barryxana
Cool Novice
- Waardering
- 0
ben sinds vorige week met me tweede kuurtje bezig, heb daarvoor me vet% digitaal laten meten en die kwam uit op 18.5%
, wat ik zelf vrij veel vond aangezien ik dus echt niet dik ben. heb deze week 400mg deca gezet en 500mg test e, daarbij nog is 30mg dboll ed.
vanmorgen ging ik me ff wegen en bleek iets in gewicht te zijn afgenomen
.. heel vaag want me armen en borst waren iets toe genomen. dus ging ik ff trainen en ging me vet maar s meten en die bleek nu dus op 15% te staan, ben dus in anderhalve week tijd 3.5% ergens verloren.
is dat ding kapot en me weegschaal, is dit nu doordat ik goed train en vet eten vermijt of komt dit ergens anders
door
groetjes
, wat ik zelf vrij veel vond aangezien ik dus echt niet dik ben. heb deze week 400mg deca gezet en 500mg test e, daarbij nog is 30mg dboll ed.vanmorgen ging ik me ff wegen en bleek iets in gewicht te zijn afgenomen
.. heel vaag want me armen en borst waren iets toe genomen. dus ging ik ff trainen en ging me vet maar s meten en die bleek nu dus op 15% te staan, ben dus in anderhalve week tijd 3.5% ergens verloren. is dat ding kapot en me weegschaal, is dit nu doordat ik goed train en vet eten vermijt of komt dit ergens anders
door
groetjes