XXL Nutrition

Oorlog - Hamas valt Israël binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Steun aan Oekraine van Amerika gaat komen te vervallen. Die gaan focusen op lil Amerika. In tegenstelling tot Oekraine heeft Israel wel het nieuwste van het nieuwste arsenaal met een made in USA stempel er op.
Israel zal hard toeslaan. Maar wat een organistatie vanuit de Palestijnen. Niemand die er ook maar iets van af wist aan de zeide van Israel.
Of ze wisten het wel en lieten het gebeuren zodat ze eindelijk een vrijbrief hebben om full r*tard te gaan.

Aangezien de Mossad 1 van de allerbeste inlichtingendiensten ter wereld is geloof ik niet dat ze niks wisten. Daar is deze operatie te groot voor.

Israël was verdeeld, maar nu heeft Bibi een vrijbrief.

Of ze wisten het wel en lieten het gebeuren zodat ze eindelijk een vrijbrief hebben om full r*tard te gaan.

Aangezien de Mossad 1 van de allerbeste inlichtingendiensten ter wereld is geloof ik niet dat ze niks wisten. Daar is deze operatie te groot voor.

Israël was verdeeld, maar nu heeft Bibi een vrijbrief.
Een beetje 9/11 dan? Een aanslag "toelaten" op eigen gebied.
Risky van Bibi.

Overigens denk ik niet dat Israel een echt vrijbrief nodig heeft om full retarded te gaan tegen de Palestijnen. Daar zijn ze altijd al mee bezig geweest. Misschine iets kleinere schaal.
Dit zal niet zomaar overwaaien. En een2e flinke brandhaard die zich zal uitspreiden. Wat zal de volgende zijn. Taiwan?

Steun aan Oekraine van Amerika gaat komen te vervallen. Die gaan focusen op lil Amerika. In tegenstelling tot Oekraine heeft Israel wel het nieuwste van het nieuwste arsenaal met een made in USA stempel er op.
Israel zal hard toeslaan. Maar wat een organistatie vanuit de Palestijnen. Niemand die er ook maar iets van af wist aan de zeide van Israel.
Minpuntje voor de inlichtingen diensten.
Echt een hele grote fout. Ben benieuwd waarom ze hier niet van op de hoogte waren. Hoe dat kan.

Een beetje 9/11 dan? Een aanslag "toelaten" op eigen gebied.
Risky van Bibi.

Overigens denk ik niet dat Israel een echt vrijbrief nodig heeft om full retarded te gaan tegen de Palestijnen. Daar zijn ze altijd al mee bezig geweest. Misschine iets kleinere schaal.
Dit zal niet zomaar overwaaien. En een2e flinke brandhaard die zich zal uitspreiden. Wat zal de volgende zijn. Taiwan?
Intern was Israël nogal verdeeld tussen de hardliners (Bibi) en de oppositie. Na wat er vandaag gebeurd is kan de oppositie niets anders doen dan instemmen met een hardliner aanpak.

Minpuntje voor de inlichtingen diensten.
Echt een hele grote fout. Ben benieuwd waarom ze hier niet van op de hoogte waren. Hoe dat kan.
Hoe weet je dat ze er niet van op de hoogte waren?

Blijft allemaal speculeren natuurlijk maar deze vraag zal wel veel gesteld gaan worden aankomende tijd. Ik ben benieuwd wat er naar buiten komt.

Einde discussie dus. Nog niet genoeg doden gehad in europa in naam van Allah?
Ken er geen één van. En overal is wel eens wat.
Je kunt er heel verongelukt over doen, maar die aanslagen/rellen hebben weinig tot niets met het hier besproken onderwerp te maken.

Ken er geen één van. En overal is wel eens wat.
Je kunt er heel verongelukt over doen, maar die aanslagen hebben weinig tot niets met het hier besproken onderwerp te maken.
Vanwaar dan de aanslagen op synagogen in Frankrijk?

Wat bedoelde je met voetbalrellen?

Godsdienstige ideologien zijn vergif in onze maatschappij.
Klopt en dat er nu meer moslimhaat dan jodenhaat is heeft enerzijds te maken dat jodenhaat nogal gevoelig ligt sinds het begin van de vorige eeuw en anderzijds omdat er maar 14 miljoen joden zijn t.o.v. 1,8 miljard moslims. In mijn ogen zijn de fundamentalisten/orthodoxen van beiden zijden even achterlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven