MuscleMeat

Is dit "ripped" ?

maak eens een foto waarop je gewoon rechtop staat. Met zo'n rare houding is het allemaal wat lastig schatten voor mensen. Nu lijkt het alsof je je ribben kunt tellen als je je niet meer voorover buigt.

geribt
bedoel je?
klopt dat is het
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maak eens een foto waarop je gewoon rechtop staat. Met zo'n rare houding is het allemaal wat lastig schatten voor mensen. Nu lijkt het alsof je je ribben kunt tellen als je je niet meer voorover buigt.
haha nee hoor hij is gewoon mager of hij nu rechtop of krom gaat staan.

mwa mwa buffer dan de helft van dbb

hahaha

-1% vet

Ripped??? Volgens mij heet dat skinny :)

Jaaa, heb 3 kilo spieren verloren. Ik wist het niet toen... Ik wou gewoon laag in BF gaan zijn om clean te gaan bulken op veganistische shit zodat ik nooit in BF zou raisen en mezelf tijd te besparen. Maargoed iemand n idee hoeveel BF?

Oh btw, ik ben pas 6 maanden bezig. Die megabulk moet nog komen ^^

Dat is echt de meest domme opmerking in bodybuilding die ik ooit heb gehoord. Clean bulken op veganistische shit. Veganistisch is met gras en planten en misschien soja, hoe denk je daarop te gaan groeien?
Btw, ripped is ****ing hard en droog staan als je massa hebt, dit is gewoon uitgemergeld en nog heel lang niet ripped.

sinds ik veganistische shit eet ik maak ik nog steeds geen gains in mijn leven

ripped nee, wel droog, goed op weg! lekker doorgaan zo
ik vind sommige reacties hier wel weer erg kinderdachtig.

veganistme en bb is niet de makkelijkste weg, maar hij is er zeker.
ga maar eens wat googlen TS op vegan bodybuilding

er zijn er zat die 90% van dbb dwarfen
http://www.veganbodybuilding.com/?page=bio_avi

Laatst bewerkt:
dat is ter motivering..

op de foto is je rechterarm buffer,

Dit is gewoon ripped. Dat er geen amper massa valt te zien is wat anders. Dit is letterlijk ripped to the bone.

Ripped, a slang adjective used to describe human musculature that is welldefined, particularly the abdominal muscles. The adjective may derive from the sense that weight-lifting tears the muscle tissue for re-building, or from the rippled appearance of muscle.
en.wikipedia.org/wiki/Ripped

Als dit de manier is waarop jij gemotiveert bent om met bb te beginnen, zit er iest niet goed;)

hij kan ook gewoon een foto posten en vragen wat mensen vinden van zijn lichaam en hoe hij het beste kan trainen bijv,en dan zullen mensen met andere reactie's komen.
Maar met zo een topic weet je dat je zulke reactie's zullen komen hier op DBB.

Laatst bewerkt:
Als dit de manier is waarop jij gemotiveert bent om met bb te beginnen, zit er iest niet goed;)

Als je wil gaan bodybuilden als veganist zijnde is er iets niet goed. Sowieso als je veganist bent is er iets niet goed maar dat terzijde.

Bodybuilding en bepaalde voeding horen gewoon bij elkaar. Als je er je eigen draai aan wil geven door veganist te worden best, maar val ons er niet mee lastig want het komt echt gigantisch debiel over.

Als je wil gaan bodybuilden als veganist zijnde is er iets niet goed. Sowieso als je veganist bent is er iets niet goed maar dat terzijde.

Bodybuilding en bepaalde voeding horen gewoon bij elkaar. Als je er je eigen draai aan wil geven door veganist te worden best, maar val ons er niet mee lastig want het komt echt gigantisch debiel over.

Dude je bent echt kortzichtig, als het niet bij bb hoort waarom zijn er dan sites en forums van. Ga er maar eens rondneuzen en kijk hoe strak ze erbij staan. Ik ben zelf geen voorstander van veganistme maar ik kan iemands keuze wel goed begrijpen.
Als er iest debiel overkomt dan bij jij het wel,want met genoeg kennis over voeding kun je ook voor een volledig profiel zorgen zonder kwark en beef

http://www.veganbodybuilding.com/

als deze chick hier had gepost had je wel anders gereageerd
http://www.veganbodybuilding.com/?page=gallery9

Terug
Naar boven