- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Titanium, nikkel e.d zijn natuurlijk verschrikkelijk warmte bestendig, maar wat er gebeurt met deze metalen als het te pletter slaat met daaropvolgend een inmense explosie weet ik niet.
Er zijn trouwens ook theorieën en zelfs getuige verklaringen over flight93, dat mensen een jet in de buurt hebben gezien, en dat er wordt aangenomen dat het toestel uit voorzorg uit de lucht is geschoten.
---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 15:12 ----------
Jij denkt dat je na een crash met 960 kilometer per uur, nog mensenlichamen zult vinden?![]()
Ze kunnen wel paspoorten vinden en een rode bandana (die 1 van de terroristen zogenaamd droeg) maar geen mensenlichamen (of hun gebit)?
En wel raar dat ze maar 1 videotape laten zien van de inslag op de Pentagon .. de hotels en andere gebouwen om de Pentagon heen hebben ook camera's. Waarom laten ze die niet zien maar een zielige clipje die niet eens duidelijk is en waar niks op te zien is.
http://www.youtube.com/watch?v=o5nNkxnkLrk
Het is jammer dat niet iedereen skeptisch is en dus helaas veel te snel alles maar aanneemt dat tegen ze gezegd word. Vooral in tijdens van angst.

)Eigenlijk verdient iedereen die nog over een 9/11 complot begint gewoon niets anders dan een grote facepalm. En het is wachten op de eerste idioot die op deze post gaat reageren met een "ja maar hoe verklaar jij dan dit: *vul random BS site in* Big T"
2. Relentlessness. They will always go on and on about a conspiracy no matter how little evidence they have to go on or how much of what they have is simply discredited. (Moreover, as per 1. above, even if you listen to them ninety-eight times, the ninety-ninth time, when you say "no thanks", you'll be called a "sheep" again.) Additionally, they have no capacity for precis whatsoever. They go on and on at enormous length.
dit dus.Complottheoristen zijn en blijven overigens idioten, welke crap ze ook aandragen. Op die crap ingaan heeft totaal geen nut, je kan er donder op zeggen dat je daarna wederom tig 'feiten' voor je kiezen krijgt waar op dient te worden ingegaan. Dus nogmaals :
....ach, dat is ook wel weer verklaarbaar natuurlijkOke: Als de overheid erachter zat zodat ze een oorlog konden starten (want dat is het verhaal toch?) Die vliegtuigen waren genoeg om dit te doen, wrm dan explosieven? Rationele actor model..
Omdat de gebouwen volgens de 'complot denkers' anders niet zouden instorten, dus dan had de aanval een stuk minder dramatisch en symbolisch geweest en had het vele malen minder slachtoffers geëist. Ook was er dacht ik vlak voor de aanslag een verzekering op de torens afgesloten, dat de eigenaar specifiek zou verzekeren tegen terroristische aanslagen en heeft hij daarmee flinke som geld van de verzekeringsmaatschappij gekregen voor gebouwen die toch toe waren aan vervanging.
Correct me if I'm wrong
inderdaad, verder blijken complotdenkers zich ook nooit af te vragen hoe het mogelijk is dat 3 gebouwen volgeladen worden met explosieven zonder dat iemand het merkt.Oke, twee argumenten dus.
Het eerste: Dat geloof ik niet, Bush had dan ook wel een oorlog kunnen beginnen. Het was gewoon echt een aanval op de VS, voor het eerst. (Of nou ja, de laatste keer was zorgde ook voor een oorlog 200 jaar terug.
Dus ik vind dat niet geloofwaardig genoeg, dat het gedaan 'just to be safe' dat het dramatisch genoeg is.
Het tweede argument: Is niet echt een argument dat de regering erachter zit. Zou eigenlijk niet weten waar het een argument voor zou moeten zijn, behalve dat 9/11 gedaan is voor verzekeringsgeld, lijkt me niet echt het geval.
Oke, twee argumenten dus.
Het eerste: Dat geloof ik niet, Bush had dan ook wel een oorlog kunnen beginnen. Het was gewoon echt een aanval op de VS, voor het eerst. (Of nou ja, de laatste keer was zorgde ook voor een oorlog 200 jaar terug.
Dus ik vind dat niet geloofwaardig genoeg, dat het gedaan 'just to be safe' dat het dramatisch genoeg is.
Het tweede argument: Is niet echt een argument dat de regering erachter zit. Zou eigenlijk niet weten waar het een argument voor zou moeten zijn, behalve dat 9/11 gedaan is voor verzekeringsgeld, lijkt me niet echt het geval.
inderdaad, verder blijken complotdenkers zich ook nooit af te vragen hoe het mogelijk is dat 3 gebouwen volgeladen worden met explosieven zonder dat iemand het merkt.
