AndroidHealthClinic

Iran: 9/11 was een inside job

Danny Jowenko :roflol: De held van de truthers omdat hij als 1 van de weinige demolitie-experts blijft volhouden dat het gaat om een 'controlled demolition'.

Ja Sriel, verklaar dat nou eens even!! En wel nu!!! Antwoorden willen we!! Of ben je ook gewoon sheeple!!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 16:28 ----------

Hey knuppel, weleens bedacht dat er meer honden zijn die 'fikkie' heten. Facialbook account van mij is niet actief, succes met het zoeken naar foto's.

Goede binnenkomer trouwens, kom er nog wel achter van wie je een kloontje bent. Maar goed voor die tijd heb je al 7 punten te pakken. Toedels.

Nogmaals, geen kloon en zover laat ik het niet komen. Vind het veel te leuk om met zo'n gast als jij in discussie te gaan.

Je argumenten vind ik vooral knap, een kleuter kan zelfs beter nadenken en dingen analyseren.

Weetje wat het grootste grap is? Dat jij ACCEPTEERT dat 9/11 de WETTEN van ZWAARTEKRACHT verdraaid. Hoe kun je daarmee in discussie gaan?

Het is alsof jij zegt dat de aarde plat is.

Dus als je twee WTC koppen hebt en je laat ze beide vallen. Een met druk eronder en een met alleen lucht. Welke zal als eerst de grond raken? Volgens de wetten van zwaartekracht zou de gene met niks eronder ALS eerst de grond raken. Raad eens? Die dag even snel ingestort?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 16:36 ----------

Geweldig hoe mensen geloven hier in het hele politieke toneel stuk. Ja jongens ga je gang, maak de mensen maar uit voor gek. Aan het eind zul je zien wie er gelijk had.

ben geen complottheorist maar vind het toch ook raar dat die building zo mooi naar beneden stort, terwijl andere filmpjes van neerstortende gebouwen (op youtube bvb) toch heel andere beelden geven. En controlled demolitions hetzelfde beeld. Maar ben geen expert dan ook niet

Ik zie gewoon een gebouw dat neerstort, waar zie jij controlled demolition?

Nou dan stort ie wel heel mooi recht in.
Wel handig een beetje brand onderin en een gebouw stort perfect in.
Hebben we die demolition experts ook niet meer nodig, oh vandaar natuurlijk dat ze allemaal zeggen dat het controlled demolition is, anders zijn ze hun baan kwijt! :roflol:

Wat ik me afvraag bij de mensen die alles voor lief nemen zonder enig kritisch tegengeluid, of deze mensen ook zonder meer hadden aangenomen dat Saddam over wapens beschikte welke door Amerika 'bewezen' werden geacht tijdens de legendarische vergaderingen met 'bewijzen'. Ik ben niet iemand van de complotten maar ik denk beslist niet dat dit enkel bedacht en uitgevoerd is door mensen die ervoor aansprakelijk gesteld zijn zonder dat wie dan ook er vanaf wist.

Misschien is er een handje geholpen, misschien is er toegekeken en zijn er oogjes toegeknepen. Wie zal het zeggen, ik vind iemand behoorlijk naïef als die echt denkt dat dit enkel het werk zou zijn geweest van de aansprakelijk gestelden. Hoe groter het idee bestaat dat iets niet waar kan zijn.... Kijk naar de geschiedenis, daar valt genoeg over en van te leren.

Als we voor de tereur daden die door de USA aangericht zijn net zoveel TV aandacht en herdenkingen hadden was er weinig anders meer op TV.

Nogmaals, geen kloon en zover laat ik het niet komen. Vind het veel te leuk om met zo'n gast als jij in discussie te gaan.

Je argumenten vind ik vooral knap, een kleuter kan zelfs beter nadenken en dingen analyseren.

Weetje wat het grootste grap is? Dat jij ACCEPTEERT dat 9/11 de WETTEN van ZWAARTEKRACHT verdraaid. Hoe kun je daarmee in discussie gaan?

Het is alsof jij zegt dat de aarde plat is.

Dus als je twee WTC koppen hebt en je laat ze beide vallen. Een met druk eronder en een met alleen lucht. Welke zal als eerst de grond raken? Volgens de wetten van zwaartekracht zou de gene met niks eronder ALS eerst de grond raken. Raad eens? Die dag even snel ingestort?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 16:36 ----------

Geweldig hoe mensen geloven hier in het hele politieke toneel stuk. Ja jongens ga je gang, maak de mensen maar uit voor gek. Aan het eind zul je zien wie er gelijk had.

Met mijn argumentatie is niks mis, maar als ik complottheorist was zou ik ook liever de rest van de wereld zien als een stel halve zolen. Wat dat betreft voldoe je dan ook perfect aan het lijstje van 10 punten waaraan een complottheoriist moet voldoen.

