XXL Nutrition

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind jou ook heel leuk. Je bent een soort Carlo en Irene, alleen dan in elkaar. Vet grappig. En dan ook nog met een beetje Jochem van Gelder en Hans Kraay Junior en eigenlijk de hele TROS erbij.

Check up gehad vandaag, alles gaat volgens planning en klein beetje poseren geoefend.

23izbc9.jpg

zieke lat hang

Nice! :thumb:

Very nice :thumbs:

Mooi op schema zo.

Volhouden P

Hoe bevalt het bij Oma tov je vorige begeleiding?

Hoe bevalt het bij Oma tov je vorige begeleiding?

Echt super, ze weet waar ze het over heeft en gezondheid staat op nummer 1 bij haar. Ook geen honger dieetje en toch vet verliezen. En tja we zien elkaar inmiddels echt als fwmilie, kom ook geregeld bij haar thuis voor een glaasje water haha

Dacht ik al en ik ben er bijna zeker van dat je er financieel (kosten prep enz.) ook op vooruit bent gegaan nu.

En Oma weet waar ze mee bezig is. Sommige moeten haar niet en andere dan weer wel. Ik like haar wel omdat ze gewoon zegt wat ze denkt :D

Dacht ik al en ik ben er bijna zeker van dat je er financieel (kosten prep enz.) ook op vooruit bent gegaan nu.

En Oma weet waar ze mee bezig is. Sommige moeten haar niet en andere dan weer wel. Ik like haar wel omdat ze gewoon zegt wat ze denkt :D

Je mag gerust weten dat ik gratis word begeleid door haar op het moment. Ik help haar weer op mijn manier met andere xaken.

Haha ze neemt geen blad voor de mond nee ook niet tegen de bond haha

Dat hebben jullie netjes geregeld dan :)

Zijn jullie aanwezig op de Atlas cup op 16 oktober? Daar ben ik zeker met een maatje van me die mee doet.

Wie was je vorige coach?

Terug
Naar boven