XXL Nutrition

Is dit haalbaar ? (Naturel) Valenzuelatech

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Ik kwam dit net tegen en dit is dus zo wat m'n doel en ik vroeg me af of dit wel naturel haalbaar is ? (ik wist niet juist waar dit te plaatsen dus dan maar hier)

Hij claimed in ieder geval naturel te zijn.

begonnen met trainen in 2004
leeftijd: 21
gewicht: 92 kg
Lengte:178cm
armen:47cm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=t8X61ruDYD0

Hier z'n progressie

Jan 15, 2005
130 lbs

Aug 15, 2005
145 lbs

Mar 2, 2006
160 lbs

Aug 28, 2008
195 lbs

Jul 10, 2009
203 lbs

Hij zal wel niet naturel zijn, maar dit is eventueel wel naturel haalbaar (afhankelijk van randfactoren zoals: tijd, geld, geen blessures, genetische aanleg etc.)

Hell no dat die kerel naturel is :roflol:

is mss wel naturel haalbaar, maar denk dat het zonder roids heel moeilijk wordt om het zo snel voor elkaar te krijgen

Zo'n fysiek is wel haalbaar, maar hij is in ieder geval geen natural.

33 kilo over 4 jaar is 8.25 kilo per jaar, kan ?

Je ziet bij die gozer ook gelijk dat hij aanleg heeft. Zonder uitstekende genen kun je zoiets moeilijk bereiken, los van het feit of hij wel of niet naturel is. Lijkt me prima mogelijk zoiets naturel, natuurlijk maar voor 10% vd mensen die serieus trainen.

Het fysiek is natural haalbaar (of hij naturel is doet er niet toe maar ik veronderstel van niet) als je consistent alles jarenlang goed doet, maar hij heeft het vet van een varken en houd een shitload aan vocht vast.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je als natural je kleren echt behoorlijk wijder voelt zitten als je vanaf daar waar hij nu staat terug gaat naar minder dan 20 mm huidplooi vierpuntsmeting.

Volgens mij is zijn fysiek wel naturel haalbaar als alles meezit (aanleg, blessures etc.) en als je alles goed doet gedurende minstens 5 jaar. Hij heeft wel enorme aanleg voor borst, waardoor hij langst voor en opzij al snel erg massief overkomt. Armen en schouders lijken me niet extreem. Benen zijn niet te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Dan is dat goed nieuws :p Ik heb het hele vorig jaar wel verkloot. gewoon hetzelfde gebleven na slap/niet trainen maarja. In de laatste maand terug wat gegained

Je hebt wel gelijk dat ie een vetlaagje erop heeft en vocht maar ik vind dat niet lelijk.

Toevallig zat ik pas te denken wat nou de gemiddelde max is die je kunt halen (clean). Heeft iemand misschien een voorbeeld hiervan, ben wel benieuwd. Natuurlijk geldt het voor iedereen anders etc etc etc. ;)

Niet naturel. Of het naturel haalbaar is? Ik vrees van niet.

Volgens mij is zijn fysiek wel naturel haalbaar als alles meezit (aanleg, blessures etc.) en als je alles goed doet gedurende minstens 5 jaar. Hij heeft wel enorme aanleg voor borst, waardoor hij langst voor en opzij al snel erg massief overkomt. Armen en schouders lijken me niet extreem. Benen zijn niet te zien.

ik denk het ook, mits de goeie genen natuurlijk

ik heb namelijk ook zo iemand in m'n omgeving
als hij een half jaar serieus traint zonder aas, steekt hij mij en de helft van dbb zo voorbij!! :eek:

@TS: ik zit net naar je foto's te kijken, je hebt ook een goeie fysiek hoor!
wat heb jij al gebruikt?

Niet naturel, zonder twijfel!

Niet naturel

hij ziet er goed uit, maar ik ben niet onder de indruk van zijn fysiek.
Ik denk wel dat dit naturel haalbaar is, zeker in 5 jaar met 100% inzet en goeie genen

47 cm armen moet naturel haalbaar zijn, en zo'n fysiek ook bij 100% er voor gaan

Het fysiek is natural haalbaar (of hij naturel is doet er niet toe maar ik veronderstel van niet) als je consistent alles jarenlang goed doet, maar hij heeft het vet van een varken en houd een shitload aan vocht vast.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je als natural je kleren echt behoorlijk wijder voelt zitten als je vanaf daar waar hij nu staat terug gaat naar minder dan 20 mm huidplooi vierpuntsmeting.

je maakt jezelf belachelijk :roflol:

Man...Jay Cutler is toch ook naturel.......toch???
Hij gebruikt toch alleen maar Muscletech producten.

Terug
Naar boven