XXL Nutrition

Iran vraagt Nederland film Wilders te verbieden

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
TEHERAN - De Iraanse regering heeft minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) gevraagd de koranfilm van Geert Wilders en beledigingen van de koran te verbieden. Dat heeft het Iraanse persbureau IRNA vrijdag bericht.

,,U kan het proces van deze satanische en samenzweerderige beweging stoppen op basis van het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens'', aldus de Iraanse minister van Justitie, Gholam-Hossein Elham in een brief. De Iraniër noemde de Nederlandse parlementariër niet bij naam.

Iran die praat over rechten van een mens :roflol:

ik denk dat iran zich zelf beter bezig kan houden met verdragen over de rechten van de mens.

Misshcien kunnen ze er is een paar lezen en maybe zelfs 1 of 2 uitvoeren.

Je bent goed bezig arnold

Sinds wanneer moet Iran zich houden aan het europees verdrag ?

Gooi toch een ****ing bom op dat land, wat voor goeds komt daar nou vandaan? Alleen maar gezeik.

**** iran

haha omg !!

:coffeepc:Iran vraagt Nederland film Wilders te verbieden

Sinds wanneer moet Iran iets over Nederland zeggen, ik heb schijt aan wilders, maar Iran moet zich hier niet mee bemoeien.

Sinds wanneer moeien landen eens niet met elkaar ?:D
Iran mag gerust zeggen wat ze ervan vinden. En nederland mag dan gerust reageren met een welgemeende '**** you'.

Dat het Koninklijk Huis, De Tweede Kamer en de Zionisten een boeing startklaar hebben staan geeft een fijn gevoel voor hen.

Maar wie betaald mijn evacuatie als er hier kankerverwekkend nucleair materiaal ronddwarreld?

Nuke them!

haha ja wat een heisa weer

het antwoord op de topicopening is NEE .

Dit soort topics horen in een andere sectie (politiek en religie.. nou ja.. eigenlijk in het gare hanehok maargoed die bestaat volgens mij niet meer).. is dat zo moeilijk?

En er moet een bron bij, dat vergeet Arnoldfan ook nog wel eens.

**** iran!

worship wilders!

Valt me nog mee dat ze nergens mee dreigen.

Terug
Naar boven