MuscleMeat

Is deze webshop betrouwbaar?

Ano_1992_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Hallo!

Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met dingen online kopen, voor de eerste keer vind ik het ook een beetje ongewoon. En dan direct voor 150 euro.

Is dit een betrouwbare shop?
[Link niet meer beschikbaar]
Misschien zien zij die vaak online kopen of het goed is of niet? Je hoort zoveel verhalen van mensen die zaken bestellen en in het zak gezet worden.

merci ;)

Ziet er betrouwbaar uit. Betaal zeker met paypal! Als er iets misloopt dan kan je je geld nog terugeisen...

Niets meer via internet kopen na mijn topic.:roflol:

Ziet er legit uit vind ik.

Hallo!

Ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met dingen online kopen, voor de eerste keer vind ik het ook een beetje ongewoon. En dan direct voor 150 euro.

Is dit een betrouwbare shop?
[Link niet meer beschikbaar]
Misschien zien zij die vaak online kopen of het goed is of niet? Je hoort zoveel verhalen van mensen die zaken bestellen en in het zak gezet worden.

merci ;)

Ga je toch voor een andere AKG, of bedoelde je niet specifiek dat artikel?

• Topic Starter Topic Starter
Ga je toch voor een andere AKG, of bedoelde je niet specifiek dat artikel?

Eigenlijk wel, ik dacht dat deze goed genoeg was. :p Blijkbaar is de 240 een zeer bekend model, en de 240 II is de verbeterde versie ervan. Is het een goeie keuze of niet?

Eigenlijk wel, ik dacht dat deze goed genoeg was. :p Blijkbaar is de 240 een zeer bekend model, en de 240 II is de verbeterde versie ervan. Is het een goeie keuze of niet?

Nooit gehoord, geen idee dus. Het beste kun je er natuurlijk een paar testen.

Terug
Naar boven