AndroidHealthClinic

Is dit een goed voedingsschema?

nina0032

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
40kg
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik ben 13 jaar (ja, ik weet het, jong..) Ik ben al een tijdje bezig met gezond eten. Mijn broer doet nu al een tijdje fitness met gewichten etc. Dat leek mij ook interessant. Ik ben vandaag begonnen en heb een voedingsschema samengesteld. Ik wil graag horen wat beter kan, of juist niet. Mijn vraag is, is dit een goed voedingsschema om spieren op te bouwen en een beetje aan te komen?(gewicht kon niet lager, weeg eigenlijk 39):rolleyes:

O: 60g havervlokken met 250ml amandelmelk, een banaan, 10gr amandelen, 10gr pompoenpitten en 10 gr lijnzaad

T: appel

M: 180g kikkererwten(geweekt) 50g volk. couscous(droog), stukjes wortel, ui, paprika, tomaat en komkommer

T: 2 volk. boterhamman met 15g pindakaas en 15g hummus en een kom zelfgemaakte soep, kan groente, linzen, tomaten of kikkererwtensoep zijn.

A: meestal 150g kip, 300g aardappelen en 200g groente

T: 50g notenmix (rauw)

Bedankt! :)

Laatst bewerkt:
Not sure if serious...

Langzaamaan steeds meer beginnen te eten.

Zou ook elke maaltijd iets van eiwitten eten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben heel erg serieus..;) Bedankt!

Ik denk ook dat je langzaamaan wat meer moet gaan eten om echt wat gespierder te worden.
Je zit ook wat laag in eiwitten, begin bijvoorbeeld eens door 's avonds als laatste maaltijd een bak Franse magere kwark te nemen (eventueel met die noten er door).

Welkom op een bodybuildforum!! 13 jaar, flinke ambities!

crop_2512528.png

Terug
Naar boven