Douchywolf
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
k dacht dat duitse concentratie kampen waren voorbij...
haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k dacht dat duitse concentratie kampen waren voorbij...

haha nee hoor hij is gewoon mager of hij nu rechtop of krom gaat staan.maak eens een foto waarop je gewoon rechtop staat. Met zo'n rare houding is het allemaal wat lastig schatten voor mensen. Nu lijkt het alsof je je ribben kunt tellen als je je niet meer voorover buigt.
Jaaa, heb 3 kilo spieren verloren. Ik wist het niet toen... Ik wou gewoon laag in BF gaan zijn om clean te gaan bulken op veganistische shit zodat ik nooit in BF zou raisen en mezelf tijd te besparen. Maargoed iemand n idee hoeveel BF?
Oh btw, ik ben pas 6 maanden bezig. Die megabulk moet nog komen ^^

Ripped, a slang adjective used to describe human musculature that is welldefined, particularly the abdominal muscles. The adjective may derive from the sense that weight-lifting tears the muscle tissue for re-building, or from the rippled appearance of muscle.
en.wikipedia.org/wiki/Ripped
Als dit de manier is waarop jij gemotiveert bent om met bb te beginnen, zit er iest niet goed![]()
Als dit de manier is waarop jij gemotiveert bent om met bb te beginnen, zit er iest niet goed![]()
Als je wil gaan bodybuilden als veganist zijnde is er iets niet goed. Sowieso als je veganist bent is er iets niet goed maar dat terzijde.
Bodybuilding en bepaalde voeding horen gewoon bij elkaar. Als je er je eigen draai aan wil geven door veganist te worden best, maar val ons er niet mee lastig want het komt echt gigantisch debiel over.