[/COLOR]
Er waren veel mensen die profiteerden van 9/11, of ze nou de veroorzakers waren of niet
De Amerikaanse regering heeft in het verleden zo vaak fals flag oppertions uitgevoerd om oorlogen te kunnen starten in andere landen. Ook wisten ze wss van te voren wel dat er geen nucleaire wapens in Iraq waren, daar gaven ze geen enkel bewijs voor, maar door de angst die 9/11 veroorzaakte konden ze gewoon hun gang gaan. En ik geloof ook wel dat de militaire en olie industrie big business is en dat er flink gelobbyd word om zonder goede rede oorlog te voeren
De Patriot act had er ook nooit gekomen zonder 9/11.
Dat zorgt er toch wel voor dat ik een complot niet uitsluit
Het is zo moeilijk om info die je op het internet vind te verifiëren en het is puur speculatie, maar ik heb eens gelezen dat dagen voor 9/11 de vaste beveiligingshonden die bommen kunnen ruiken uit de gebouwen waren gezet. Ook konden de bommen al tijdens het het bouwen van de towers geplant zijn, of misschien waren het vloeibare explosieven die tijdens de checkups later zijn ingebracht. Maar ja, hoe hou je zo iets stil?
Blijf dit filmpje super komisch vinden, conspiracy of niet, de hele 9/11 gebeurtenis blijft bizar.
http://www.youtube.com/watch?v=yuC_4mGTs98&hd=1
Enige die hier een grote facepalm verdiennen zijn de mensen die met geen enkel tegenbewijs komen maar mensen belachelijk maken omdat ze te bang zijn om te accepteren dat mensen, machtige mensen die in het land zelf dit op podium hebben gezet.
En als je een man bent en zo zeker van je zaak bent ga je dit dan ook meteen ontkrachten, want het zijn toch complotters of niet? Dus ontkracht die simpele argumenten.
Beste mensen ik kan nu al ze zeggen hoe er hierop gereageerd wordt:
A. Je toont gewoon dik bewijs en ze gaan je uitlachen en eromheen draaien.
B. Ze gaan zeggen dat ze hier geen tijd aan willen verspillen.
Klinkt zielig niet? Beetje mensen voor dom en idioot uitmaken die hoger opgeleid zijn en 20 jaar in hun vakgebied zitten en hen een beetje voor dwijl uitmaken omdat ze met onomstotelijk bewijs komen.
Maar goed. Big T en EricR noemen iedereen een idioot die twijfelt aan het officele verhaal.
Deze RADIO van de brandweermannen die dag, waren zij toen al begonnen met maken van complotten? Je hoort duidelijk getuigenissen die explosies hebben horen afgaan.
Dit soort dingen waren allang al aan de gang dat mensen hierover vertelde alleen het is de corrupte media die het jou graag niet wil laten horen.
Men kwam op een gegeven moment met steeds meer bewijzen, of aanwijzingen die erop duiden dat het hele 9/11 verhaal een grote fraude was.
Ik zou graag antwoord hier op willen hebben, Big T.
- Waarom werd het WTC metaal meteen weggebracht en hebben zij geen onderzoekers hun werk laten doen?
- En het stukjes metaal wat er nog over was is door architecten en ingeneurs gevonden, GESMOLTEN metaal. En er zijn talloze nano thermiet daarin aangetroffen. Dat is een explosiev materiaal wat staal binnen enkele seconden kan laten smelten. Dit is geen stof wat een grot terrorist aan kan komen in afganistan.
- Waarom zijn de WTC stalen diagonaal afgesneden? Is dit niet wat ze bij controlled demolition doen? Bekijk het hier maar mensen.
Dit is hoe je controlled demolition aanbrengt:
Hoe je het aanbrengt (diagonaal)
ZIE HIER
Hoe de WTC staal eruit zag na afloop:
Vreemd? of weer een complotter die geshopt heeft?
Oke, nu komen we bij het gesmolten staal, wat weer de kant opwijst van nano thermiet:
Sorry gast maar dat is dikke lava wat daar uit komt. Dit zijn temperaturen boven de 2000 graden dit kan een kantoorbrand of kerosine niet veroorzaken (google it)
En nogmaals voorbeelden van WTC staal:
Waarom liet de media dit destijds niet zien? Waarom waren ze niet kritisch en gingen ze als een idioot speculeren?
Oh en verwijder mijn post niet a.u.b. ik heb niks fouts hierin gezegt, slechts goede argumenten.
Veel plezier: http://www.debunking911.com/thermite.htm