- Waardering
- 3.617
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik herstel al enkele jaren van een burnout.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik herstel al enkele jaren van een burnout.
Had magere melk in mijn schema gezet omdat daar in verhouding meer eiwit inzit dan in halfvolle-volle had ik gelezen. Lust niet supergraag melk en wil ook al meer water gaan drinken, vandaar...Je zit op 2 gr per kg aan eiwit. Dat is voldoende. Ik zou alleen niet zo bezuinigen op vetten. Je hebt ze nodig. Neem gewoon halfvolle melk.
Dit is precies de gedachtegang van mensen die doelen maar niet halen.
Je moet toch een keer beginnen?Dit is precies de gedachtegang van mensen die doelen maar niet halen.

Tijd dat je verhuist naar een pro anorexia forumIk ben vooral lange afstandsloper, hoe minder gewicht hoe beter.

Herken die mindset wel.Ik ben vooral lange afstandsloper, hoe minder gewicht hoe beter.
Dat verschil is zo minimaal. fl**ker die melk dan liever eruit en eet een (paar) eitje meer, of wat extra vlees/kip/...Had magere melk in mijn schema gezet omdat daar in verhouding meer eiwit inzit dan in halfvolle-volle had ik gelezen. Lust niet supergraag melk en wil ook al meer water gaan drinken, vandaar...

Bij @Oom Oli denk ik eerder aan een ander werkwoord dat hierop rijmt.De intrinsieke betekenis van het woord Dwalen is hier denk ik de oplossing voor het raadsel![]()

De meeste serieuze kracht- en duursporters zijn best wel met hun voeding bezig. Vandaar mijn verbazing.Altijd veel aan sport gedaan maar me nooit echt met voeding bezig gehouden.
Duursporters niet zo hoor. Meer met hydratatie.De meeste serieuze kracht- en duursporters zijn best wel met hun voeding bezig. Vandaar mijn verbazing.
De meest serieuze....De meeste serieuze kracht- en duursporters zijn best wel met hun voeding bezig. Vandaar mijn verbazing.
Altijd veel aan sport gedaan maar me nooit echt met voeding bezig gehouden. Maar ik kom de laatste 3 jaar niet meer op het gewicht dat ik wens..
Ik hoop echt dat dit een slechte troll is.
Ik heb goed gepresteerd op gebied van lange afstandsloop. Hoef niks meer te bewijzen. Maar na 50 lijkt het belangrijker te worden..Je gooit ook geen diesel in de tank van een benzine motor. Het werkt niet, presteert niets en gaat eerder kapot.
Nee, jij begrijpt het nu pas.Ik heb goed gepresteerd op gebied van lange afstandsloop. Hoef niks meer te bewijzen. Maar na 50 lijkt het belangrijker te worden..
Het effect van 'slecht' eten wordt natuurlijk wel groter naarmate je het langer doet. Als je rookt zul je daar de eerste jaren ook nog weinig van merken (beetje extreem voorbeeld maar wel hetzelfde principe).Ik heb goed gepresteerd op gebied van lange afstandsloop. Hoef niks meer te bewijzen. Maar na 50 lijkt het belangrijker te worden..
Nog 3 dagen frituur eten zal ook niet het verschil meer maken, denk je wel? Laat m lekker maandag beginnen.Ik hoop echt dat dit een slechte troll is.
Zo niet, wat is dit allemaal voor beta gelul man. Get your fucking act together. 'Ik begin maandag'. Wat. Begin vandaag, begin nu. Stop vandaag met frituur en snoep eten, en trek in plaats daarvan een bakje kwark open en bak een biefstukje. 'Nooit met voeding bezig gehouden.' Je eet toch om te kunnen leven en functioneren? Je klikt toch wat aan op je supermarkt app? Iedereen houdt zich met voeding bezig, jij kiest ervoor om rotzooi te eten.
Gewoon een beetje normaal eten is echt het simpelste onderdeel van een sportief leven. Is allemaal boerenverstand.
Prima, zelf weten. Maar zo op t oog is onderdeel van een mindset, van uitstelgedrag. 'Ik heb een burnout', 'anderen doen het ook niet', 'ik begin morgen wel', etcNog 3 dagen frituur eten zal ook niet het verschil meer maken, denk je wel? Laat m lekker maandag beginnen.