Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
ik vind je niet hypocriet en retarded omdat je het niet met me eens bent.
Ik vind je een hypocriet omdat je mij beschuldigt van dingen waar jij zelf eerst schuldig aan bent "graag gooien met het woord r*tard" terwijl jij de eerste was die iets zei in de trand van "je bovenkamer is leeg angelus".
Net hetzelfde in dat andere topic.
Ik vind je retarded omdat je in deze discussie nadat ik uitgelegd heb waarom je argumenten foutief zijn nog steeds niet ingaat op het echte punt (en in die andere discussie deze week het punt gewoon stellig bleef ontkennen zonder enige argumentatie, nadat ik daar je foutieve argumentatie had blootgesteld)
Angelus, ik heb al eerder aangegeven dat je zelf als allereerste, ook nu weer in deze discussie, begon met vervelend te doen door te zeggen: " leuk voor jou zeg
"En ik wil ook best zover gaan door te zeggen dat ik daar misschien overgereageerd op heb.
Maar beschuldig me niet van hypocriet gedrag als je zelf de aanleiding bent geweest van dit alles.
Jouw probleem Angelus is, dat je denkt dat jij alleen kan bepalen wat een foutief argument is.
Het is niet zo, omdat jij zegt dat een argument foutief is, dat dat dan de waarheid is.
Als je werkelijk denkt van wel, DAN zou je pas retarded zijn.
Nogmaals, ik reik je de hand, laten we er een punt achter zetten.
Kan jij dat ook?