MuscleMeat

Is dit voldoende

ErikB23

Novice
Waardering
0
Had al eerder gepost dat ik goedkoop aan aas kon komen

Het komt van de firma NORMA HELLAS s.a een farmaceutisch bedrijf
ik heb een kleine hoeveelheod weten te bemachtigen te weten 10 amp 1 ml sustanol 10 vials of 2ml nandrolone deca + clomid10 tabs en provirion20 tabs

ik kan het nog tot feb 2006 bewaren denk dat ik een kuurtje plan voor 2005 ergus moet nog ff zien hoe ik het ga plannen maar denk wel dat de kuur compleet is zo 8 ntot 10 weken beginners kuurtje moet voldoende zijn toch?

Als je sus 250 mg ml is en je deca 200 mg ml wel ja.

Week 1-10: Sus 250 mg
Week 1-10: Deca 200 mg
Week 13-15: Clomid nakuren

Succes met je kuur

met 10 tabs clomid kan je wel niet veel doen. daar kan je nog geen week mee nakuren. toch minstens rekenen dat je rond de 30 tabs van 50 mg nodig gaat hebben voor een ietwat fatsoenlijke nakuur.

Ik vind zelf dat je de sustanon weg moet laten in je 1e kuur ,in je 1e kuur ga je al hard zat op deca en d-boll en evt winny.

ScHrOeFjE zei:
Ik vind zelf dat je de sustanon weg moet laten in je 1e kuur ,in je 1e kuur ga je al hard zat op deca en d-boll en evt winny.

Wijze woorden schroef. even wachten tot er weer iemand doorheen komt mekkerren dat ie aan de test moet. Ik geef het 5 minuten

wat is er mis met hard gaan?
waarom zou je eerst 3 tot 4 kuren doe waar je niet tevreden mee bent en dan pas die kuur doen die je echt een beetje massa geeft.

nico zei:
wat is er mis met hard gaan?
waarom zou je eerst 3 tot 4 kuren doe waar je niet tevreden mee bent en dan pas die kuur doen die je echt een beetje massa geeft.

Ik denk dat je jezelf beter kan afvragen : waarom gelijk naar de zware middellen grijpen terwijl je eerst met de mildere middellen net zoveel resultaat kunt boeken ???

Chemical zei:
Wijze woorden schroef. even wachten tot er weer iemand doorheen komt mekkerren dat ie aan de test moet. Ik geef het 5 minuten
Tsja, op deze discussie zullen we nooit een sluitend antwoord krijgen….

Lauw zei:
idd maar als je om je heen kijkt (in mijn geval) dan zie ik toch jongens die vroeger gelijk zwaar aan de juice zijn gegaan,en nu zulke hoeveelheden moeten zetten waar je eng van word (dus begin met minder en je kan veel meer bereiken)

Chemical zei:

't Valt me op dat veel mensen hun eigen visie als 'de' visie zien. Jij hebt het niet zo op test. in je eerste kuurtjes (BigCat zegt daarintegen dat het wel kan), DBC01 had een antipatie tegen dboll en liet dat ook duidelijk merken.

Misschien een idee om je eigen afkering van bepaalde andere denkbeelden iets minder te laten doorschemeren?

No offence, 't viel me gewoon op.

big cat zegt ook dat clen catabool is bij mensen terwijl al veel mensen aan de lijve ondervonden hebben dat clen een serieus steentje bijdraagt aan kracht en massa behoud maar ik begrijp je MrJ

Chemical zei:
Ik denk dat je jezelf beter kan afvragen : waarom gelijk naar de zware middellen grijpen terwijl je eerst met de mildere middellen net zoveel resultaat kunt boeken ???
Test is niet "zwaar", het is gewoon androgeen, wat niet perse "zwaar" betekend. Wat ik veel erger vind zijn middelen als dianabol, deca dat is pas zwaar (als je naar de gevolgen voor lever, libido, bloeddruk, cholesterol kijkt)

Test geven ze zelfs aan oude mannen (zei het in lagere dosis), vrouwen etc. Ik zou in geen honderd jaar dianabol of deca een een oude vent durven geven.

Dit is een achterhaalde mythe die telkens weer de kop opsteekt. Dat test het heftigste middel is, en als je dan vraagt waarom wiet niemand een antwoord, omdat er gewoon geen goede argumenten voor bestaan.

Enkele van de zwakke argumenten zijn dan:

Van test valt je hoofdhaar uit
Onzin, dht kan dit proces versnellen. Test zet gedeeltelijk om naar dht. Maar als je geen aanleg hebt voor plaatselijk haarverlies dan zal test/dht daar niets aan veranderen. En van 1 kuurtje per jaar hoef je al helemaal niets te vrezen.

