Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cursussen is overigens met een C, ik dacht ik zeg het eventjes.
Ha! Ik ben indertijd na lang verzet meegegaan met de ontwikkeling naar k's ipv c's, en ik verdom het om terug te gaan omdat een paar uitgerangeerde fluttologen in een liefdadigheidskommisie zonodig ook wat te doen moesten hebben. Ik ben geen jojo, sammenouwebbe! En wie d'r wat op tegen heeft die mag zijn eerst zijn 0 foutendiploma op de jaarlijkse wanspellingstest laten zien!
Zo! Ik heb gezegd! Iemand nog een kokosmakroon of een pannecoeck?
Het enige waar ik je gelijk in geef is de vergrijzing, maar NL zal dat niet oplossen door meer immigratie toe te laten. Aangezien werkloosheid juist hoogst is bij immigranten. Waarom denk je dat ze naar hier komen, omdat ze zo gemakkelijk werk vinden in eigen land?
Ik denk dat er weinig te discussieren valt over dit onderwerp. Ofwel ben je links en vind je dat er niets aan de hand is in Nederland, ofwel ben je rechts en zie je de reële problemen en pak je ze aan. Kiezen tussen struisvogelpolitiek of goed beleid dus. Door mensen te verwennen zoals links doet bereik je niets. Als je vader bent van kinderen leer je ook dat je kinderen alleen een goede opvoeding geeft door discipline aan te leren en alleen te belonen als ze er ook iets voor doen. Maar allochtonen worden langs alle kanten in de watten gelegd zonder wat te doen. Het knuffelbeleid van de afgelopen jaren was de oorzaak van de hele multiculturele mislukking waar we nu midden in zitten. Dankzij Verdonk ging het even de goede kant uit, maar nu gaat NL weer rechtstreeks de afgrond in. Je zal het wel zien, integratie zal de komende jaren niet verbeteren, let op mijn woorden. Ik spreek je weer binnen 4 jaar. Benieuwd hoe je dan alles gaat verklaren. Ik heb trouwens niets tegen allochtonen (want dat denk je waarschijnlijk wel) maar wel tegen de manier hoe Nederland/België ermee omgaat.
Ik denk dat er weinig te discussieren valt over dit onderwerp. Ofwel ben je links en vind je dat er niets aan de hand is in Nederland, ofwel ben je rechts en zie je de reële problemen en pak je ze aan. Kiezen tussen struisvogelpolitiek of goed beleid dus. Door mensen te verwennen zoals links doet bereik je niets. Als je vader bent van kinderen leer je ook dat je kinderen alleen een goede opvoeding geeft door discipline aan te leren en alleen te belonen als ze er ook iets voor doen. Maar allochtonen worden langs alle kanten in de watten gelegd zonder wat te doen. Het knuffelbeleid van de afgelopen jaren was de oorzaak van de hele multiculturele mislukking waar we nu midden in zitten. Dankzij Verdonk ging het even de goede kant uit, maar nu gaat NL weer rechtstreeks de afgrond in. Je zal het wel zien, integratie zal de komende jaren niet verbeteren, let op mijn woorden. Ik spreek je weer binnen 4 jaar. Benieuwd hoe je dan alles gaat verklaren. Ik heb trouwens niets tegen allochtonen (want dat denk je waarschijnlijk wel) maar wel tegen de manier hoe Nederland/België ermee omgaat.
Hahah kerel kom eens eventjes uit die wereld van je. De wereld van links is slecht en rechts is goed. Damn zeg je bent voor ons of je bent tegen ons. Was het niet Herman Göring die dat ooit zei?
En je denkt toch niet echt dat allochtonen echt in de watten worden gelegd, is dat het beeld wat jij hebt van allochtonen? Noem mij eens iets dan waarmee ze in de watten worden gelegd.
Er zijn zat voorbeelden hoe allochtonen meer voordelen krijgen dan autochtonen. Positieve discriminatie zie je overal. Een simpel voorbeeld: bedrijven die een quota krijgen opgelegd om zoveel % allochtonen aan te nemen, terwijl een autochtoon mogelijk beter geschikt is voor de job. Zo zijn er nog tal van andere voorbeelden te noemen.Hahah kerel kom eens eventjes uit die wereld van je. De wereld van links is slecht en rechts is goed. Damn zeg je bent voor ons of je bent tegen ons. Was het niet Herman Göring die dat ooit zei?
En je denkt toch niet echt dat allochtonen echt in de watten worden gelegd, is dat het beeld wat jij hebt van allochtonen? Noem mij eens iets dan waarmee ze in de watten worden gelegd.
Prima , zet mij dan maar op je negeerlijst. Je gaat niet eens inhoudelijk in op mijn argumentatie.Mocht je de illusie nog hebben; vanaf nu word je niet meer serieus genomen.
Er zijn zat voorbeelden hoe allochtonen meer voordelen krijgen dan autochtonen. Positieve discriminatie zie je overal. Een simpel voorbeeld: bedrijven die een quota krijgen opgelegd om zoveel % allochtonen aan te nemen, terwijl een autochtoon mogelijk beter geschikt is voor de job. Zo zijn er nog tal van andere voorbeelden te noemen.
Wat dacht je van subsidies voor Moskeeën? Waarom moet ik belastingen betalen voor iets wat een ander wilt geloven? Iets wat ik zelf onzin vind. Als ik in Marokko ga wonen krijg ik ook geen subsidie om een kerk te bouwen. Als iemand zonodig wilt geloven moeten ze dat zelf maar bekostigen.
Is dat wel zo? Iig niet voor de torenhoge minaret in Amsterdam. Hier waar ik woon in België weet ik dat de burgemeester de Moskee hier betaalt heeft met belastingsgeld, iets waar veel burgers het niet mee eens waren.De meeste moskeeën worden bekostigd door de moslimgemeenschap zelf.
Om aan te tonen dat het beleid hier teveel voordelen geeft aan migranten terwijl de autochtonen daardoor benadeeld worden. Ook om aan te tonen dat dit een van de weinige landen is waar migranten zoveel rechten en voordelen krijgen, teveel imo.Overigens vanwaar toch altijd die vergelijking met dat dat in het buitenland ook niet kan.We zijn hier in Nederland toch?
Mij best, scheiding van kerk en staat. Helaas is de realiteit anders.Overigens vind ik zelf ook dat er geen subsidies moeten komen voor moskeeën, maar ik vind het erg dom dat mensen denken dat elke moskee die wordt gebouwd zogenaamd betaald wordt door de belastingbetaler. Maar dan ook geen geld voor kerken.
Om aan te tonen dat het beleid hier teveel voordelen geeft aan migranten terwijl de autochtonen daardoor benadeeld worden. Ook om aan te tonen dat dit een van de weinige landen is waar migranten zoveel rechten en voordelen krijgen, teveel imo.
Ik zal me nooit en never aanpassen als op de manier stillstrong voorstelt
Ik ga nog liever dood, zo velen met mij

Wat dacht je van subsidies voor Moskeeën? Waarom moet ik belastingen betalen voor iets wat een ander wilt geloven? Iets wat ik zelf onzin vind. Als ik in Marokko ga wonen krijg ik ook geen subsidie om een kerk te bouwen. Als iemand zonodig wilt geloven moeten ze dat zelf maar bekostigen.
Godwins Law!![]()
Maar goed ik knuffel wel allochtonen, althans 1 allochtoon. Mijn vriendin, ben ik nu schuldig en Slinks?