XXL Nutrition

IS dit een geintje??!?!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Sorry hoor het is laat, ben net terug van m'n werk, kapót en moe en zie dit....dit moet een geintje zijn oh please tell me it aint serious!

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me eerder een verkapte propagandadocumentaire die met de goedkeuring vh Pentagon is uitgebracht...

Heb nu geen geluid at the moment, maar het ziet er wel mega stoer uit. Zie je precies wat er afspeeld etc.

tja, er zijn te weinig aanmeldingen voor bepaalde delen van het leger. Dus dan maar een reclamefilmpje uitbrengen...

KOM BIJ HET LEGER!
- veel feesten!
- stoere spullen!
- real life Halo spelen!

:rolleyes:

Join the army!

Travel around,

see many places,

meet interesting people,

AND KILL THEM!!!

waarom zijn die pipo's daar nu nog ?
great voor die irakezen, vd ene bezetter naar de andere :(

"surprisingly amusing "

Ach ja waarom niet, net als je denkt alles gezien te hebben van die cowboys...:suicide:

• Topic Starter Topic Starter
SAniejj mag wel 2 keer nadenken en goed luisteren wat er wordt gezegd.

Life in Iraq wordt belicht als een schoolfeestje voor boyscouts. Walgelijk om over de rug en de ellende van anderen je leger zó neer te zetten.
Als de Russen dit filmpje over Afghanistan zouden maken dan zouden we er schande van spreken.

DBC01 zei:

Life in Iraq wordt belicht als een schoolfeestje voor boyscouts. Walgelijk om over de rug en de ellende van anderen je leger zó neer te zetten.
Als de Russen dit filmpje over Afghanistan zouden maken dan zouden we er schande van spreken.
Ze zeggen er niet bij dat van de "verse" lichtingen ruim 35% niet meer naar huis gaat (althans wel naar huis,maar in een body bag!!)

ach lang leve de propaganda

Ameika is eigenlijk net zo seniel als alle andere terroristen.
Misschien wel de grootste van allemaal alleen dan met goedkeuring van de Eu en de ""publieke"" opinie tenminste voorzover dat nog publiek is te noemen.

Het word tijd dat de EU de geldkraan dichtdraait naar de VS en de VN de boel overneemt daar in Irak voorzover dat nog niet gebeurt is.

De VS leeft op de pof van alles en iedereen en de grootste schuldige hieraan is de EU die niet durft op te treden tegen de ontzettende arrogantie van de US.

DBC01 zei:

Ik had geen geluid, ik kon het dus ook niet horen :o

Dit is natuurlijk wel een stukkie propaganda, maar geen enkele regering laat de gruwelijkheden van een conflict aan het volk zien.

God's cholera, begin onderaan angstig te worden van deze wereld.

"I'm nineteen years old and I can say I have fought in this war"

"The troops are making remarkable progress"

Hoe durf je het zo te formuleren.

Terug
Naar boven