AndroidHealthClinic

is dit naturel te behalen? doelfoto

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Heej DBB-ers...

Dit is weer typisch zo'n vraag waar ik eigenlijk niet weet waar ie het beste past...

Met zijn allen zitten we op internet rond te browsen en dan kom je foto's tegen van, zo'n fysiek zou nou wel een doel zijn..
Kijk hier eens naar:
[Link niet meer beschikbaar] en dan de bovenste persoon (Filip)

Is dit naturel te behalen? of moet je daar ook al weer voor kuren, ik wil eigenlijk niet aan de AAS.. zodoende, aangezien ik vind dat de organen te veel gevaar lopen.

Alvast bedankt...

Je zal er toch aan moeten geloven "Hiekie".

hangt ervan af wat je gewicht is voor je begint met trainen.
Als ecto zal dit moeilijk te behalen zijn volgens mij.

als je al een redelijke beul van nature bent is dit zeker geen probleem om te behalen

Man-Mountain zei:
als je al een redelijke beul van nature bent is dit zeker geen probleem om te behalen

Yup, mee eens. Misschien niet op de leeftijd van de jongen/man op dat plaatje, maar is imo wel te halen.

Makkelijk imo.
Niet echt onder de indruk.
Al hoewel het altijd gaat om je natuurlijke genen/aanleg.
Heeft btw erg nette onderarmen die gast!

Zie ook nog een fotootje van Pascal:)

Tuurlijk is dat te behalen, maar zoals gezegd zul je zelf al een flinke bouw moeten hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had al een fotootje gemaakt van mij zelf in die positie en die naast deze geplakt.. 1 van mijn trainende kennissen zegt dat deze jongen wel kuurt, en dat volgens hem is te zien aan zijn gezicht... als ik echter zo de verschilfoto bekijk moet het wel te doen zijn

Ja dit is zeker naturel te behalen, maar je moet er wel rekening bij houden dat je hoger zult gaan in vet percentage, in mijn geval ben ik begonnen bij 80kg aan 8% vet en geëindigd op 98kg bij 14% vet.

Greetzzzz.

Pascal staat ook op die page, waar is die gast eigenlijk gebleven?

die zit niet zoveel meer op t board vanwege zn vriendin ofzo

Hij zit nu meer op zijn vriendin

Misschien is t al bekend. maar ik zie saint ook nooit meer
En makkelijk te halen denk ik. Ik ben 183 , 93 kilo en vetpercentage van 14-15 %

Laatst bewerkt:
Ja is te behalen, als je maar vroeg genoeg begint;) Die vent is 31, als jij op je 28ste begint word het krap, maar als je op je 16de bent begonnen is dit natuurlijk een eitje:D

Nee zonder gekheid, in een jaar of 3 moet dit toch wel te doen zijn. En let op, die Filip heeft best een hoog vet%! Zijn rug valt mee, benen niet gezien :D Borst, schouders en biceps waren duidelijk zijn lievelings spiergroepen :D

Hiekie zei:
Heej DBB-ers...

Dit is weer typisch zo'n vraag waar ik eigenlijk niet weet waar ie het beste past...

Met zijn allen zitten we op internet rond te browsen en dan kom je foto's tegen van, zo'n fysiek zou nou wel een doel zijn..
Kijk hier eens naar:
[Link niet meer beschikbaar] en dan de bovenste persoon (Filip)

Is dit naturel te behalen? of moet je daar ook al weer voor kuren, ik wil eigenlijk niet aan de AAS.. zodoende, aangezien ik vind dat de organen te veel gevaar lopen.

Alvast bedankt...

Puur de stats: ik ben 10cm korter, 7 kg zwaarder en ongeveer net zo vet.. natural. Dus antwoord is ja.
Maar volgens mij heeft die kerel geen benen, hij oogt wel zwaarder.

• Topic Starter Topic Starter
M@rsel zei:
Ja is te behalen, als je maar vroeg genoeg begint;) Die vent is 31, als jij op je 28ste begint word het krap, maar als je op je 16de bent begonnen is dit natuurlijk een eitje:D

Nee zonder gekheid, in een jaar of 3 moet dit toch wel te doen zijn. En let op, die Filip heeft best een hoog vet%! Zijn rug valt mee, benen niet gezien :D Borst, schouders en biceps waren duidelijk zijn lievelings spiergroepen :D
Heej Morsel, ik train al een mooi aantal jaartjes hoor, ik ben echt geen beginner meer :)

Hiekie zei:
Heej Morsel, ik train al een mooi aantal jaartjes hoor, ik ben echt geen beginner meer :)

Tja, ik ken je niet en ik heb je nog nooit gezien, maar onder welke somatypering zou jij jezelf rangschikken? Eet je wel genoeg? Eet je de goede dingen? enz enz.

Wat zijn je stats nu dan?

NAAM: Filip
LEEFTIJD: 31j.
LENGTE: 1.80
GEWICHT: 93kg.

dit moet makkelijk te halen zijn naturel.. wtf hij is 31.. hij hoeft hier dus echt niet voor te hebben gekuurd..

Denk eerlijk gezegd wel dat je zeker 3 jaartjes lekker aan een stuk door moet bulken

1.80 met 93kg en dan dat vetpercentage, moet goed te halen zijn zonder "hulpmiddelen

Terug
Naar boven