AndroidHealthClinic

Is dit haalbaar ? (Naturel) Valenzuelatech

Hoe groot is dat manneke eigenlijk? 1.50m?

naturel haalbaar, ja, mijn trainingsmaatje is vrijwel gelijk aan hem en ook naturel, goeie chest maar de beentjes zijn matig..

wel een ter***lijer, want ik ben 100x meer dedicated qua eten en dicipline dan hij en hij groeit als een malle met zijn aanleg...

Ja hij is wel big in mijn ogen maar als je naar z'n filmpjes kijkt dan valt het nog wel mee om natuel te halen denk ik. Ik denk dat veel mensen ook meteen als ze iemand groot zien niet geloven dat het naturel kan. Ik geloof dat ik dat moet kunnen halen.

Haha, ik weet zeker dat jij de 43cm armen nog niet haalt met een acceptabel(onder de 11%) bf haalt. Iemand van 171 met 43cm armen op dat bf is gewoon al een beest en kom je zelden tegen. Ik heb er zelf een aantal gezien en die draaide allemaal wedstrijden, deze gast is nog groter dan kale en helemaal toen hij nog naturel was.

Jep, haalbaar. En nope, niet naturel.

naturel haalbaar, ja, mijn trainingsmaatje is vrijwel gelijk aan hem en ook naturel, goeie chest maar de beentjes zijn matig..

wel een ter***lijer, want ik ben 100x meer dedicated qua eten en dicipline dan hij en hij groeit als een malle met zijn aanleg...

Dat vraagt om foto's anders is het alleen maar gelul. Verder denk ik dat je deze gast tekort doet en je je trainingsmaatje ophemelt omdat jou het verschil tussen real en pics niet duidelijk is.

Hij lijkt me niet naturel. Of het naturel haalbaar is...Moeilijk te zeggen. Het wordt al moeilijk lijkt me. Zeker in zo'n korte periode zeg maar/

Is haalbaar, maar ik denk niet dat hij naturel is.

Dat vraagt om foto's anders is het alleen maar gelul. Verder denk ik dat je deze gast tekort doet en je je trainingsmaatje ophemelt omdat jou het verschil tussen real en pics niet duidelijk is.

hahahahahhaha, :roflol:sorry hoor, hahahahaha, maar hij bencht 170kg.. naturel.. lijkt me sterk dat ik over een of ander dun ectotje praat...

Haha, ik weet zeker dat jij de 43cm armen nog niet haalt met een acceptabel(onder de 11%) bf haalt. Iemand van 171 met 43cm armen op dat bf is gewoon al een beest en kom je zelden tegen. Ik heb er zelf een aantal gezien en die draaide allemaal wedstrijden, deze gast is nog groter dan kale en helemaal toen hij nog naturel was.

Groter als KaLe vind ik hem toch niet.

Ik denk dat het niet naturel haalbaar is. En al zeker niet in 5 jaar tijd ???

Misschien in 10/15 jaar mits je een klein mannetje van onder de 1m60 bent met de juiste genen :rolleyes:

hahahahahhaha, :roflol:sorry hoor, hahahahaha, maar hij bencht 170kg.. naturel.. lijkt me sterk dat ik over een of ander dun ectotje praat...

:roflol: :roflol:

Waar blijven de pics....... Mijn tante is trouwens ook getrouwd met iemand die Coleman dik dwarft.......:rolleyes:

Groter als KaLe vind ik hem toch niet.

Jij vind het misschien niet maar hij is helaas 2x zo groot. Gevalletje Pearl noemen ze dat.

Top inschattingsvermogen weer op DBB.

:roflol: :roflol:

Waar blijven de pics....... Mijn tante is trouwens ook getrouwd met iemand die Coleman dik dwarft.......:rolleyes:

Jij vind het misschien niet maar hij is helaas 2x zo groot. Gevalletje Pearl noemen ze dat.

Top inschattingsvermogen weer op DBB.

wat fijn voor je tante:)

Ze geilt er inderdaad op. Maar waar blijven jouw pics van je kontkameraad nou??? Hij is net zo groot als die gast op de pics dus kom maar op......

Ik voorspel btw dat we geen pics gaan krijgen omdat ecto alleen maar een grote bek had......

check die traps tussen 2006 en 2008 :D

echt niet naturel, helemaal niet met de gains over de verschillende foto's
veels te droog en veels te massief (en waarschijnlijk een kabouter)

l

Terug
Naar boven