AndroidHealthClinic

Irritatie na injecteren

Ronnie101

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen heb even een dringende vraag,
Zit nu in week 4 van me kuur gister prik 4 gezet.
Nou heb ik voor het eerst irritatie in de bil, het enige wat anders was was wc papier ontsmetten ipv watjes.
Zou dat de oorzaak kunnen zijn? Zat geen bloed in was goed ontsmet en ging net als anders maar heb toch een jeukerig gevoel. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? En wat je er tegen kunt doen?
Thx

In be4 shitstorm kuren @ 60KG & 1.83 :roflol:

OT: Jeuk aan je aarsch?

Haha ik ben ook in.

Maar lees de injectiepijn sticky even, of omschrijf je pijn gevoel

ik denk dat die stats niet kloppen.

whut??? ontsmetten met wc papier?

• Topic Starter Topic Starter
heb de stats bijgewerkt die heb ik te snel ingevuld,
is geen pijn maar meer een gevoel van een wondje dat begint te genezen zo'n soort jeuk is wel minder aan het worden overigens

dit betekent dat je langzaam aan het ontbinden bent.

ik heb het ook regelmatig

Een beetje jeuk kan geen kwaad man, alleen als het serieus pijn gaat doen, warm, dik, en rood wordt moet je je zorgen gaan maken.

Bedankt! Wat houdt ontbinden precies in?

ik ben tegenwoordig ook niet meer naturel, ik gebruik nu whey shakes en als ik mezelf soms ruik denk ik helaas ook in staat van ontbinding te zijn!

funny guys

jezus wat onzin posten jullie hier Hoe spam ik een topic vol met onzin.

wat injecteer je ?
hoeveel ml injecteer je ?
en wissel je wel is af met injectie spot?

een maatje van mij heeft ook wel eens deze vergelijkbare symptomen gehad met wat rooier uitslag op zijn bil, dit was nadien geen ontsteking maar meer een allergische reactie wat pas optrad na 3 weken.

Bedankt voor je serieuze post;)

1 ml 250 mg/ml testostoron enanthaat ja ik wissel af dan linkerbil dan rechterbil ja het is nu wel minder maar het komt overeen met iets allergisch ja! heb overigens geen uitslag alleen prikt het

het feit dat nu al iets afneemt duidt in ieder geval niet op blijvende schade kijk even aan wat het bij de volgende injectie doet krijg je weer de zelfde symptomen kan het een allergische reactie zijn van de gear.

zo lang het niet

rood
warm
en je functie beperkt
gezwollen voelt

is er geen ontstekings reactie aanwezig

dat doet het iig niet;) zal er op letten de volgende inject, bedankt voor je info:)

@Den_bb heb er vandaag weer wat van gemerkt maak me geen zorgen maar het is iets warmer en het jeukt een beetje. Lijkt idd op iets allergisch ging het bij jou maatje ook langzaam weg of heeft die iets gedaan? Gr

Terug
Naar boven