AndroidHealthClinic

is dit een redelijk schema

skitzo1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hoi ik ga sinds enkele maanden 3 keer per week naar de sportschool met plezier, ik ben niet van plan een bodybuilder te worden maar ben me bewust dat zonder benzine je niet kunt rijden dus ik wel goed moet eten. Nu eet ik dit en wou jullie mening of dit goed/slecht is en wat ik zou moeten veranderen.

8:30 - 4 bruine boterhammen met kipfilet en een banaan 2 glazen melk
10:15 - magere kwark 250ml
12:30- 4 bruine boterhammen met blikje tonijn 2/3 glazen melk
15:00 - magere kwark 250ml
17:15 - avondmaaltijd pasta/rijst/aardappels,groente,vlees
21:00 vaak of nog wat over is van de avondmaaltijd of een schaal noodles met een eitje ertussen en een paar glazen melk in de loop van de avond misschien nog een bak chips maar daar zit niet egt regelmaat in.

ik hoor wel wat van jullie,

groet,

wesley

je kan beter zorgen dat je in elke maaltijd eiwitten en koolhydraten en vet hebt.

Van chips/noodles/andere junk ga je niet sterker worden.

• Topic Starter Topic Starter
Van chips/noodles/andere junk ga je niet sterker worden.

hoi snelle reacties , ik schreef het ook niet op omdat ik ervan uitging dat ik er sterker van werd maar ik eet dat wel en ik dacht ik schrijf het gewoon op , maar als ik op deze manier eet , eet ik dan egt te weinig eet ik te slecht het is tog niet zo dat je nooit een schaaltje noodles of chips kan nemen?

hoi snelle reacties , ik schreef het ook niet op omdat ik ervan uitging dat ik er sterker van werd maar ik eet dat wel en ik dacht ik schrijf het gewoon op , maar als ik op deze manier eet , eet ik dan egt te weinig eet ik te slecht het is tog niet zo dat je nooit een schaaltje noodles of chips kan nemen?
Ikzelf drink nooit alcohol (spierafbraak + uitstel van herstel met 48 uur) en eet nooit chips/frieten/pizza/kebab/andere junk. Het is altijd beter van geen junkfood te eten maar ik ben zó perfectionistisch dat ik geen enkel junkfood toesta. Ik mis het eigenlijk ook niet. Alcohol moet je zéker en vast schrappen!! Als tussendoor is er keuze tussen tonijn/makreel/kip met (zilvervlies)rijst en groenten/zalm/weiting/koolvis/kabeljauw/... Na de training chocomelk (geen glas maar een halve liter) of dextrose (= druivensuiker). 's Morgens fruit voor je glucose-peil weer in orde te zetten of je lichaam vult dat peil met eiwitten en dat wil je niet voorhebben :P 's Avonds boterhammen met goed dik beleg en 's middags wat de pot schaft. 1 uur voor het slapengaan nog een halve kg kwark naar binnen werken (trage eiwitten) die je extra kan vertragen door noten: 's nachts moeten je spieren immers ook eiwitten hebben!

• Topic Starter Topic Starter
hoi bedankt nou het alcohol zit wel goed want ik drink nooit. Dus smorges fruit is goed en de rijst zal ik ook meenemen bedankt wat mij bedreft kan dit topic gesloten worden,

groet,

wesley

Als je boven je onderhoud (200 - 500 kcal of meer erboven) gaat eten, krijg je pas massa bij (vergezeld met vet). Zie dat je aankomt!

Terug
Naar boven