Fitness Seller

Is er leven na de dood?

Peiling Peiling Is er leven na de dood?

• Totaal stemmers
    67
maar chickenkip, hij is zo dom:( Zo dom dat het me fysieke pijn bezorgt wetend dat zo iemand dezelfde rechten mag genieten als ik, evenveel invloed heeft op het bestuur waaronder we ons bevinden,... :(

ik vind bryce best aardig. waar gaat dit allemaal over dan? over wat er gebeurt na de dood?

Jij hebt ook al eens een allereerste keer niet al te vriendelijk gereageerd, waarop ik dan weer reageerde.
Ik vermoed ook sterk dat jij en Angelus iets in common hebben.

Al is Angelus op dat gebied een ongeleid projectiel in tegenstelling tot jij.

Dus dat ik het heb gedaan maakt dat het in orde is om het zelf ook te doen? Dat is totaal niet kinderachtig ofzo:D

En dat je anderen ermee op de vingers tikt terwijl je het zelf doet is niet hypocriet omdat ik 'ooit eens niet lief deed'. Trouwens, ik weet nog goed dat jij mij daartoe leidde met een hoop non-squiters.

Laatst bewerkt:
Dus dat ik het heb gedaan maakt dat het in orde is om het zelf ook te doen? Dat is totaal niet kinderachtig ofzo:D

En dat je anderen ermee op de vingers tikt terwijl je het zelf doet is niet hypocriet omdat ik 'ooit eens niet lief deed'. Trouwens, ik weet nog goed dat jij mij daartoe leidde met een hoop non-squiters.

"niet lief deed" ?
Check je eigen signature, dan weet je hoe ik over je dacht.

Ik geloof in haarpijn na alcohol.

Iedere keer als ik in de spiegel kijk na een nacht doorhalen besef ik me steeds meer dat er wel degelijk leven na de dood is.
/thread

Mijn opperwezen leeft op aarde, het is een varken, en ik noem hem allah :roflol:

Terug
Naar boven