Als de wetten van de zwaartekracht op 9/11 verdraaid zouden zijn dan was dit allang uitgekomen. Maar goed volgens jou is de media corrupt en zal zoiets natuurlijk alleen door kritische geesten zoals jij aan de kaak worden gesteld. Maak je geen illusies, je bent allesbehalve kritisch. De complottheoristen lullen vooral elkaar na en komen constant met dezelfde crap, ook als die crap al miljoenen keren is weerlegd. Alleen de echte volhouders blijven die crap maar spuien terwijl er al genoeg 'afvalligen' zijn binnen de truth beweging die geaccepteerd hebben dat ze het bij het verkeerde eind hadden.

De officiele lezing zal misschien hier en daar een gat bevatten, de lezing van de complottheoristen bevat gaten waarbij de Grand Canyon in het niet valt.

Je kan nog wel honderd 'als dit', 'als dat' kleuter redenaties neerzetten maar behalve de complotters boeit niemand het ene zak eigenlijk hoe jullie verstoorde (of gestoorde) wereldbeeld er uitziet. Het is hooguit amusant voor een buitenstaander om het waar te nemen.

Ik weet ook niet wat ik er van moet denken volgens mij is het gewoon een aanslag van een paar malloten.

Vets Aren't Buying Bush's B.S.
By Staff and Wire Reports
Aug 24, 2005, 01:27
Email this article

Printer friendly page

George W. Bush should realize he is trouble when veterans wear bullshit protectors to avoid hearing his attempts to justify his war in Iraq.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Veterans wearing "B.S. Protector" ear flaps sat silently in the audience of the 106th convention of the Veterans of Foreign Wars Monday in Salt Lake City while Bush tired to compare his failed war in Iraq to both world wars and other great conflicts of the 20th century.

With the anti-war movement finding new momentum behind grieving mother Cindy Sheehan, Bush acknowledged the fighting in Iraq is difficult and dangerous. But he told the Veterans of Foreign Wars national convention the fight is necessary to keep terrorists out of the United States.

As he did in last year’s election campaign and more recently as war opposition has risen, Bush reminded his listeners of the terrorist attacks of Sept. 11, 2001 – reciting the date five times in a 30-minute speech.

“We’re not yet safe,” Bush said. “Terrorists in foreign lands still hope to attack our country. They still hope to kill our citizens. The lesson of Sept. 11, 2001, is that we must confront threats before they fully materialize.”

The vets, however, weren't buying. Applause during Bush's speech was both muted and scattered.

In addition to his references to Sept. 11 and the war on terror, Bush spoke of earlier global fights.

“In a single lifetime, many of you have seen liberty spread from Germany and Japan to Eastern Europe to Latin America to Southeast Asia and Africa and beyond,” Bush told the largely gray-haired crowd.

“The generation of men and women who defend our freedom today is taking its rightful place among the heroes of our nation’s history.”

The speech was the first of two that Bush is giving this week to make his case for staying the course in Iraq. The second is Wednesday in Idaho, and in between Bush planned to take a day off at the Tamarack Resort 100 miles north of Boise.

On Monday, Bush spoke shortly before the Iraqi parliament failed to meet its second deadline to approve a draft constitution amid disagreements between different ethnic groups. “We know this from our own history,” he said. “The Constitutional Convention was home to political rivalries and regional disagreements.”

Bush’s arguments for war were not new, but they were his first public statements on the war since his national security and defense advisers visited his Texas ranch on Aug. 11. Since then, the limelight had shifted to protesters camping at a neighbor’s ranch, asking that he bring the troops home immediately.

Bush had not left the ranch since Aug. 13, when he attended a Little League regional championship game in nearby Waco. He chose two Republican-friendly states in Utah and Idaho to re-emerge and make his case for continued war. People lined the streets of his motorcade route in Salt Lake City, many cheering and holding up signs such as one that said, “Honor The Dead. Support President Bush.”

But there also were anti-war signs and a few unfriendly gestures along the way. Hundreds of people gathered at an anti-war rally in Pioneer Park, about three blocks from the Salt Palace where Bush spoke.

Among them was retired Air Force Lt. Col. George Muller of Salt Lake City, who said he believed there has been a shift in the country’s attitude toward the war.

“That’s what it’s going to take – veterans groups, veterans and mothers who have lost kids speaking out,” Muller said.

Bush has refused to meet this month with Sheehan, who lost her son last year in Iraq. She and family members of several other soldiers killed in Iraq met with the president in June of last year.

Bush didn’t mention the Crawford protesters in his speech, but at both the beginning and the end of his remarks he spoke of the grief carried by the families of fallen soldiers.

He said Americans owe it to the war dead to finish the task they gave their lives for.

More than 1,800 U.S. troops have died since the beginning of the Iraq war in March 2003.

The deaths have taken a toll on national support for Bush, with an AP-Ipsos poll taken earlier this month showing 38 percent approve of his handling of Iraq.
Face the facts, Bush is full of shit. Ook nogal toevallig dat ie dezelfde agenda heeft als zijn vader en de aanslagen ook heel toevallig heel voordelig waren voor zijn agenda.

