MuscleMeat

is dit naturel te behalen? doelfoto

Gewoon Ontigelijk veel vreten!! dam maa rwat vet, onthoud: vet word later spier.. dat ken je omzetten..!! gewoon hard trainen. en goede voeding en niet te vergeten: MOTIVATIE!! kom je een heel end!!
succes

filip zelf is niet natural maar of het natural mogelijk.. met goede genen zeker. vergis je niet in deze man want ze armen meten 47cm en dat is voor natural toch best behoorlijk.grts

Please wesly begeef je niet buiten het voedingsectie
Ik denk dat je nog erg veel moet lezen

{W}esley. zei:
Gewoon Ontigelijk veel vreten!! dam maa rwat vet, onthoud: vet word later spier.. dat ken je omzetten..!! gewoon hard trainen. en goede voeding en niet te vergeten: MOTIVATIE!! kom je een heel end!!
succes

haha grappig :roflol:

{W}esley. zei:
succes

whahaha.. echt? ben je serieus?
(khoop het niet? :P)

• Topic Starter Topic Starter
IDD is vet niet om te zetten is spieren ... als dat mogelijk was waren we met zijn allen jaloers op RoberH (/Sarcastische mode)

{W}esley. zei:
succes

Deze post heeft mij zeker en vast gemotiveerd er opnieuw tegenaan te gaan, veel dank.

ziet er toch wel goed vol uit, vooral die bovenkant borst. Toch petje af hoor

zeker is dat natural te behalen. Kost wat tijd en moeite, maar zeker niet onmogelijk!

Velen ontbreekt gewoon het geduld, kennis, motivatie en discipline om als natural op 100 kg en 7% bf te eindigen.

Hmm, op het moment weeg ik 94 en ben ik een stuk droger dan die gast en ik ben 1.79, en ben NATUREL, dus kan het, zeker wel, maar ligt aan je aanleg en eigen werkethiek (ik heb er 12jaar over gedaan)

{W}esley. zei:
succes

Goed advies van een ervaren bodybuilder. :rolleyes:

goed lichaam, naturel haalbaar, maar niet voor halfbakken fitnissers.

Zo makkelijk als velen het doen voorkomen is dit echt niet. Naturel kun je best gespierd worden, maar de dikte van de spieren is hetgeen het hier om draait en dat bereik je niet een twee drie.

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel blij dat iedereen nou eens een keer niet direct AnaBoLUh roept ...
Het is dus te doen :) Mooi ... morgen trainen :P

RubenSossa zei:
zeker is dat natural te behalen. Kost wat tijd en moeite, maar zeker niet onmogelijk!

Velen ontbreekt gewoon het geduld, kennis, motivatie en discipline om als natural op 100 kg en 7% bf te eindigen.

Dat is toch wel erg veel VVM, voor laten we zeggen een persoon van 1,85m:cool: Denk je echt dat dat naturel te behalen is? Hoeveel tijd zou jij ervoor uit trekken???

Terug
Naar boven