klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:
RvR zei:NAAM: Filip jordy
LEEFTIJD: 31j. 19j
LENGTE: 1.80 1.80
GEWICHT: 93kg. 105.5kg. in de bulk
dit moet makkelijk te halen zijn naturel.. wtf hij is 31.. hij hoeft hier dus echt niet voor te hebben gekuurd..
Ben net terug, werd een beetje saai.Mars zei:Ga jij nou maar lekker mensen lastig vallen in een winkelcentrum Homer.
Mars zei:Ga jij nou maar lekker mensen lastig vallen in een winkelcentrum Homer.

Ik heb me 7 jaar lang helemaal de t*ring getraind voor dat lichaam..Homer17 zei:WTFHiekie heb je 7 jaar over dat lichaam gedaan? Dude, wat heb je uitgespookt in die tijd man?
Die doelfoto ziet er zeker wel veel voller uit dan een doorsnee 80kg wegende man... Rugwijdte vind ik dus echt 3 x niks, borst en armen zijn wel goed. Traps trouwens ook wel.
KaLe zei:Puur de stats: ik ben 10cm korter, 7 kg zwaarder en ongeveer net zo vet.. natural. Dus antwoord is ja.
Maar volgens mij heeft die kerel geen benen, hij oogt wel zwaarder.

eduardjanssen zei:Ik lees het alweer, een hoop shredded beasts hier op het forum.
GoedzoHiekie zei:Ik heb me 7 jaar lang helemaal de t*ring getraind voor dat lichaam..
Dat krijg je als je geen ondersteuning en / of begeleiding krijgt..
Sommigen doorzien en zullen wiskunde nooit snappen, dat heb ik dus met voedingsschema's voor BB.. ik deed altijd maar wat .. kwark vreten, regelmatig vreten en een stressvolle baan...
Nu heb ik er wel eindelijk hulp bij en ik heb het idee dat het nu tenminste ook een beetje begint te groeien..
Volhouwe ouwe