Ik vind het jammer dat iemand die de oorlog tegen Irak een kruistocht heeft genoemd, nog serieus word genomen ook.
http://www.youtube.com/watch?v=br_70Kbdpow

Ach ja, zijn tijd komt nog, en de tijd van alle sukkels die meevechten aan die oorlog.

brb commiting the biggest conspiracy in the history of human history
*makes story unbelievable*

/thread

als dit een grote conspiracy was zou het verhaal lijken te kloppen

dus:

discussie of de vliegtuigen het gebouw hebben doen instorten is absurd

als je wilt conspiracy crazy gaan, zoek dan andere argumenten.

denk je serieus bij de planning dat ze dachten "ok we vliegen 2 vliegtuigen in de WTCs, maar volgens onze berekeningen doet dat het WTC niet instorten, dus plaatsen we ook wat bommen erin en laten we die gwn ook afgaan"

dat mensen zo dom zijn is schokkend :)

brb commiting the biggest conspiracy in the history of human history
*makes story unbelievable*

/thread

als dit een grote conspiracy was zou het verhaal lijken te kloppen

dus:

discussie of de vliegtuigen het gebouw hebben doen instorten is absurd

als je wilt conspiracy crazy gaan, zoek dan andere argumenten.

denk je serieus bij de planning dat ze dachten "ok we vliegen 2 vliegtuigen in de WTCs, maar volgens onze berekeningen doet dat het WTC niet instorten, dus plaatsen we ook wat bommen erin en laten we die gwn ook afgaan"

dat mensen zo dom zijn is schokkend :)

We zijn nu anders wel al 10 jaar lang oorlog aan het voeren in een land wat hier niets mee te maken heeft gehad en noch terroristische cellen noch wapens van massa destructie herbergde. Dus ondanks dat Irak hier helemaal niets mee te maken heeft gehad en dus eigenlijk gewoon flink in de reet is gedoet, worden we tot op de dag van vandaag hier nog steeds over voorgelogen.

Jullie slikten deze crap als zoete koek en zelfs nu na 10 jaar slikken jullie nog steeds deze crap. "Ooh na 8 jaar zijn we dan toch tot de conclusie genomen dat Irak geen atoomprogramma noch wapens van massa destructie had.... achja nu zijn we er toch al".

Wie is hier nou dom...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We zijn nu anders wel al 10 jaar lang oorlog aan het voeren in een land wat hier niets mee te maken heeft gehad en noch terroristische cellen noch wapens van massa destructie herbergde. Dus ondanks dat Irak hier helemaal niets mee te maken heeft gehad en dus eigenlijk gewoon flink in de reet is gedoet, worden we tot op de dag van vandaag hier nog steeds over voorgelogen.

Jullie slikten deze crap als zoete koek en zelfs nu na 10 jaar slikken jullie nog steeds deze crap. "Ooh na 8 jaar zijn we dan toch tot de conclusie genomen dat Irak geen atoomprogramma noch wapens van massa destructie had.... achja nu zijn we er toch al".

Wie is hier nou dom...

Dat de VS net zo goed een agressor is die landen binnenvalt onder valse voorwendselen, wil niet automatisch betekenen dat 9/11 een inside job was.

Wie is hier nou dom...

Ja, het was allemaal een groot complot om Irak te kunnen binnenvallen met het doel om... de VS faillit te laten gaan?

Beetje erg omslachtig ook, vind je niet? Om de publieke opinie te winnen het ****ing WTC vernietigen (beide torens), een deel van het pentagon, en nog een extra vliegtuigje laten neerstorten ergens (ow nee, dat was een raket.. :o).

Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een interessant stukje over waarom die 2 f*cking lange gebouwen zo perfect naar beneden vielen? Niet dat ik sceptisch ben. Je ziet tenslotte mensen naar beneden springen (zonder shute :O) en er zijn genoeg fotos van lijken.

Heeft iemand nog een interessant stukje over waarom die 2 f*cking lange gebouwen zo perfect naar beneden vielen? Niet dat ik sceptisch ben. Je ziet tenslotte mensen naar beneden springen (zonder shute :O) en er zijn genoeg fotos van lijken.

http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4

Free fall speed my ass.

http://www.youtube.com/watch?v=RhP_QzxpO-o

:roflol: Naast Dylan Avery 1 van de makers van Loose Change. Echt iemand die betrouwbaar overkomt, toch veel betrouwbaarder dan al de corrupte media of die master of puppets die alleen maar oorlog willen!! Wakker worden sheeple!!!

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde eigenlijk, waarom ze allebei zo recht naar beneden vielen en niet schuin?
Je kan gewoon niet ontkennen dat het eruit ziet als controlled demolition als je eens goed naar die beelden kijkt. Kaarsrecht. Hoe kan dat?

Terug
Naar boven