Dat zullen we zien over een aantal jaar.
Mensen in hun waarde laten is de enige manier om 'iets van ze gedaan te krijgen', als je het al zo wilt bekijken.
Daarnaast, als de integratie dan zo'n probleem is, de 'rechtste benadering' van de afgelopen jaren heeft ook niet echt gewerkt, of wel?
Niet terecht kerel. Ik vond het erg goed gaan onder Verdonk.
Kwamen geen 50.000 asielzoekers per jaar meer binnen.
Moslim terrorisme werd gezien en bestreden.
Mensen in hun waarde laten? Wat dacht je van: Aanpassen aan je omgeving. Dat is wat bepaalde groepen mensen moeten doen in NL.
Waarom moeten er hier moskeeën komen? Omdat mensen willen geloven. Oke, betaal ze dan maar zelf. En niet van belastingcentjes.
Niemand heeft problemen met de hardwerkende allochtoon, die gewoon op vrijdagavond met zijn collega in de kroeg een biertje drinkt.
Iedereen heeft moeite met die hanggroepen van marokkaanse afkomst (95% is hier geboren, dus NL).
Waarom heeft niemand moeite met een aziaat? Hebben mensen geen last van. Zijn die heilig en perfect. Nope, maar mensen hebben er geen last van.
Aziaten zijn ook onderdaniger, rustiger enz enz.
Die marokkaanse jeugd (dat is gewoon de lastigste groep) is luidruchtig, intimiderend enz enz).
En ze krijgen het hier in NL nog in hun schoot geworpen ook nog.
Net als dubbel paspoort. Waarom moet je als je hier geboren bent toch een ander paspoort hebben?
Waarom moet je als je hier sterft toch in het andere land begraven worden?
Zoveel rare dingen.
Ik weet nog wel toen ik jonger was:
Later als ik volwassen ben, gaan we terug naar Marokko/Turkije.
En als wij dan zeiden waarom?
Het is daar veel mooier en beter als in dit k*tland.
Nou op een enkeling na zijn ze allemaal nog hier.