Fitness Seller

Is dit haalbaar ? (Naturel) Valenzuelatech

Als ik dit vergelijk met een vriend van mij die ook natural is met zeer goede aanleg kan dit echt wel natural.

Wel met super genen uiteraard.

Hij heeft wel een dikke kop gekregen in ieder geval.

En volgensmij hij heeft hij creatine gebruikt, soort anaboluh eigenlijk dus niet naturel!

:D

Jammer van zijn borst aanhechting, wel mooi fysiek.

Niet naturel in elk geval, wel naturel haalbaar denk ik.

Brute massa aanzetten is geen probleem, die gast staat er imo niet mooi bij. Droog staan met de juiste massa is juist zo moeilijk als naturel.

Waar ik nu train traint een kerel die nu in de 30 is en was vanaf z'n 12 aan het trainen. Heel z'n leven naturel en heeft ook 50cm armen en supernice fysiek vroeger toen hij nog wedstrijden deed. Veel is mogelijk.

Waarom heb jij een avatar die beweegt? Zelfs ik als elite mag die niet gebruiken ??? Hoe doe je dat? Of is het wel mogelijk om .gif te gebruiken?
Denk dat de grootte van invloed is (4frames 4.97 KB (5088 bytes)) maar dacht ook dat .gifs niet gebruikt konden worden ?!

• Topic Starter Topic Starter
ik denk het ook, mits de goeie genen natuurlijk

ik heb namelijk ook zo iemand in m'n omgeving
als hij een half jaar serieus traint zonder aas, steekt hij mij en de helft van dbb zo voorbij!! :eek:

@TS: ik zit net naar je foto's te kijken, je hebt ook een goeie fysiek hoor!
wat heb jij al gebruikt?

Thx, hoe bedoel je gebruikt ? als je dat bedoeld wat ik denk dan nee ik heb nog nooit wat gedaan. Denk dat ik dan wel een stukje groter zou zijn :)

Ik kan echt niet wachten tot ik terug een goed stuk groter ben :) je denkt altijd van ach volgende maand ga ik er weer tegenaan maar dan is het de maand erop en heb je nog steeds niks gedaan :D enoug i tell ya. maar nu ben ik wel goed bezig alleen het eten kan beter

Dit is niet naturel en enkel naturel haalbaar met 200% dedication, goede voeding maar met name monstergenen. Zonder dat laatste kom je er niet (maw ik kom er niet...;))

Ik geloof er al lang niet meer in dat zoiets naturel haalbaar is, waarom ziet dan niemand zo eruit? Dit forum is zo ongelooflijk groot en niemand die als naturel ook maar een beetje in de buurt komt, de meeste kuurders halen het niet. Waarom denken jullie toch allemaal dat dit mogelijk is?

Ik heb best goede genen, en een maatje van mij heeft mega goeie genen maar wij komen er zonder spulletjes echt niet zo uit te zien hoor. Daarnaast ken ik nog andere gasten die enkele kilo's aankomen van een potje ZMA(donkere gasten) en ook die zullen iets moeten gebruiken om even groot te worden als deze gast.

Maarjaaa, blijf allmaal maar lekker dromen. De eerste naturel die mij laat schrikken moet nog komen..

Ik geloof er al lang niet meer in dat zoiets naturel haalbaar is, waarom ziet dan niemand zo eruit? Dit forum is zo ongelooflijk groot en niemand die als naturel ook maar een beetje in de buurt komt, de meeste kuurders halen het niet. Waarom denken jullie toch allemaal dat dit mogelijk is?

Ik heb best goede genen, en een maatje van mij heeft mega goeie genen maar wij komen er zonder spulletjes echt niet zo uit te zien hoor. Daarnaast ken ik nog andere gasten die enkele kilo's aankomen van een potje ZMA(donkere gasten) en ook die zullen iets moeten gebruiken om even groot te worden als deze gast.

Maarjaaa, blijf allmaal maar lekker dromen. De eerste naturel die mij laat schrikken moet nog komen..

pfff... zo groot is hij nou ook weer niet...

• Topic Starter Topic Starter
pfff... zo groot is hij nou ook weer niet...

Ja hij is wel big in mijn ogen maar als je naar z'n filmpjes kijkt dan valt het nog wel mee om natuel te halen denk ik. Ik denk dat veel mensen ook meteen als ze iemand groot zien niet geloven dat het naturel kan. Ik geloof dat ik dat moet kunnen halen.

willem9 zijn avatar beweegt helemaal niet. da's een optische illusie. ze noemen willem9 ook wel "hans klok".

Ja hij is wel big in mijn ogen maar als je naar z'n filmpjes kijkt dan valt het nog wel mee om natuel te halen denk ik. Ik denk dat veel mensen ook meteen als ze iemand groot zien niet geloven dat het naturel kan. Ik geloof dat ik dat moet kunnen halen.

Ik weet zeker van niet:p

Terug
Naar boven