- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
endo-meso's roelerenmass_builder zei:het zal wel ploeteren worden.
Maar ik denk dat je dit als endo-meso zeker kan behalen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
endo-meso's roelerenmass_builder zei:het zal wel ploeteren worden.
Maar ik denk dat je dit als endo-meso zeker kan behalen...

{W}esley. zei:onthoud: vet word later spier.. dat ken je omzetten..!!
{W}esley. zei:

{W}esley. zei:Gewoon Ontigelijk veel vreten!! dam maa rwat vet, onthoud: vet word later spier.. dat ken je omzetten..!! gewoon hard trainen. en goede voeding en niet te vergeten: MOTIVATIE!! kom je een heel end!!
succes

KaLe zei:

{W}esley. zei:Gewoon Ontigelijk veel vreten!! dam maa rwat vet, onthoud: vet word later spier.. dat ken je omzetten..!! gewoon hard trainen. en goede voeding en niet te vergeten: MOTIVATIE!! kom je een heel end!!
succes
)RobertHosper zei:

succes
succes

RubenSossa zei:zeker is dat natural te behalen. Kost wat tijd en moeite, maar zeker niet onmogelijk!
Velen ontbreekt gewoon het geduld, kennis, motivatie en discipline om als natural op 100 kg en 7% bf te eindigen.
Denk je echt dat dat naturel te behalen is? Hoeveel tijd zou jij ervoor uit trekken
Ik meende dat 3XL 120kg woog bij 12% ofzo dus ja het is mogelijkM@rsel zei:Dat is toch wel erg veel VVM, voor laten we zeggen een persoon van 1,85mDenk je echt dat dat naturel te behalen is? Hoeveel tijd zou jij ervoor uit trekken
![]()
.