijn carriere), de officiele versie in vraag stellen. DAt kan je niet zomaar negeren door te stellen dat het lunatics zijn of zo.

WAt ik vreemd vind is dat men de turbines niet terugvond want die waren gesmolten, doch was het mogelijk iedereen via dna te identificeren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een onderdeel van de motor, geplaatst door Gray Fox leden vlak na de crash. Als je goed kijkt zie je nog een tag van 1 van die leden, is toen nog een hele rel geweest over die tag.

Building 7 is the most glaring example of an inside job. It looks exactly like all the buildings we have seen demolished using controlled demolition. In the twin towers you can clearly see explosions and debris shooting out many floors below the collapse zone. The buildings fell at (WTC 7) or near (Twin towers) free fall. I have been studying this event for four years and I do not believe the official story.

Michael A. Posluszny , fotograaf

Wel een titel maar geen uitvoerend architect of ingenieur dus

The flashes in advance of the collapse and the symmetrical nature of the collapse of all three buildings is very unusual. In addition, the testimony of people at the site as to hearing multiple explosions cannot be explained by other than a controlled demolition.

Malcolm Evan Anderson , een verlopen licentie en momenteel project manager

Reasons to doubt the official story: Symmetrical collapses through the path of most resistance with the undamaged parts of building not slowing the collapse down any appreciable amount; Pre-event power downs for cabling work, removal of bomb sniffing dogs, questionable reactionary residue found after the collapses, molten metal observed, explosions reported, and energy of collapse not sufficient to pulverize that much concrete.

Leo John Szczesny, werkzaam in de telematica en volgens zijn bio :

Telecommunications Professional and 9/11 Truth supporter as my primary freedom supporting hobby.

Die lijst bevat nog wel meer van dit soort personen die of geen licentie meer hebben of totaal geen binding hebben met het werkveld waarin ze een studie hebben gevolgd.

Verder is zo'n laag percentage twijfelenden op het totaal aantal ingenieurs en architechten vrij laag te noemen. Maar goed die anderen zijn natuurlijk 'the sheeple' die gedwee alles aanneemt wat ze wordt voorgeschoteld. De truthers zijn en blijven de ware kritische geesten die nooit iemand de maat zullen nemen maar vooral iedereen oproepen om een eigen visie te ontwikkelen. Als je visie daarna maar iets wijzigt zullen de truthers je dat ook niet kwalijk nemen, vraag maar aan Charlie Veitch.

Tuurlijk EricR verwijder mn post maar weer. Dus als iemand niet eens met je is ga je zomaar zijn posts verwijderen? Goed ik zal het nogmaals proberen. Maar dan op wat nettere manier.

Als ik jou posts zo lees begrijp ik dat jij het vrij normaal vind dat een gebouw van meer dan 600.000 ton staal binnen zes seconden neer gaat?

Sorry maar wat is er met die gebouwen gebeurd DIE ONDER de WTC torens hebben gezeten? WTC5? Die 2 dagen in brand stond? En WTC7 die paar straten verderop zat stort in 6 seconden in? Weetje wat freefall is? Ooit of uberhaupt beetje in verdiept?

En er zijn nog zoveel meer dingen op internet te vinden die ernaar uitwijzen. Maargoed elk lullig argument die jullie vinden of die jij vindt is meteen de waarheid en experts aan de kant zetten is vrij normaal.

Tuurlijk EricR verwijder mn post maar weer. Dus als iemand niet eens met je is ga je zomaar zijn posts verwijderen? Goed ik zal het nogmaals proberen. Maar dan op wat nettere manier.

Als ik jou posts zo lees begrijp ik dat jij het vrij normaal vind dat een gebouw van meer dan 600.000 ton staal binnen zes seconden neer gaat?

Sorry maar wat is er met die gebouwen gebeurd DIE ONDER de WTC torens hebben gezeten? WTC5? Die 2 dagen in brand stond? En WTC7 die paar straten verderop zat stort in 6 seconden in? Weetje wat freefall is? Ooit of uberhaupt beetje in verdiept?

Je posting is verwijderd omdat je overgaat tot persoonlijk gerichte beledigingen, weet niet welk kloontje je bent maar zo'n eerste posting met beledigingen is geen goede binnenkomer.

Verder heb ik al aangegeven dat ik er geen behoefte aan heb om de verbale diarree te voeden waar de complottheoristen bekend om staan. Vaak genoeg gedaan en in deze thread staan ook wat topics waar ik wel inhoudelijk ben ingegaan op die complot-crap.

Je posting is verwijderd omdat je overgaat tot persoonlijk gerichte beledigingen, weet niet welk kloontje je bent maar zo'n eerste posting met beledigingen is geen goede binnenkomer.

Verder heb ik al aangegeven dat ik er geen behoefte aan heb om de verbale diarree te voeden waar de complottheoristen bekend om staan. Vaak genoeg gedaan en in deze thread staan ook wat topics waar ik wel inhoudelijk ben ingegaan op die complot-crap.

Ik ben geen kloontje, ik volg dit forum al een tijdje, maar ik heb eerder discussies met jou gezien en sorry dat ik het zeg. Je zal best een aardige vent zijn maar hoe jij op dit ingaat vind ik gewoon beetje triest. Waarom zou je onomstotelijk bewijs ontkennen? Er is nano thermite gevonden. Dat kan staal in een korte duur doen smelten.

Er zijn TAPES en GETUIGENNISSEN van brandweer mannen die dag, die explosieven hebben gehoort en duidelijk op tapes melden.

Mensen binnen het gebouw.

Omdat de mainstream media corrupt is en DAT geen aandacht geeft wil niet zeggen dat het diaree is!

Ik ben geen kloontje, ik volg dit forum al een tijdje, maar ik heb eerder discussies met jou gezien en sorry dat ik het zeg. Je zal best een aardige vent zijn maar hoe jij op dit ingaat vind ik gewoon beetje triest. Waarom zou je onomstotelijk bewijs ontkennen? Er is nano thermite gevonden. Dat kan staal in een korte duur doen smelten.

Er zijn TAPES en GETUIGENNISSEN van brandweer mannen die dag, die explosieven hebben gehoort en duidelijk op tapes melden.

Mensen binnen het gebouw.

Omdat de mainstream media corrupt is en DAT geen aandacht geeft wil niet zeggen dat het diaree is!

Een oorlog kost een land ook geld. Maar de mensen die dit gedaan hebben zitten niet in de regering. Slechts een paar corrupte die hier mee te maken hebben gehad. Je moet denken aan de prive banken, en de private corporations die hier verschrikkelijk machtig door zijn geworden.

Een land betaald zich gek aan belasting en laat staan aan oorlogen.
Ik geloof ook niet dat een regering dit in elkaar zou kunnen zetten maar wel zeer machtige mensen. Dezelfde mensen daar, die de media in handen hebben. Je hoeft geen complot theorist te zijn, het is een kwestie van onderzoeken wie achter wat staat en wie aan de touwtjes trekt.

Terug
Naar boven