XXL Nutrition

Oorlog - Hamas valt Israël binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar zullen we hier geen paginalange wel/niet echte/niet-echte islamdiscussie van maken?

Als iemand mijn moeder op de markt zo'n duw geeft ...

En die trut loopt in een uniform en vertegenwoordigd een beschaafd westers land?
Hou toch op.
Gebeurd al op grote schaal in Nederland door een bepaalde jeugd die zich nogal verbonden voelt met het Palestijnse volk.

Je bent nog op vakantie en neemt de tijd om dit topic te openen en constant te reageren? Wow..gezellig joh :roflol:
Oh joh moet ik mijn vakantie indelen op een manier die jouw goedkeuring verdient?

Heb je weer klappen gehad dat je zoveel onzin uitslaat? Misschien eens naar de dokter gaan. Ik vermoed hersenletsel.

Oh joh moet ik mijn vakantie indelen op een manier die jouw goedkeuring verdient?

Heb je weer klappen gehad dat je zoveel onzin uitslaat? Misschien eens naar de dokter gaan. Ik vermoed hersenletsel.

Nee hoor, je mag doen wat je wilt op je vakantie. Ik heb zo mijn mening erover, hoef je niks mee te doen hoor.

Verder ben je gewoon een zielig mannetje :)

Dit topic gaat ontsporen zo. @wovano @Kathlinoo @Sanca Saxon kunnen jullie @Hell93 uit dit topic bannen? Ik houd het dan slechts bij updates omtrend dit onderwerp ipv ellenlange kansloze discussies.

En als t kan schoon meteen de onzin van afgelopen pagina op.

Het is een actueel onderwerp en dit gaat nergens meer over zo.

Ze blazen hier dan toch al geen weerloze burgers op.
Dat je de gruwel die de islam overal veroorzaakt nog maar probeert goed te praten is degoutant.

Ik praat niets goed, maar steun de Palestijnen in deze.
Ik ben niet voor aanslagen.
Wat mij betreft blijft iedereeen in het land waar hij/zij hoort.
Ik heb geen belang bij Arabieren hier.
Daarom is het beter dat de Palestijnen daar mogen wonen, in vrede en met gelijke kansen.

Daarom is het beter dat de Palestijnen daar mogen wonen, in vrede en met gelijke kansen.
En Joden niet?

Volgens mij woonden daar joden voordat er moslims woonden, aangezien de islam toen nog niet eens bestond.

En daarvoor waren het weer anderen. Enz enz

Blijft lastig. Dat hele gebied is altijd een conflictzone geweest en zal dat altijd blijven zolang er meerdere religies zitten.

Mooi voorbeeld wat ons te wachten staat trouwens.

Ja en met israel binnen te vallen gaan ze idd in vrede kunnen leven ja.
Afin, k heb mijn mening gezegd.
Godsdienstige ideologien zijn vergif in onze maatschappij.
Hopelijk vallen er niet te veel onschuldige slachtoffers. Al ziet het er niet goed uit.

Ik houd het dan slechts bij updates omtrend dit onderwerp ipv ellenlange kansloze discussies.

Het is een actueel onderwerp en dit gaat nergens meer over zo.
Ik stel voor dat we dat gewoon vanaf nu doen.
De comments van wie verder gaat met deze zinloze discussie (want jullie gaan het toch nooit eens worden) worden gewoon verwijderd.

En Joden niet?

Volgens mij woonden daar joden voordat er moslims woonden, aangezien de islam toen nog niet eens bestond.

En daarvoor waren het weer anderen. Enz enz
Die mogen daar ook blijven. Mits ze een beetje normaal met hun buren omgaan.

Maar die joden pakken steeds meer land. En dat is onacceptabel.

Steun aan Oekraine van Amerika gaat komen te vervallen. Die gaan focusen op lil Amerika. In tegenstelling tot Oekraine heeft Israel wel het nieuwste van het nieuwste arsenaal met een made in USA stempel er op.
Israel zal hard toeslaan. Maar wat een organistatie vanuit de Palestijnen. Niemand die er ook maar iets van af wist aan de zeide van Israel.

Ik stel voor dat we dat gewoon vanaf nu doen.
De comments van wie verder gaat met deze zinloze discussie (want jullie gaan het toch nooit eens worden) worden gewoon verwijderd.
Dit zal lastig worden. Het conflict gaat wel degelijk over geloof, moskee en synagoge en van wie de heilige plaatsen zijn. En wie bepaalt waar de grenzen liggen.

Lijkt me beter dit topic niet te modereren, want het is al een wespennest. Laat het maar vrij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven