AndroidHealthClinic

Is dit een goede pc?

He Bah Packard Bell. Heb ik er ook een van thuis staan is niet echt mijn favoriet.

Kwa kaart zou ik als ik jou was sowieso een Geforce 7900GT of hoger nemen. Kwa prijs ga je altijd wel omhoog, maar 't is het zeker waard.

Ik heb vorige maand een samengestelde PC gekocht en ik zat te twijfelen welke kaart ik zou nemen. Ik zat al wat over m'n budget, maar achteraf ben ik zeer tevreden dat ik wat meer geld heb neergeteld voor een beter kaart.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan je die al besteld hebben:scratch: Hij komt nog lang niet uit...? Half jaar ofzo toch pas?

Of loop ik alweer erg achter? Ze hadden de release date opgeschoven naar "the spring"?

hij komt uit over een 2 -3 tal maanden,en 2 weken op voorhand krijg ik een bericht wanneer ik er precies mag omkomen er komen er de eerst dag maar een 20 tal binnen in die winkel,ik zal dus vlug moeten zijn want ik ben niet de enige die hem al heeft besteld...

trouwens pk,bedoel jij dat je de pc van
rebel X van 1285 euro in elkaar kan steken voor 6 a 700 euro??

hij komt uit over een 2 -3 tal maanden,en 2 weken op voorhand krijg ik een bericht wanneer ik er precies mag omkomen er komen er de eerst dag maar een 20 tal binnen in die winkel,ik zal dus vlug moeten zijn want ik ben niet de enige die hem al heeft besteld...

rebel X van 1285 euro in elkaar kan steken voor 6 a 700 euro??[/
QUOTE]

Betwijfel het maar moest het zo zijn, wil ik er ook wel een ;)

• Topic Starter Topic Starter

rebel X van 1285 euro in elkaar kan steken voor 6 a 700 euro??[/
QUOTE]

Betwijfel het maar moest het zo zijn, wil ik er ook wel een ;)

IDD!!!!

Terug
Naar boven