Zelfde verhaal, als je van jezelf niet aggresief bent dan verander je niet ineens. Test maakt je wat alerter, tijdens de training wat opgefokter. Maar dat zijn eerder troeven dan nadelen.

Lauw zei:
Als je naar onderzoeken ed. kijkt, dan is er een heel duidelijk antwoord. Voor de gezondheid is test het minst schadelijk en in sommige gevallen zelfs een verbetering van de gezondheid. (bijv test replacement therapy bij oudere mannen of mannen met een deficiëntie).

dream warrior zei:
big cat zegt ook dat clen catabool is bij mensen terwijl al veel mensen aan de lijve ondervonden hebben dat clen een serieus steentje bijdraagt aan kracht en massa behoud maar ik begrijp je MrJ
Onderzoeken liegen niet bro, mensen en hun eigen "ondervindingen" vaak wel.

MrJ zei:
't Valt me op dat veel mensen hun eigen visie als 'de' visie zien. Jij hebt het niet zo op test. in je eerste kuurtjes (BigCat zegt daarintegen dat het wel kan), DBC01 had een antipatie tegen dboll en liet dat ook duidelijk merken.

Misschien een idee om je eigen afkering van bepaalde andere denkbeelden iets minder te laten doorschemeren?

No offence, 't viel me gewoon op.

My point exactly :thumbs:

Dat de 1 slecht reageert op n bepaald middel wil dat niet zeggen dat dat voor n ander ook zo hoeft te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de feed back.
Ik had gehoord dat er verhoudings gewijs meer risico's aan d-bole zaten als aan sustanol vandaar mijn keuze. Wil echter eerst nog wat meer informatie opdoen heb geen haast ermee.

Elke ml bevat 100mg deca 2mlvial
elke ml bevat 30mgtest. prpionate Ph. Eur, 60mg test.phenylpropionate B.P, 60mg test. isocarponate B.P en 100mg test decanoate B.P ampule 1ml
22 tabs clomid 50mg verkeersd geteld was nog een stripje van een andere fabrikant
50 tabs provirion 25 mg dekosten waren €180 voor de spullen en €voor de transactie heb ik het zo goedkoop als ik denk of heb ik ze toch duur betaald?

Chemical zei:

als je met mildere middelen de zelfde resultaten zou boeken zou het uberhaud onzin zijn om "zwaardere'' middelen te nemen :D

het gaat eruit eindelijk om wat je in de praktijk ziet gebeuren,de meeste jonge gasten op de sportschool willen zo snel mogelijk massa(het is bij ons op de sportschool een rage geworden geloof ik) en zijn dan met de resultaten van een deca kuurtje echt niet tevreden,nemen dan ook niet even de tijd om te herstellen en trappen als nog die '''zwaardere'''kuur naar binnen.
en over hun gezondheid hoef je al helemaal niet in de war te zitten want dat doen ze zelf al helemaal niet,sterker nog daar lachen ze eerder om.

van de week kreeg ik een verhaal aan te horen van een gozer(een bekende van me)die was van het weekeind afgevoerd naar het ziekenhuis na het teveel nemen van ghb waar hij de hele week al aan zat venwege de feestweek hier in de buurt,bleek ie ook nog eens 6ml sust te zetten pw en oxy te slikken!!..weleens waar fake maar goed,maar het zegt genoeg over het doen en laten van die jonge gasten,nou wil ik bij deze niet zeggen trap maar vol die gasten en dat ze allemaal het zelfde zijn maar het is wel de realiteit.

vind het echt jammer dat bepaalde mensen het niet inzien dat test gewoon een stuk zwaarder is dan deca. Test wordt aan oude mannetjes gegeven ??? ja nou en sth aan oude mannetjes en vrouwen wil dat ook een beginner aanraden dan ???? Deca wordt aan leverpatienten gegeven dat heeft er niets mee te maken. Het is gewoon een feit dat wanneer je met bv deca begint je in een eerste kuur best 8-10 kilo kan aankomen. Met test als eerste kuur zul je geen betere resultaten hebben. Begin je echter met test alleen dan zal alleen deca in een tweede kuur weinig meer doen. Probeer het verband even te zoeken. Ik zit nu toch al denk een aardig tijdje in het wedstrijdcircuit en ik zal de laatste zijn die beweert alles te weten. Maar jullie hebben geen idee hoeveel jongens met een goede aanleg het voor zichzelf verziekt hebben door te snel te zwaar te gaan kuuren.

niet iedereen heeft een goede aanleg ;) en je standpunt klopt ook wel,alleen zie ik om me heen dat jongens om een hele andere reden kuren en schijt hebben aan de gevolgen.

Terug
Naar boven