XXL Nutrition

is dit mogelijk????

barryxana

Cool Novice
Waardering
0
ben sinds vorige week met me tweede kuurtje bezig, heb daarvoor me vet% digitaal laten meten en die kwam uit op 18.5% :( , wat ik zelf vrij veel vond aangezien ik dus echt niet dik ben. heb deze week 400mg deca gezet en 500mg test e, daarbij nog is 30mg dboll ed.

vanmorgen ging ik me ff wegen en bleek iets in gewicht te zijn afgenomen:eek: .. heel vaag want me armen en borst waren iets toe genomen. dus ging ik ff trainen en ging me vet maar s meten en die bleek nu dus op 15% te staan, ben dus in anderhalve week tijd 3.5% ergens verloren.

is dat ding kapot en me weegschaal, is dit nu doordat ik goed train en vet eten vermijt of komt dit ergens anders
door???

groetjes

Zo'n digitaal ding heb je weinig aan want bij 'ons' gaat het om onderhuidsvet. Een puntsmeting met tangetje dus.

Vergeet de invloed van het warme weer niet, je vochtbalans is vrij snel verstoord als je niet genoeg vloeistoffen aanvult terwijl je wel actief bent.. Die digitale meting zegt in ieder geval niks en het gewichtsverlies waarchijnlijk ook niet.

Je gaat er na je training op, dat moet je dus nooit doen. Wanneer ik dat deed, merkte ik ook een enorme verandering in vet%. Je moet het meten wanneer je lichaam in rust is. Want op een of ander manier krijg je sterk afwijkende resultaten te zien. Voor of na de training.

Voor of na me training scheelde 3 procent.Ochtend of avond is ook verschillend.En het warme weer zoals eric r al zei.Digitaal is leuk om te zien of je vetpercentage een beetje zak of stijgt maar precies van uitgaan kan je niet.Gewoon een huidplooimeting laten doen door iemand die het al vaker gedaan heeft.Daar heb je wat aan.

Zie dat je de antwoorden al gehad heb.
Tijdens de kuur nooit in de spiegel kijken,nooit wegen,enzo.
En dan is het moment aangebroken einde kuur en dan denk je shit dat valt tegen,nog maar een kuurtje pakken,hahahaha.

Succes :D

hey bro meet je vet% over een week of 6 of 7 dan zie je de verandering pas en meet hem voor de 2de keer 1 week na het einde van je na kuur,dan het verschil van begin en eind van me kaar aftrekke en dat ben je dan verloren,meet hem niet elke week,daar raakje van in de war,sta ook niet als een gek elke dag op die weegschaal,succes bro dat heel veel mag groeien als ik:D

• Topic Starter Topic Starter
thnx gasten.. laat dat ding wel ff voor wat het is.. lijkt me ook beter ja..

Erwin10 zei:
Zie dat je de antwoorden al gehad heb.
Tijdens de kuur nooit in de spiegel kijken,nooit wegen,enzo.
En dan is het moment aangebroken einde kuur en dan denk je shit dat valt tegen,nog maar een kuurtje pakken,hahahaha.

Succes :D

Juist wel in de spiegel kijken. Dat vind ik belangrijker dan een meting. Zie je er goed uit, is de meting verder niet van belang. Het gaat er om dat je er gewoon goed uit ziet.

Terug
Naar boven