XXL Nutrition

is dit naturel te behalen? doelfoto

• Topic Starter Topic Starter
Nou... ik heb ff een vergelijkingsfoto gemaakt.. mijn foto (links) is van ongeveer 4 week terug, toen ik net 2 en een halve week een serieus voedingsschema had.

Ben nu rustig door aan het vreten en zit anderhalve week aan de crea nu, oplaadfase vorige week vrijdag afgesloten (Dymatize creatine)

Geef maar eens een mening dan..
Mijn stats:
1 m84
ongeveer 96 kilo denk ik (ik train benen wel elke week zwaar)

Vergelijking2.JPG

Wtf, dus je eet pas sinds 4 weken al goed?
Maar je ziet hier al veeel langer op het board volgens mij

Dat bewijst dus maar weer dat stats helemaal nix zeggen. Ik ben 1.81 en 88kg met 11% bf. En niet om op te scheppen maar ik ben al een heel stuk groter als Hiekie. In de zomer hoop ik ook zeker net zover (of verder) te zijn als die Filip. Op dit moment zou ik iig niet veel verschillen met hem.

het zal wel ploeteren worden.

Maar ik denk dat je dit als endo-meso zeker kan behalen...

Geen rug, alleen een beetje dikte op de armen en schouders..nog niet eens een laag bf ook ??? Easy te halen.

Je doet net alsof hij er niet uitziet? Vind ik dan weer jammer. Denk maar niet dat hij het hele jaar zo hoog in bf zit, ws doet ook hij aan cutten. Sorry maar ik denk dat hij een beter fysiek heeft als jou. (wat niet wegneemt dat je er wel goed uitziet voor een 17jarige:thumbs:)

@adeempje:
hap! :D

Zijn fysiek is niet slecht. Meeste hier zien er niet zo uit.

Maar het is zeker wel te halen!

sorry adema maar ik vind het ook vaak cheap dat je hier vaak zit aftegeven op kerels die een fysiek hebben die stukken beter is dan de jouwe, een beetje respect mag altijd.

Haha, heb ik ergens gezegd dat ik mijn 'doelfysiek' behaald heb?

Waarom zeg je niets tegen andere forumleden die zeggen dat coleman te kleine kuiten heeft, of een te dikke gut? Hij heeft immers ook een beter fysiek dan hen!

Jouw natuurkundeleraar geloofde je niet, want hij had zelf de relativiteitstheorie niet uitgevonden?

Nee, maar Adema weet alles. Hij is heel slim en wijs.
Heeft al meer boeken gelezen over training, voeding en aas als jouw aantal keren bezoek in een sportschool.

Haha j/k Adema.
Kleine wijsneus van me;)

RvR zei:
NAAM: Filip
LEEFTIJD: 31j.
LENGTE: 1.80
GEWICHT: 93kg.

dit moet makkelijk te halen zijn naturel.. wtf hij is 31.. hij hoeft hier dus echt niet voor te hebben gekuurd..

Hmmz..dacht dat hij jonger was, had alleen even snel gekeken.

93kg bij 1.80 is naturel makkelijk mogelijk.

Voor zulke armen moet je wel de aanleg hebben, maar verder ziet het er niet bijzonder uit.

Flip gebruikt iid geval wel;)

mmm gelukkig ben ik maar 172cm. als jullie begrijpen wat ik bedoel:D

Terug
Naar boven