apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Je hebt gelijk. Als ik terugkom van vakantie zal ik voor waarheidsvinding een paar dagen de fabeltjeskrant bestuderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk. Als ik terugkom van vakantie zal ik voor waarheidsvinding een paar dagen de fabeltjeskrant bestuderen.
Als iemand mijn moeder op de markt zo'n duw geeft ...
Nou deze regio's in ieder geval niet...Noem mij 1 regio waar islam alom tegenwoordig is waar er geen problemen zijn. De brave moslim om de hoek met de kruidenierszaak is idd het probleem niet. De ideologie die achter dat geloof zit wel. Achter quasi elke religie trouwens.

Gebeurd al op grote schaal in Nederland door een bepaalde jeugd die zich nogal verbonden voelt met het Palestijnse volk.Als iemand mijn moeder op de markt zo'n duw geeft ...
En die trut loopt in een uniform en vertegenwoordigd een beschaafd westers land?
Hou toch op.
Oh joh moet ik mijn vakantie indelen op een manier die jouw goedkeuring verdient?Je bent nog op vakantie en neemt de tijd om dit topic te openen en constant te reageren? Wow..gezellig joh![]()
Oh joh moet ik mijn vakantie indelen op een manier die jouw goedkeuring verdient?
Heb je weer klappen gehad dat je zoveel onzin uitslaat? Misschien eens naar de dokter gaan. Ik vermoed hersenletsel.

Onee, jouw mening is zo ontzettend belangrijk voor me.
Ze blazen hier dan toch al geen weerloze burgers op.
Dat je de gruwel die de islam overal veroorzaakt nog maar probeert goed te praten is degoutant.
En Joden niet?Ik praat niets goed, maar steun de Palestijnen in deze.
Ik ben niet voor aanslagen.
Wat mij betreft blijft iedereeen in het land waar hij/zij hoort.
Ik heb geen belang bij Arabieren hier.
Daarom is het beter dat de Palestijnen daar mogen wonen, in vrede en met gelijke kansen.
Ja en met israel binnen te vallen gaan ze idd in vrede kunnen leven ja.Ik praat niets goed, maar steun de Palestijnen in deze.
Ik ben niet voor aanslagen.
Wat mij betreft blijft iedereeen in het land waar hij/zij hoort.
Ik heb geen belang bij Arabieren hier.
Daarom is het beter dat de Palestijnen daar mogen wonen, in vrede en met gelijke kansen.
Ik stel voor dat we dat gewoon vanaf nu doen.Ik houd het dan slechts bij updates omtrend dit onderwerp ipv ellenlange kansloze discussies.
Het is een actueel onderwerp en dit gaat nergens meer over zo.
Die mogen daar ook blijven. Mits ze een beetje normaal met hun buren omgaan.En Joden niet?
Volgens mij woonden daar joden voordat er moslims woonden, aangezien de islam toen nog niet eens bestond.
En daarvoor waren het weer anderen. Enz enz
Wat staat ons dan te wachten?Blijft lastig. Dat hele gebied is altijd een conflictzone geweest en zal dat altijd blijven zolang er meerdere religies zitten.
Mooi voorbeeld wat ons te wachten staat trouwens.
Dat laatste is idd onacceptabel.Die mogen daar ook blijven. Mits ze een beetje normaal met hun buren omgaan.
Maar die joden pakken steeds meer land. En dat is onacceptabel.
Dit zal lastig worden. Het conflict gaat wel degelijk over geloof, moskee en synagoge en van wie de heilige plaatsen zijn. En wie bepaalt waar de grenzen liggen.Ik stel voor dat we dat gewoon vanaf nu doen.
De comments van wie verder gaat met deze zinloze discussie (want jullie gaan het toch nooit eens worden) worden gewoon verwijderd.