- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
+1Zo'n fysiek is wel haalbaar, maar hij is in ieder geval geen natural.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Zo'n fysiek is wel haalbaar, maar hij is in ieder geval geen natural.

Hij zal wel niet naturel zijn, maar dit is eventueel wel naturel haalbaar (afhankelijk van randfactoren zoals: tijd, geld, geen blessures, genetische aanleg etc.)
Indeed!je doet er alleen als naturel wel lang over denk ik zo, zo'n 8 jaar?Jammer van zijn borst aanhechting, wel mooi fysiek.
Niet naturel in elk geval, wel naturel haalbaar denk ik.
Hoe doe je dat? Of is het wel mogelijk om .gif te gebruiken?Denk dat de grootte van invloed is (4frames 4.97 KB (5088 bytes)) maar dacht ook dat .gifs niet gebruikt konden worden ?!Waarom heb jij een avatar die beweegt? Zelfs ik als elite mag die niet gebruikenHoe doe je dat? Of is het wel mogelijk om .gif te gebruiken?
ik denk het ook, mits de goeie genen natuurlijk
ik heb namelijk ook zo iemand in m'n omgeving
als hij een half jaar serieus traint zonder aas, steekt hij mij en de helft van dbb zo voorbij!!
@TS: ik zit net naar je foto's te kijken, je hebt ook een goeie fysiek hoor!
wat heb jij al gebruikt?

je denkt altijd van ach volgende maand ga ik er weer tegenaan maar dan is het de maand erop en heb je nog steeds niks gedaan
enoug i tell ya. maar nu ben ik wel goed bezig alleen het eten kan beterWaarom heb jij een avatar die beweegt? Zelfs ik als elite mag die niet gebruikenHoe doe je dat? Of is het wel mogelijk om .gif te gebruiken?
Ik geloof er al lang niet meer in dat zoiets naturel haalbaar is, waarom ziet dan niemand zo eruit? Dit forum is zo ongelooflijk groot en niemand die als naturel ook maar een beetje in de buurt komt, de meeste kuurders halen het niet. Waarom denken jullie toch allemaal dat dit mogelijk is?
Ik heb best goede genen, en een maatje van mij heeft mega goeie genen maar wij komen er zonder spulletjes echt niet zo uit te zien hoor. Daarnaast ken ik nog andere gasten die enkele kilo's aankomen van een potje ZMA(donkere gasten) en ook die zullen iets moeten gebruiken om even groot te worden als deze gast.
Maarjaaa, blijf allmaal maar lekker dromen. De eerste naturel die mij laat schrikken moet nog komen..
Ja hij is wel big in mijn ogen maar als je naar z'n filmpjes kijkt dan valt het nog wel mee om natuel te halen denk ik. Ik denk dat veel mensen ook meteen als ze iemand groot zien niet geloven dat het naturel kan. Ik geloof dat ik dat moet kunnen halen.