Fitness Seller

is dit naturel te behalen? doelfoto

dit is haalbaar hoor. ik heb na een kleine 2 setjes bp al zon pomp in mn bovenlichaam, die schouderborst gordel pompt zich dan zo heerlijk op.

Man-Mountain zei:
Borst gegroeid de laatste tijd dan su?

ja ik doe veel decline en flyes, vooral decline is de shit, omdat schouders buitenspel worde gezet. mr al een paar maanden zit het op een laag pitje ivm school en operatie en luiheid

WTF ??? Hiekie heb je 7 jaar over dat lichaam gedaan? Dude, wat heb je uitgespookt in die tijd man?

Die doelfoto ziet er zeker wel veel voller uit dan een doorsnee 80kg wegende man... Rugwijdte vind ik dus echt 3 x niks, borst en armen zijn wel goed. Traps trouwens ook wel.

Ga jij nou maar lekker mensen lastig vallen in een winkelcentrum Homer.

RvR zei:
NAAM: Filip jordy
LEEFTIJD: 31j. 19j
LENGTE: 1.80 1.80
GEWICHT: 93kg. 105.5kg. in de bulk

dit moet makkelijk te halen zijn naturel.. wtf hij is 31.. hij hoeft hier dus echt niet voor te hebben gekuurd..

ook naturel dus denk dat het wel te doen is.

zeker en vast natural te behalen.

Maar niet zonder slag of stoot natuurlijk.

als je al wat massa hebt zie je er al heel snel zo uit die gast steld niet zo veel voor vind ik

Ik lees het alweer, een hoop shredded beasts hier op het forum.

Makkelijk te halen...

• Topic Starter Topic Starter
Homer17 zei:
WTF ??? Hiekie heb je 7 jaar over dat lichaam gedaan? Dude, wat heb je uitgespookt in die tijd man?

Die doelfoto ziet er zeker wel veel voller uit dan een doorsnee 80kg wegende man... Rugwijdte vind ik dus echt 3 x niks, borst en armen zijn wel goed. Traps trouwens ook wel.
Ik heb me 7 jaar lang helemaal de t*ring getraind voor dat lichaam..

Dat krijg je als je geen ondersteuning en / of begeleiding krijgt..

Sommigen doorzien en zullen wiskunde nooit snappen, dat heb ik dus met voedingsschema's voor BB.. ik deed altijd maar wat .. kwark vreten, regelmatig vreten en een stressvolle baan...
Nu heb ik er wel eindelijk hulp bij en ik heb het idee dat het nu tenminste ook een beetje begint te groeien..

en nu die 7 jaar inhalen in 1 jaar ;) Trainen en eten als een gek dus

KaLe zei:
Puur de stats: ik ben 10cm korter, 7 kg zwaarder en ongeveer net zo vet.. natural. Dus antwoord is ja.
Maar volgens mij heeft die kerel geen benen, hij oogt wel zwaarder.

Maar dat zegt niet dat je fysiek net zo mooi is... Ik ken mensen waarbij ik 5 cm kleiner ben, 3 kg lichter, nu net zo vet en het ziet er bij mij niet uit invergelijking tot hem...

Daarbij wil ik trouwens niet zeggen dat jij er niet uitziet ;)

Gewicht zegt idd ook weinig. Maar zijn fysiek is zeker wel te behalen..

eduardjanssen zei:
Ik lees het alweer, een hoop shredded beasts hier op het forum.

Whaha precies bro. Zo makkelijk is het echt niet te halen hoor. Die dude is echt wel zeer behoorlijk groot. Ik kan me echt verbazen hoe makkelijk veel mensen nog denken dat ze ****ing huge worden natural.

idd! het commentaar hier af en toe :rolleyes:

het is geen ronnie coleman nee, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat hij groter is als de meesten hier.
In zo'n fysiek zitten echt wel een paar jaar goede training en goed dieten.

Hiekie zei:
Ik heb me 7 jaar lang helemaal de t*ring getraind voor dat lichaam..

Dat krijg je als je geen ondersteuning en / of begeleiding krijgt..

Sommigen doorzien en zullen wiskunde nooit snappen, dat heb ik dus met voedingsschema's voor BB.. ik deed altijd maar wat .. kwark vreten, regelmatig vreten en een stressvolle baan...
Nu heb ik er wel eindelijk hulp bij en ik heb het idee dat het nu tenminste ook een beetje begint te groeien..
Goedzo :D Volhouwe ouwe :P

Terug
Naar boven