XXL Nutrition

Is dit "ripped" ?

Dude je bent echt kortzichtig, als het niet bij bb hoort waarom zijn er dan sites en forums van. Ga er maar eens rondneuzen en kijk hoe strak ze erbij staan. Ik ben zelf geen voorstander van veganistme maar ik kan iemands keuze wel goed begrijpen.
Als er iest debiel overkomt dan bij jij het wel,want met genoeg kennis over voeding kun je ook voor een volledig profiel zorgen zonder kwark en beef

http://www.veganbodybuilding.com/

als deze chick hier had gepost had je wel anders gereageerd
http://www.veganbodybuilding.com/?page=gallery9

Om mijn kortzichtigheid kracht bij te zetten ga ik niet lezen wat je allemaal raaskalt en ga ik al helemaal niet op je gare linkjes klikken.

Succes met de sojabonen!

Dit is niet ripped, dit is uitgemergeld.

breekbaar..

Ik ken hem ergens van! Hij heeft toen 2maal goud gewonnen op de Etiopische Olympische Spelen.
3 voudig titelverdediger op de 'Wie niet weg waait is gezien' EN dit jaar voor het eerst de gouden plak gewonnen op het onderdeel '300m tuinslang kruipen'!

Goed bezig kerel!! :thumb:

[QUOTEhet onderdeel '300m tuinslang kruipen'!

[/QUOTE]

hahahaha
niet te grappig doen nu lijken mijn grapjes minder grappig grapjas

hahaha shit hij komt hier met foto's om zijn zelfvertrouwen wat op te krikken, omdat hij denkt dat wij allemaal zeggen NICE OMFG

en wat blijkt :roflol:

droog:) kzou bulken en dit vetpercentage proberen te houden.

Jaaa, heb 3 kilo spieren verloren. Ik wist het niet toen... Ik wou gewoon laag in BF gaan zijn om clean te gaan bulken op veganistische shit zodat ik nooit in BF zou raisen en mezelf tijd te besparen. Maargoed iemand n idee hoeveel BF?

Oh btw, ik ben pas 6 maanden bezig. Die megabulk moet nog komen ^^

oh dan komt t allemaal goed! suc6 met eten!

dit is ripped

Die aars :roflol:

Succes met je doelen!

helenthomas_badass.jpg

Ik zou voor een biafra buikje gaan, je bent er bijna!!!

nee dit noem ik anorexia:p

BULKENN:)

Ik ken hem ergens van! Hij heeft toen 2maal goud gewonnen op de Etiopische Olympische Spelen.
3 voudig titelverdediger op de 'Wie niet weg waait is gezien' EN dit jaar voor het eerst de gouden plak gewonnen op het onderdeel '300m tuinslang kruipen'!

Goed bezig kerel!! :thumb:

Good one trick :dance::dance::dance::dance:

rara wie is deze ripped dude:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(oja, niet naar link verwijzing kijken, dan is het geen geheim meer)

Terug
Naar boven